19 grudnia 2014

[#2] Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - wyzwanie czytelnicze na 2015 rok


Witajcie kochani!

Kolejny rok nieubłagalnie zbliża się ku końcowi. W związku z tym powoli dobiega także wyzwanie „Przeczytam tyle, ile mam wzrostu”. Jeśli chodzi o mnie, to niestety, po raz drugi nie uda mi się osiągnąć odpowiedniej wysokości (czyli 175 cm), ale nie załamuję rąk, ponieważ nadchodzący 2015 przynosi ze sobą nowe możliwości (i nadzieje). Może to właśnie w nadchodzącym roku uda mi się uzyskać 175 cm, wiem że będzie trudno, ale będę próbować, dopóki wyzwania nie zaliczę. Jestem szalenie ciekawa jak Wam poszło w mijającym 2014? Niektórzy z uczestników już dawno ukończyło wyzwanie, a niektórzy już pewnie finiszują. Pochwalcie się swoimi wynikami! ;)

Bardzo licznie i chętnie przystąpiliście do tego ambitnego zadania, z czego się niezmiernie cieszę! Analizując Wasze pytania, które zadawaliście w komentarzach w poprzedniej edycji postanowiłam rozszerzyć „zasady” – proszę przeczytajcie je ze zrozumieniem. Rozwiewam wątpliwości odnośnie e-booków, m-booków i audiobooków.

Celem niniejszego wyzwania jest przeczytać tyle, ile mamy wzrostu, czyli: czytamy książkę, następnie mierzymy szerokość jej grzbietu, zapisujemy i sumujemy. 

     ZASADY:
1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015.
2. Liczą się WSZYSTKIE książki przeczytane między w/w czasie, niezależnie od tego:
     a) w którym momencie dołączyłeś/aś się do wyzwania,
     b) czy napisało się jej recenzje, czy nie,
     c) czy książkę czytasz drugi, trzeci, piąty czy setny raz.
3. Do wyzwania mogą przystąpić wszyscy i w każdym momencie, wystarczy skorzystać z niżej załączonego formularza. Osoby, które nie prowadzą bloga, mogą wkleić link do swojego profilu z wirtualnej biblioteczki np. Lubimy Czytać czy Na kanapie (zależy to od tego, gdzie macie założone konto).
4. Przeczytane centymetry mierzymy we własnym zakresie.
5. Jak mierzymy e-booki, m-booki i audiobooki:
     a)  szukamy tej książki w bibliotece, księgarni (etc.) i mierzymy szerokość jej grzbietu,
     b)  sprawdzamy ile taki „book” ma stron, szukamy w swojej biblioteczce książkę o takiej samej liczbie stron i mierzymy jej grzbiet,
     c) korzystamy z przelicznika, który znajduje się na bookznami.pl.przeczytaj-tyle-ile-masz-wzrostu/
6. Nie zaokrąglamy szerokości grzbietu (jeśli wychodzi nam np. 2,3 cm to tak zostawiamy).
7. Każdy uczestnik (bloger) zobowiązany jest do zamieszczenia podlinkowanego bannera z wyzwaniem, który można pobrać poniżej.
8. Można w każdym momencie zrezygnować z wyzwania, jednakże nie popadajmy w skrajny pesymizm ;).
9. Zapisy na 2016 rok rozpoczną się pod koniec grudnia 2015.
10. W razie niejasności, proszę pisać!

     To chyba wszystkie zasady, w razie wątpliwości piszcie, ale błagam nie w stylu „czy liczą się wszystkie książki przeczytane przed przystąpieniem do wyzwania”, bo przysięgam ZABIJĘ.

     Poniżej, jak w poprzedniej edycji znajdziecie podlinkowaną listę tzw. „formularz zgłoszeniowy” (mam nadzieję, że działa) oraz 2 rodzaje banerów. Do wyboru, do koloru!

~klik~

(aby się zapisać kliknijcie w poniższą miniaturę)


     Gotowi na 2015 rok? Pamiętajcie, zaczynamy liczyć od 1 stycznia 2015!

