1 września 2013

[#16] Podsumowanie 8/2013

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!
    
Jak trudno nie zauważyć, wielkimi krokami przybył wrzesień. Skończył się dla większości z Was okres wakacji. To, co dobre bardzo szybko przemija. Niestety tak było, jest i chyba już zostanie. Co u mnie?

Przez ostatnie dwa miesiące i prawdopodobnie jeszcze przez ten miesiąc będę zalatana. A to związane z tym, że moje obowiązki rozpoczną się z wybiciem 1 października. Do tego czasu staram się korzystać z tego wolnego czasu, który mi został. I jak łatwo możecie się domyśleć, niespodziewanie wybywam na działkę, by móc na świeżym powietrzu cieszyć się życiem. I oczywiście czytaniem. Dlatego, nie dziwcie się temu, że posty mają dziwną datę publikacji. Mam nadzieję, że taki styl publikowania recenzji długo nie potrwa i powoli wszystko wróci do normy.

Chciałabym się podzielić z Wami ważną informacją – dla mnie (nie, nie jestem w ciąży ;)). W sierpniu nawiązałam współpracę z Grupą Wydawniczą Publicat, z czego się bardzo, bardzo cieszę. Nawet nie wiecie jak bardzo. ;D



Zanim przejdę do comiesięcznej statystyki, nie da się nie zauważyć (a może da), że zmieniła się kolorystyka szablonu. Kolor różowy został zastąpiony bardziej jesiennym. I prawdopodobnie powisi do zimy. (Już powoli pracuję nad nowym wyglądem. Mam już wybrane tło, więc możecie spodziewać się istnej rewolucji ;)) Kolejną nowością jest nowa zakładka „Na zbyciu”. Podobnie jak Tirindeth, stworzyłam zakładkę, w której znajdują się pozycje, które wymienię, lub sprzedam. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, odsyłam do powyższej zakładki. ;)

W tym miesiącu, moje statystyki są o wiele lepsze od poprzednich. I za boga nie wiem dlaczego tak się stało. I może nie będę wnikać ;)

A teraz już przechodzę do liczb.

♦ Przeczytałam: 7 książek:
     1. KOSOWSKA J.: Déjà vu
     2. NÖEL A.: Greckie wakacje
     3. PRUSKO P.: Porcelanowa pozytywka
     4. SZYMONOWICZ P.: Kalejdoskop
     5. RAYBURN T.: Syrena
     6. RAYBURN T.: Głębia
     7. ŁAWSKI A.: Kręte ścieżki

♦ Książka miesiąca: PRUSKO P.: Porcelanowa pozytywka

♦ Klapa miesiąca: brak ;)

♦ Przeczytane strony: 2 081, co daje dziennie 67 stron.

♦ Nabytki: 7
     1. ADELAIDE D.: Domowy poradnik umierania (zakup własny)
     2. ANGELINI J.: Spętani przez bogów (j/w)
     3. MIRALLES F.: Miłość przez miale m (j/w)
     4. NÖEL A.: Greckie wakacje (od Grupy Wyd. Publicat)
     5. RAYBURN T.: Syrena (j/w)
     6. RAYBURN T.: Głębia (j/w)
     7. ŁAWSKI A.: Kręte ścieżki (od wyd. Novae Res)


♦ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 75,8 cm + 14,9 cm = 90,7 cm (cel – 175 cm)
     2. 52 książki: 43 + 7 = 50 (cel: 52 – jeszcze 2! ;))
     3. Z półki: 4 + 0 = 0 (cel: 26-30 książki kupione przed 2013, kiszka…)

Tak w zarysie przedstawia się sierpień czytelniczy. Jak dla mnie nie jest źle, ale zawsze mogło być lepiej, prawda ;)?

Niestety ostatnio zauważyłam, że tylko takie podsumowania tworzone przeze mnie dają Wam możliwość poznania mnie trochę od innej strony, niż poprzez pisane recenzje. Postaram się brać udział w zabawach typu High Five, by Dzosefinn, lub D. (jak kto woli ;)) nie była dla Was tworem wyobraźni, a osobą z krwi i kości.

I ostatnia rzecz, o której chciałam napisać. Powoli przygotowuję dla Was milą niespodziankę. Kto trafi, co to może być, kiedy (mniej więcej to będzie miało miejsce) i z jakiej okazji, może liczyć na bonus. Jaki? To przy najbliższym organizacyjnym (lub nie) poście. A teraz się z Wami żegnam. Uczniom życzę wytrwałości w pierwszych dniach szkoły, a studentom, wykorzystania września co do dnia. ;) Trzymajcie się i do napisania!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników, gratuluję nawiązania współpracy, a jeśli chodzi o tę niespodziankę to strzelam, że będą to urodziny bloga i będą miały miejsce w październiku. (?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tej okazji prawdopodobnie zorganizujesz konkurs? xd

      Usuń
  2. Współpracy ci zazdroszcze :) gratuluje wyników

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nawiązanej współpracy oraz statystyk. Wygląd bloga bardzo ładny. :) Czekam na recenzje, zwłaszcza "Domowego poradnika umierania".

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...