1 kwietnia 2014

[#23] Podsumowanie 3/2014

źródło: We Heart It

     Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że marzec minął mam przyjemnie i bez żadnych problemów. U mnie miesiąc ten jest pod znakiem NFZ-tu, ponieważ ze zdrowej dziewczyny przekształciłam się w lekoholika. Aktualnie biorę 7 tabletek dziennie codziennie i czekają mnie wizyty u kolejnych lekarzy. To prawda, jak się sypie, to wszystko. Gdzie ja znajdę czas na czytanie i pisanie pracy magisterskiej? Aaa! No dobrze, nie jest źle, umrzeć chyba jeszcze nie umrę (dzisiaj zaliczyłam asfalt przed drzwiami tramwaju, a później podarły mi się spodnie na tyłku… -.-)

No dobrze, koniec z moim narzekaniem, trzeba przejść do podsumowania marca i stosiku!

Przeczytane: 5 książek
     1. LEWANOWICZ R.: Porwana
     2. WIŚNIEWSKA S.: Miasto Nieśmiertelnych
     3. MILLAY K.: Morze spokoju
     4. KOWAL J.: Zły człowiek
     5. KRIEN D.: Kiedyś wszystko sobie opowiemy (recenzja dosłownie na dniach… ;))

Książka miesiąca: Morze spokoju Katji MILLAY

Rozczarowanie miesiąca: Miasto Nieśmiertelnych Sonii WIŚNIEWSKIEJ

Przeczytane strony: 1 689, co daje na dzień ok. 54.

Nabytki: 9
     1. WIŚNIEWSKA S.: Miasto Nieśmiertelnych (w ramach akcji PNGICPA)
     2. MAJER-PIETRASZAK W.: Cztery pory roku Heleny Horn (od wyd. Novae Res)
     3. WIT B.: Nie zabija się czarnego kota (j/w)
     4. BASTILLE J.W.: Zerwana więź (j/w)
     5. MILLAY K.: Morze spokoju (od wyd. Jaguar <3)
     6. SMITH J.E.: Tak wygląda szczęście (kupiona ;))
     7. FRENCH N.: Złap mnie, nim upadnę (j/w w antykwariacie za 3 zł! <3)
     8. LIEBY A., De CHALENDAR H.: Ocaliła mnie łza (j/w)
     9. WHITCOMB L.: Światła pochylenie (j/w)



Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 147,7 cm – 10,6 cm = 137,1 cm
     2. 52 książki - +5
     3. Grunt to okładka - 3 
     4. Z półki – 0

Lubię kwiecień. Nie tylko dlatego, że mam urodziny (:P), ale przede wszystkim dlatego, ze jest to miesiąc, w którym wszystko budzi się do życia. Co zabawne w tym roku moje urodziny przypadają na…Wielki Piątek x(. No cóż… Bywa ;P.

Jakie plany na kwiecień? Ostro ruszyć z pierwszym rozdziałem, podleczyć się na święta i cóż – czytać, czytać i czytać…

A jak tam Wasze wyniki? ;) Do napisania i trzymacie się ciepło! ;)

___
PS: Acha, jeśli chodzi o podarte spodnie na tyłku to Prima Aprilis (mam nadzieję, że kogoś udało mi się wkręcić… :P), ale wywalić się NIESTETY wywaliłam i będę miała siniaka na udzie... Co zabawne, po moim zaliczeniu asfaltu jakiś chłopak ustąpił mi miejsca w tramwaju i powiedział bym usiadła (chociaż miejsca było dużo xD). ŻYĆ NIE UMIERAĆ! ;)

24 komentarze:

  1. Żadnej z przeczytanych przez ciebie książek nie mam, Morze spokoju mogłoby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik i piękna lista! Tylko zdrowiej. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Tak wygląda szczęście". Fajna książka, lekka i niezobowiązująca. Przyjemnie spędziłam przy niej czas :)
    Ogółem stosik cudo, podkradłabym co nieco :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe podsumowanie :) ciekawe nabytki
    Dla mnie marzec był chorobliwy i brakowało mi weny czytelniczej ale ponad 10 książek przeczytałam - nie było źle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje nabytki wyglądają znakomicie! Gratuluję owocnego miesiąca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo! Dużo tyvh nabytków u Ciebie! Zazdroszczę! Ja w marcu słabo, ponieważ kasy zaczęło brakować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie udało Ci się wkręcić :P W ogóle zapomniałam, że dzisiaj Prima Aprilis. Jak dobrze, że nieczęsto zdarza mi się jeździć tramwajem...
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia w takim razie ^^ Jak na czas choroby to i tak świetne wyniki i ciekawe książkowe nabytki.
    Oby kwiecień był jeszcze lepszy ^^ Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo dobry stosik. Życzę Ci zaczytanego kwietnia i powrotu do zdrowia. ;)
    Pozdrawiam, Marcelina
    marcelinaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Dzosefinn, nie wiem, kiedy przeczytamy zaległości! Moim marzeniem jest pójść kiedyś do księgarni i kupić sobie dwie książki, bo nagle wszystko, co było do czytania się skończyło i nie mam już nic na półce, czego w ręku nie miałam...
    Ciekawi mnie książka "Nie zabija się czarnego kota" - tytuł bardzo intrygujący, a jak z wnętrzem? Mam nadzieję, że się od Ciebie dowiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również wkręciłaś:P pozostaje mi pogratulować wyników i życzyć owocnego kwietnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 książek, nie jest najgorzej. Może w kwietniu uda Ci się przeczytać więcej. Niemniej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jezusie, no to miałaś nieciekawe przeżycia. :O -a ze spodniami to się nabrałam. :P 5 przeczytanych książek gratuluję, a nabytych zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stosik :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świety wynik, super stosik :) Zazdroszczę miata nieśmiertelnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Morze spokoju", "Tak wygląda szczęście" i "Cztery pory roku Heleny Horn" również mam :D Podkradłabym Ci "Miasto nieśmiertelnych" :3 A "Światła pochylenie" czytałam - nawet, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to fatalny ten marzec miałaś, 7 tabletek! współczuję
    na pewno nie chcesz dołączyć do któregoś z moich czytelniczych wyzwań? zapraszam :D
    pięknie zdobycze (sama kupuję zbyt wiele niz jestem fizycznie w stanie przeczytać, ale to chyba normalne w przypadku bibliofila)
    zazdroszczę "Tak wygląda szczęście"i te 3zł w antykwariacie to łał!

    no i nie ma to jak chłopak miejsca ustąpi ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 książek przeczytałam chyba w ciągu roku, więc masz dobry wynik :D Niestety żadnej z nich nie znam. Życzę zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaa świetne wyniki! :) A z tymi spodniami to mnie faktycznie nabrałaś, ale no. Prima aprilis już dawno minęło! :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...