3 listopada 2013

[#18] Podsumowanie 10/2013

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

I już mamy listopad. Nie mogę uwierzyć że to już za niecałe dwa miesiące będą święta! I sylwester! Wydawałoby się, że przed chwilą zaczynał się październik, a tu bum!

Muszę powiedzieć, że miniony miesiąc był dla mnie pod znakiem pracy i ogólnego ogarniania studiów, czytania, a nawet twórczego spędzania czasu (ostatnio nawet poszalałam i zrobiłam kilka bransoletek ;)). I oczywiście 14 październik, ważna data, bo urodziny bloga. Dla przypomnienia – wystartował konkurs i do tej pory wpłynęły (bagatela!) 3 zgłoszenia! Czyżby trudne zadanie, a może mało ciekawe nagrody? Wydawało mi się, że pytania nie są trudne, a nagrody naprawdę interesujące. Odsyłam Was więc TUTAJ, konkurs kończy się 14 listopada o g. 23:59.

Zanim przystąpię do comiesięcznego podsumowania, to się pochwalę. A co! Ktoś mi zabroni? ;) Zostałam wyróżniona w konkursie blogowym zorganizowanym przez Beatę Kobierowską i zdobyłam Na wysokim niebie autorstwa Danuty Awolusi. Zadaniem było tylko zadanie pytania autorce, a ona miała wybrać najciekawsze pytanie. Padło na mnie. Niezmiernie się cieszę, ponieważ baaardzo dawno niczego nie wygrałam. ;)

Jeszcze jedna rzecz mnie cieszy. Zepchnęłam wszystkie zaległe recenzje i teraz będą się pojawiać na bieżąco. A międzyczasie może jakieś urozmaicenia – wiem, obiecuję, obiecuję i nic z tego nie wchodzi. Postaram się w tym miesiącu jakieś posty wyczarować zupełnie niezwiązane z książkami. Chcecie zobaczyć, co robię? Może wrzucę zdjęcia kilku moich ostatnich, bransoletkowych tworów? Kto chce? Ręka do góry!

To będzie już ostatnia rzecz, o której chciałabym Was poinformować. Zaprojektowałam nowy wygląd bloga dzosefinn (zna tu ktoś taką? :P) i prawdopodobnie pojawi się on na początku grudnia. Cóż, jednym słowem – przejdę na jasną stronę mocy :D.

Aaa! Bym zapomniała! To będzie naprawdę ostatnia sprawa! Obiecuję (wiem, ze mi obiecanki nie wychodzą, ale się postaram! :)! Pisałam w poprzednim poście, że nawiązałam współpracę ze Światem Książki. Chyba wiadomość ode mnie do nowej Pani zawiadującej blogerami wpadła jej do SPAMu, bo odpowiedzi nie widać i nie widać. Po miesiącu uznałam, że tą jednorazową współpracę uznaję jako zakończoną (no chyba, że moja wiadomość się znajdzie). Trochę szkoda, bo ŚK to jedno z moich ulubionych wydawnictw. Ale cóż… Trzeba się cieszyć z tego, co się ma! :) Prawda?

A teraz przechodzę do podsumowania i stosiku nabytków, jak obiecałam! :D

♦ W tym miesiącu przeczytałam: 7 książek:
     1. FRANKOWSKA A.: Sny
     2. RAYBURN T.: Mroczna toń
     3. KOSTRZEWA M.: Miasto obłąkanych
     4. LODATO V.: Matylda Savitxh
     5. MOUS M.: Boy 7
     6. KOWALSKI T.: Rozmowy na trzech grabarzy i jedną śmierć
     7. STEPHANI C.: Kobieta, którą porwał wiatr

♦ Książka miesiąca: Szczerze to żadna nie zawładnęła moim sercem, ale najbliżej była książka Mirjam Mous Boy 7.

♦ Klapa miesiąca: brak

♦ Przeczytane strony: 2 251, co daje dziennie około 73 str. (Niewiele mniej, niż we wrześniu).

♦ Nabytki: 15 (ponownie stos do nieba ;))
     1. WATSON S.J.: Zanim zasnę
     2. MAUSZ J.: Motylek (od wyd. Novae Res)
     3. SZULC W.: Rysunek w sercu (j/w)
     4. BALCER G.: Kaśka, Katja, Catherine (j/w)
     5. TABOR A.J.: Twarda szkoła życia (j/w)
     6. TAYLOR L.: Córka dymu i kości (zakup własny)
     7. GREEN J.: Szukając Alaski (j/w)
     8. JOYCE R.: Niezwykła wędrówka Herolda Fry (j/w - antykwariat za całe 9 zł :D) 
     9. NIFFENEGGER A.: Żona podróżnika w czasie  (j/w - ten sam antykwariat - 5 zł :D) 
     10. AWOLUSI D.: Na wysokim niebie (nagroda)
     11. NESS P.: Siedem minut po północy (od wyd. Papierowy Księżyc)
     12. ASHTON B.: Podwieczność (j/w)
     13. PITCHER A.: Moja siostra mieszka na kominku (j/w)
     14. GENOWA L.: Lewa strona życia (j/w)
     15. McCAMMON R.: Magiczne lata (j/w)

     Uff… Ale wypisywania ;P A teraz zdjęcia - dwa, bo na jednym się nie zmieściły :( 



♦ Wyzwania:
     + Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 107,4 cm + 15,9 cm = 123,3 cm
     + 52 książki: 60 + 7 = 67
     + Z półki: 8 + 0 = 8 (niestety… :()

Tak to wygląda. Jestem bardzo zadowolona i nie wiem, co pierwsze pójdzie na ruszt... ;D Tego dowiecie się wkrótce, a ja wracam do Pani na Czachticach.

Do następnego! ;)

12 komentarzy:

  1. Ale masz piękne zdobycze! Przyjemnego czytania!
    Gratuluję wyróżnienia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i wygranej w konkursie ;)
    Świetne nabytki ! Miłego czytania życzę ;)
    + Napisz jeszcze raz do ŚK. Mój mail jak pisałam do Colorful Media również się zawieruszył - napisałam jeszcze raz i było warto ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam 3 emaile. Wątpię iż czwarty dojdzie, tym bardziej, że Pani mi raz - na początku odpisała... Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!
      D. :)

      Usuń
  3. Oo. Moje oczka widzą, że masz już "Szukając Alaski", czytaj, kochana, czytaj jak najszybciej! Cudowna książka, jedna z moich ulubionych. :)
    Gratuluję wyników czytelniczych i wyróżnienia w konkursie. :)
    Ciekawa jestem nowego wyglądu bloga.
    "Córkę dymu i kości" wypożyczyłam kiedyś z biblioteki, ale jak przeczytałam wszystkie te "przyciągacze/zachwalacze" na okładce i pierwszej stronie, to dałam sobie spokój. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja kupuję mnóstwo książek... :D W tym miesiącu kupiłam chyba ze 14 jak nie więcej... Najgorsze są antykwariaty i promocje w księgarniach :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jedna książka mniej, ale i tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne nabytki! Zazdroszczę. :) A wynik przeczytanych książek również pokaźny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał, ile książek przybyło :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nabytki, zazdroszczę Ci większości tytułów!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Szukając Alaski" <3 Widzę, że same cuda doszły do biblioteczki <3 Czytaj, czytaj i recenzuj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja też nie wiem jakim cudem te miesiące tak lecą. :P Gratuluję przeczytanych książek :) W nowym stoisku widzę "Córkę dymu i kości" - mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo ja oszalałam na jej punkcie :P Twoje bransolety chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesów i zazdroszczę stosów, zatem przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...