POWODZENIA! ;) 

 WZIĘLI UDZIAŁ


1.
54.
107.
Agata!
2.
55.
108.
3.
56.
109.
4.
57.
110.
5.
58.
111.
6.
59.
112.
7.
60.
113.
8.
61.
114.
9.
62.
115.
10.
63.
116.
11.
64.
117.
12.
65.
118.
13.
66.
119.
Silver Lining
14.
67.
120.
15.
68.
121.
16.
69.
122.
17.
70.
123.
18.
71.
124.
Kasia
19.
Karolina
72.
125.
20.
73.
126.
21.
74.
127.
22.
Cara
75.
128.
23.
76.
129.
24.
77.
130.
25.
78.
131.
26.
79.
132.
27.
80.
133.
28.
81.
134.
29.
82.
135.
30.
83.
136.
31.
84.
137.
32.
Phillip James
85.
Natalia
138.
33.
86.
139.
34.
87.
140.
35.
88.
141.
36.
89.
142.
37.
90.
143.
38.
91.
144.
39.
92.
145.
40.
93.
146.
41.
94.
147.
42.
95.
148.
43.
96.
149.
44.
97.
150.
45.
98.
151.
46.
99.
152.
47.
100.
153.
48.
101.
154.
49.
102.
155.
50.
103.
156.
51.
104.
52.
105.
53.
106.
Gabriela

104 komentarze:

  1. Ja w 2015 soboe daruję, bo tym razem chcę postawić na "czyszczenie" biblioteczki z książek, które już dawno powinnam przeczytać i daruję sobie wszelkie wyzwania :) A do osiąnięcia mojego 165cm zostało mi niecałe 8 i mnóstwo wolnego, więc dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osiągnęłam swoje 162 cm 6 listopada i jestem z siebie dumna! Dalej liczę centymetry i na razie uzbierało mi się 179,4 :D
    Zgłaszam się do przyszłorocznej edycji oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem się nie zgłoszę, ale dziękuję za jeszcze trwający rok, bo swój wzrost chyba w październiku udało mi się zdobyć ;) Powodzenia w przyszłym roku blogerzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku niestety nie dałam rady, ale zapisałam się na przyszły :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Początkiem listopada wpadłam na jakimś książkowym blogu na Twoje wyzwanie. Niestety było za późno, żeby dołączyć i uzbierać 166 cm do końca 2014 roku. Dlatego po cichu liczyłam, że w 2015 wyzwanie wystartuje ponownie. I jest, z czego cieszę się niezmiernie. I dołączam z wielką ochotą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 126 cm bez jednego milimetra przeczytanych:) Brakuje... sporo do 160 cm ale spróbuję jeszcze raz w przyszlym roku. A jak nie wyjdzie, to się poddaję. Jak na razie mam w planach przeczytać w przyszłym roku więcej "cegieł" więc może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku mi się nie powiodło, ale zgłaszam się do edycji 2015!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, bo w tym roku troszkę się zagapiłam z czytaniem książek i postów nie publikowałam (mea culpa) ;)
    Obiecuję być pilna i się poprawić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. słyszałam o tym wyzwaniu i może się zgłoszę, zobacze jak sprawy będą wyglądały po Nowym Roku.
    Co do pytań w stylu „czy liczą się wszystkie książki przeczytane przed przystąpieniem do wyzwania” no cóż są ludzie i ludziska ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się nie udało, ale cały czas czytam i mierzę grzbiety.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się z chęcią zgłoszę :) W tym roku sobie darowałam, bo nie chciałam przystępować do wyzwania w środku roku. Teraz skoro rusza nowa edycja to mam okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za to muszę się jeszcze zastanowić, czy narzucać sobie aż takie wyzwanie - raz do niego podeszłam i poległam z Kretesem, dlatego tym razem jeszcze się wstrzymam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się zgłosiłam. Jestem ciekawa czy uda mi się pobić wynik z tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłosiłam się! po raz pierwszy biorę udział w tym wyzwaniu i mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć 178 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też niestety w tym roku się nie udało, ale już zapisałam się na 2015 i mam nadzieję, że się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już po wakacjach osiągnęłam swoje 160 cm, a teraz naginam regulamin i "użyczam" nadprogramowych centymetrów Sylwkowi, żebyśmy chociaż jako blog w sumie osiągnęli swój wzrost. ;) Ale wciągnęłam się w to całe mierzenie, więc na pewno w przyszłym roku się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :)
    Bardzo ciekawy pomysł na wyzwanie. Zdecydowałam się na założenie pierwszego miejsca w sieci skupiającego wszystkie projekty i wyzwania blogowe (o różnej tematyce). Jeśli masz ochotę aby twoje wyzwanie zostało opublikowane w katalogu to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłosiłam się. Będzie trochę ciężko, bo wysoka jestem, ale dam radę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że dam radę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie ciężko, ale fajnie zmierzyć się z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł ;) Zapisuje się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie obiecuję, ale może wezmę udział w tym wyzwaniu :D Ale muszę to jeszcze przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ambitne wyzwanie, zbyt wymagające jak na moją liczbę przeczytanych książek ;p innym uczestnikom życzę powodzenia w przyszłym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam nadzieję, że będzie edycja 2015 bo do 2014 się nie załapałam:) może przeoczyłam, ale lepiej zapytać.. Komiksy też można liczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można, w końcu to też jest jakaś forma książki. Tylko nie wiem jak uda Ci się obliczyć szerokość ich grzbietu ;)

