19 kwietnia 2014

Wielkanoc... ;)

źródło: >>klik<<

Witajcie kochani!

     Dzisiaj przychodzę do Was z życzeniami (jakież to oryginalne… ;P). Chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego. Przede wszystkim zdrowia, takiej pięknej pogody, jaka jest u mnie, bogatego zajączka, smacznego jajka oraz ciepłych, spokojnych i przede wszystkim rodzinnych świąt. Mam nadzieję, że każdy z Was ma kogoś, z kim będzie mógł spędzić te radosne święta. ;) Nie mogę zapomnieć o Lanym Poniedziałku! Niech każda z kobiet będzie porządnie oblana ;)

     Ja wyjeżdżam do babci i nie będzie mnie przez kilka dni. Mam nadzieję, że ze Świąt przywiozę nie tylko kolejne wspomnienia, ale także recenzję. Aha, i także wiedzę, bo w środę „na dzień dobry” mam kolokwium…


     Nie przedłużam, świętujcie! Ja też idę świętować! Do napisania wkrótce! ;)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję i również życzę ci Wszystkiego Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie też życzę miłych i udanych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I nawzajem, wszystkiego, co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, też znalazłam ten obrazek z kurczaczkami i wstawiłam go u siebie :P Są przesłodkie!
    Radosnych i spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesolutkich i smacznego jajka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo , Tobie również życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...