12 października 2013

Light Move Festival Łódź 2013

źródło: Zielona Łódć

Witajcie kochani!

Piszę do Was zupełnie niezapowiedzianie, można powiedzieć, że pod wpływem impulsu. Właśnie w ten weekend w Łodzi trwa Light Move Festival (11.10 – 13.10). Jest to trzecia edycja, a o ironio byłam na nim dopiero w tym roku i już żałuję, że przegapiłam wcześniejsze... Ale powracając do tematu. W niniejszym poście możecie zobaczyć, co w tym roku przygotowano dla łodzian w ramach tegoż festiwalu. Byłam wczoraj ze znajomymi, zobaczyłam i ... się zakochałam! Cóż mogę powiedzieć, najbardziej podobała mi się grafika na Muzeum Archeologiczno-Etnograficznym. Na kościele było bardziej klimatycznie, natomiast muzyka wkomponowana do pokazu na ratuszu wprost mnie oczarowała. A z czego jestem najbardziej szczęśliwa, to fakt, że mieszkam "rzutem beretem" od Placu Wolności, więc nawet siedząc w domu słyszę mruczenie basów i muzyki. Wrażenia po obejrzeniu wprost nie do opisania. Nie przedłużając mojego wywodu, zapraszam do obejrzenia filmiku (który znalazłam na portalu youtube.pl). Ciekawskich odsyłam na stronę festiwalu - KLIK

     PS: Właśnie słyszę, że rozpoczynają/ otwierają drugi dzień festiwalu ;)

~*~
The best of...


I jak wrażenia? ;)

2 komentarze:

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...