      Usuń
  25. Chętnie się zgłoszę. Tak naprawdę to będzie mój pierwszy raz, więc jestem ciekawa jak wypadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam o tylu fajnych blogowych wyzwaniach, teraz mam blog i nie zawaham się uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi niestety zabrakło 14cm do osiągnięcia mojego wzrostu, czyli 160cm. Wyzwanie jest fantastyczne, ale w nadchodzącym roku zamierzam bardzo mocno ograniczyć swój udział w nich, dlatego w 2015 odpuszczę sobie "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". Jednak kibicuję wszystkim uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Niby się zapisałam w formularzu, ale nie widziałam swojej nazwy. Może przegapiłam:) Jak będziesz mogła to sprawdź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, jesteś - Twój szczęśliwy numerek to 23 ;)

      Usuń
    2. O dziękuję. Nie zauważyłam:)

      Usuń
  29. Z moim metr 57 nie było aż tak trudno. Na dzień dzisiejszy, czyli półtora dnia przed końcem roku, mam 218,1 cm!!! I jestem wielka i dumna jak paw :) A tak serio - cieszę się, że się udało i już zapisałam się na kolejny rok. Pozdrawiam wszystkich,

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisałam się i mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo że dopiero co założyłam bloga. to z chęcią się zapisałam. Ciekawe, czy uda mi się uzbierać moje 171 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłosiłam się :)
    Mam pytanko: jeśli pod danym linkiem chce się zapisać kilka osób (prowadzimy wspólny blog), czy to jakiś problem?

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku również się zgłaszam. Jeszcze nie policzyłam, ile dokładnie osiągnęłam cm w 2014 roku, ale myślę, że mi się udało.Zapewne w ciągu tygodnia napiszę wreszcie podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie udało mi się niestety w tym roku - uzbierałam 157,3 cm, a miało być 165 cm, ale to nic - przeczytałam tyle świetnych książek, że to rekompensuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W roku 2014 brakło mi 17,7 cm do ukończenia tego. Tym razem zgłaszam się oficjalnie i mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć :)
    http://zaczytan-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Już rok temu miałam się zapisać, ale gdy odkryłam Twoje wyzwanie, to nie byłam w stanie zmierzyć wszystkich książek, które przeczytałam. Przede mną spore wyzwanie, bo raczej nigdy nie przeczytałam w jednym roku tyle książek, by ułożyć z nich stosik o wysokości 167 centymetrów. Ale czym by było życie bez wyzwań? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Osiągnęłam w sumie 167cm, przy moich 159cm i to mimo tego, że zaczęłam w marcu i miałam dwumiesięczną przerwę (no i nie mierzyłam ebooków, ale w tym roku zacznę dzięki temu przelicznikowi ^^).

    Aha i zapisuję się na rok następny :)
    miedzysklejonymikartkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyzwanie:), z zapałem przez cały rok mierzyłam grzbiety książek - mam do tego specjalnie przeznaczoną linijkę;). Niedługo pochwalę się swoim wynikiem, jak tylko podliczę cały roczek. Mam w związku z tym pytanie: czy planujesz jakieś krótkie podsumowanie ubiegłorocznego wyzwania - w stylu: ilu osobom udało się osiągnąć pułap, a ilu jeszcze pobić swój wzrost itp..? Fajnie byłoby zobaczyć, jak poszło innym - w takim ogólnym podsumowaniu, a nie tylko w komentarzach :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku roku 2014 planowałam zrobić takie podsumowanie na zakończenie wyzwania, ale niestety plany te zweryfikowało kilka elementów, w tym aktualny brak czasu i chaos w moim życiu. Jeśli miałoby się pokazać takie podsumowanie to prawdopodobnie dopiero w marcu, ale szczerze w to wątpię. Może za rok, jak życie pozwoli to zrobię podsumowanie :)

      Usuń
    2. Szkoda:(
      No nic, mimo wszystko pochwalę się iż w 2014 roku przeczytałam książki, którzych grzbiety wyniosły w sumie 345,30 cm, czyli brakło mi dosłownie 0,70 cm, aby zdublować swój wzrost :D (173 cm). Jestem z siebie dumna :P :D.

      Usuń
  40. W ubiegłym roku mi się udało, więc i w tym się zgłoszę ;)
    http://readwithnefmi.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!
    Nefmi

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się zgłaszam, blog jest nowy, ale będzie aktywny: http://365ksiazekwrok.pl/
    Mam aż 173 cm do przeczytania, to będzie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Cieszę się, że w tym roku również jest to wyzwanie. Z miłą chęcią się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W zeszłym roku przeczytane książki porządnie mnie przerosły - wyszło mi 280,2 cm. Jestem z siebie dumna :)
    W tym roku też się z ogromną chęcią przyłączam do wyzwania. Swoją drogą, żeby tak dostać parę centymetrów z zeszłorocznej nadwyżki, byłoby miło...

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłosiłam się po raz pierwszy, jednak obserwuję wyzwanie już od jakiegoś czasu. Miałam wielką ochotę spróbować swoich sił i teraz mam okazję. 170 cm książek przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobra, cofam to, co wyżej napisałam. Za mocno tęskniłabym za tym wyzwaniem... dlatego dalej biorę w nim udział. Mam nadzieję, że ten rok pozwoli mi w końcu osiągnąć moje 160cm! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) Ja planuję przystąpić do Twojego wyzwania okładkowego dopiero po połowie 2015 roku (jak mi się życie ułoży i ustabilizuje ;)).

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, aby udało się i serdecznie zapraszam! :*

      Usuń
  46. Mi trochę zabrakło, ale w tym roku się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jedno z -moim skromnym zdaniem- najlepszych wyzwań w blogosferze. Nie lubię sobie narzucać tego, co mam przeczytać, a tutaj czytam wszystko co chcę, a satysfakcja po ukończeniu ta sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Więc i ja się przyłączam ! :) zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej chcę wziąść udział w wyzwaniu ale podałam adres mojego bloga (zzaczytaniwksiazkach.blogspot.com) i gdy klikam w moje zgłoszenie wyświetla mi się "404 Not Found" i coś tam o moim adresie, nie rozumiem czemu? sprawdziłam ze 100 razy czy nie zrobiłam błędu w linku , ale wydaje się w porządku. Mogłabyś mi pomóc ? ja jestem 71 (Klau Dia)
    pozdrawiam i proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, u mnie też coś nie wskakiwało, edytowałam Twój link i przed "zzaczytana..." dodałam http:// i już wszystko powinno działać (u mnie przynajmniej działa).

      Usuń
    2. Ups, mam ten sam problem, co Klau Dia, w identycznej formie podałam adres bloga. Przepraszam bardzo za kłopot :O

      Usuń
    3. O supet dziekuje bardzo. Wlasnie tak myslalam ze to cos z tym moze yc alr nie wiedzialam juz jak to edytowac. E kazdym razie dzieki i pozdrawiam ;*

      Usuń
  50. Nie przeczytałam swojego wzrostu :D przeczytałam równie 60 cm :D ale to nic :P może w tym roku się uda, ponieważ oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. W 2014 roku poniosłam porażkę, ale w tym roku jestem zdeterminowana do osiągnięcia sukcesu! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Późno, bo późno, ale udało mi się zrobić podsumowanie roku http://dzosefinn.blogspot.com/2014/12/2-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu.html

    Przeczytałam 130 książek, co daje mi 301,61 cm przy wzroście 167 cm.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się także na ten rok. W zeszłym roku przeczytałam 148 książek, to nawet przekroczyłam swój wzrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam Twoje wyzwanie :) W zeszłym roku trochę się pogubiłam, bo mam kilka książek, które zostały przeczytane, ale jeszcze ich nie zmierzyłam (leń: level expert). Tym razem muszę być pilniejsza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Już w roku 2014 miałam chęć wziąć w tym udział, ale jakoś sobie darowałam. W tym roku nie odpuszczę! Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wprawdzie nie zgłosiłam się do wyzwania, ale przez cały rok mierzyłam grzbiety. Przeczytałam łącznie 184,6 przy wzroście 160 cm. Bardzo motywujące wyzwanie (-:

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapomniałam dodać, że przeczytałam tyle centymetrów w 2014 roku, że podwoiłam (a nawet przekroczyłam podwojenie) swojego wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne wyzwanie! Zgłosiłam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się ;) Zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dołączam! chyba najlepsze wyzwanie na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłosiłam się :) Postanowiłam w końcu wziąć udział w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się a co mi tam trza spróbować czy mi się uda me 167 cm uzbierać :)
    http://ksiazeczkinaszejtrojeczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. :) zgłoszona ;D niby 158 cm, ale dla mnie to nie lada wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Też się zgłaszam. 158 cm, ale przy moim zabieganiu to będzie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłoszona ;) Tylko jak ja osiągnę 183cm ??? xD

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się. 160 cm wzywa :D
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wiem, że już kwiecień, ale zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również się zgłaszam i mam nadzieję, ze w tym roku uda mi się ukończyć wyzwanie. Do przeczytania mam 173 cm książek :) A banerek wstawię, jak tylko będę miała chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej :) Zgłaszam się! Czemu tak późno? Dopiero wchodzę do świata blogów i o wyzwaniu przeczytałam kilka minut temu :) Ale nie poddam się, 169 cm czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się ! Jestem mała i przy okazji młoda :) 156 cm :D
    Mam jeszcze jedno pytanie:
    Co jesli urosnę? Jesli teraz mam 156 cm a za 10 miesięcy będę miała 160 cm , to którą miarę mam wybrać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz tą, jaką będziesz miała pod koniec roku :) Na razie czytaj i zapisuj wyniki ;)

      Usuń
  72. I ja zgłosiłam się do wyzwania. Ciekawe czy startując dopiero teraz osiągnę do końca roku swój wzrost.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się mam nadzieje że podołam temu wyzwaniu :3
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się dopiero teraz, ale mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć cel. :)
    http://kyokoxaranel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Można jeszcze? c: Jeśli tak, to zgłaszam się :D i zaraz dodaję baner na bloga
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  76. Lepiej późno niż wcale... zgłaszam się! Wypełniłam formularz zgłoszeniowy, jestem na liście ;)
    Mam sporo do przeczytania, bowiem mój wzrost to 176 cm ;))
    http://nieterazwlasnieczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie wiem, czy to dobre miejsce, żeby się pochwalić, ale
    WŁAŚNIE MNIE PRZEROSŁO!
    W sumie to nic trudnego - jestem kurdupel o wzroście 159 cm, ale i tak się cieszę :) I liczę dalej, a nuż to będzie wysokie jak 2xja?

    miedzysklejonymikartkami.blogspot.com

    PS. Dawno nie wchodziłam do ciebie na bloga i od razu się zakochałam w tym tle... <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Potwierdzam, lepiej późno niż wcale ;D.
    Kurde, ale się podopisywałam :P.Nie dość, że 150 uczestnik, to jeszcze 100 komentarz xD.
    Co prawda mam pół roku, a jestem wysoka, ale liczą się dobre chęci :P.
    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. A ja chciałam powiedzieć, że już ukończyłam wyzwanie :)
    http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.de/2015/07/podsumowanie-wyzwania-przeczytam-tyle.html

    OdpowiedzUsuń
  80. Potwierdzam, co tam, że tak późno! :)
    Mam trochę ułatwione zadanie, bo jestem niski! :D
    https://otwartaksiega2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Melduję, że cel zrealizowałam, ale bynajmniej nie zamierzam na tym poprzestać. Gdzieś tam po drodze od czasu do czasu pojawia się u mnie literatura dziecięca, więc postaram się dorzucić do własnego wzrostu, wzrost córci. Zobaczymy, co z tego wyniknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cel osiągnięty! Po podliczeniu książek z września okazało się, że zaliczyłam go już dawno, gdyż mierzyłam w 170 cm, a dotarłam do prawie 199. Oczywiście to nie koniec! :D
    Pozdrawiam :)
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Już cel został osiągnięty, a do końca roku jeszcze trochę... książek;)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://poczytajka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...