2 sierpnia 2013

[#15] Podsumowanie 7/2013 + Liebster Blog

źródło: We Heart It

Witajcie kochani! Jak mijają Wam wakacje?

Ja ostatnio jakoś ostatnio nie potrafię się ogarnąć… Nie wiem czyja to sprawka, może tych upałów, a może po prostu tego, że wyszłam z pewnego toku pracy i po prostu nic mi się nie chce? Nie wiem, ale mam nadzieję, że ten ‘fantastyczny’ czas szybko minie w sierpniu.


W ubiegły weekend byłam u przyjaciółki na weselu i było wprost bajecznie. Na szczęście nie popsułam się, wybawiłam się i można powiedzieć, że z pozostałymi przyjaciółkami, z którymi pojechałam jeszcze mocniej zawiązałyśmy więzi. Wszystkie są dla mnie jak siostry, opieprzą mnie, wytrą łzy i razem będziemy umierać ze śmiechu. Ach… Brakowało mi tego w moim życiu. Oj, bardzo.

Nie mogę uwierzyć jak szybko minął lipiec. Przecież przed chwilą broniłam tytułu licencjata, a teraz już 1/3 wakacji (dla mnie) przeszła. Jak? Gdzie? Czemu tego nie zauważyłam? Nie dość, że jestem ‘ślepa’, to jeszcze ‘głucha’ i mam ‘Alzheimera’. Ale co tam, życie jest piękne!

Nie przedłużając, tak przedstawia się czytelniczy lipiec.

- Przeczytałam : 5 książek:
     1. NAGIECKI J.: Krzywa gęba
     2. KARANDYSZ T.: Życie to iluzja
     3. GROCHOWSKA H.: Pokłon
     4. CAST P.C.& K.: Ukryta
     5. HANAF G.: Joachim

- Książka miesiąca: NAGIECKI J.: Krzywa gęba

- Klapa miesiąca: brak

- Przeczytane strony: 1 493, co daje dziennie 48 stron dziennie.

- Nabytki: 3 (Poszalałam ^^ ;)
     1.WELLS J.: Mag w czerni (kupno)
     2. EE. S.: Angelfall (prezent imieninowy ;)
     3. SZYMONOWICZ P.: Kalejdoskop (od wyd. Novae Res)


- Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 65,4 cm + 10,4 cm = 75,8 cm
     2. 52 książki: 38 + 5 = 43
     3. Z półki: 4 + 0 = 4

Sama widzę, że w lipcu też szaleństwa z czytaniem nie ma… Myślałam, że będzie trochę lepiej. Ale na pewno jest dobrze, bo w czerwcu było jeszcze gorzej. Więc nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem i brać się w sierpniu do roboty ;).

Niedawno, DżejEr Carmen (Trochę reklamy na pewno nie zaszkodzi ;) nominowala mnie do Liebster Award. Ci, którzy nie pamiętają, co to takiego, szybciutko przypominam.

„Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". W moim przypadku była to Goszka (Tego typu wyróżnienie jest przyznawane dla stosunkowo nowych blogów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie samemu nominować 11 osób ( informujesz ich o tym ) , oraz im  pytania. Nie wolno nominować bloga, który nas nominował.”

A oto pytania i moje odpowiedzi:

1. Jak często zmieniasz szablon bloga?
To zależy od jego atrakcyjności. Jak szybko mi się znudzi, to potrafię czasem po tygodniu go zmienić, ale jak mi się podoba, to może i wisieć 2 miesiące. ;)

 2. Jest apokalipsa zombie, a to co leży po Twojej lewej stronie będzie Twoją bronią. Co to takiego?
Ogryzek ołówka? ;D

 3. Powieść historyczna czy sf?
Powieść historyczna.

 4. Na premierę jakiego tytułu czekasz z utęsknieniem?
Obecnie? Kontynuacja Igrzysk Śmierci.

 5. Ulubione wydawnictwo to?
Ej, to jest nie fair! Mam kilka ulubionych wydawnictw, które cenię za ich publikacje. A do nich należą m.in. Świat Książki, Grupa Wydawnicza Publicat, Papierowy Księżyc, Otwarte.

 6. Jesteś punktualna/y?
Staram się być, ale jak wiadomo, różnie to bywa ;)

 7. Co gorsze - techno, czy disco polo?
W żadnym z tych gatunków się nie zasłuchuję. Techno rozsadza mózg, a przy disco można chociaż potańczyć.

 8. Czy do czytanej książki dobierasz sobie pasującą do jej klimatu muzykę?
Nie.

 9. Pamiętasz swoje sny?
Tak, te najlepsze, najciekawsze zapisuję sobie. Czasami są lepsze od książek ;P

 10. Umiesz pływać?
Jeszcze nie utonęłam, więc chyba tak ;D

 11. Co lepsze w upalną pogodę - lody czy chłodne napoje?
Basen. ;)

Pytania od Any May Pierce


1.Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Bo chciałam na nim prezentować swoją biżuterię ;)

 2.Jak się dziś ubrałaś/eś ?
Sportowy stanik i krótkie spodenki :P

 3.Podaj tytuł książki, która Twoim zdaniem, nie powinna była ujrzeć światła dziennego.
Kaktus w sercu

 4.Jak myślisz, co sądzą o tobie ludzie? Czy ich opinia o tobie zgadza się z tym jaki/a jesteś w rzeczywistości?
Wiem, co sądzi o mnie moja rodzina i przyjaciele. I to się tylko dla mnie liczy. Czy się zgadza? W połowie ;)

 5.Co cię uszczęśliwia?
Wolność

 6.Jaka błahostka sprawiła kiedyś, że się popłakałeś/aś?
Jak byłam mała, miałam połowę cukierków zostawić bratu. Jak wiadomo, przed telewizorem człowiek się nie kontroluje (oglądałam bajeczki ;D). Zjadłam wszystko i się popłakałam. ;D

 7.Gdybyś miał/miała jeść tylko jedną rzecz do końca życia, co by to było?
Jeść? Wszystko by się przejdalo! Hm… Pewnie jabłka.

 8.Wchodzisz do księgarni...Wiesz po co przyszłeś/aś, bierzesz to i idziesz do kasy czy chodzisz i oglądasz każdą półkę po kolei?
Jak nie mam czasu, to wpadam, kupuję, wychodzę. Jak mam czas to oglądam wszystko. ;D

 9.Czy masz książkę dla której zawsze znajdziesz czas w swoim napiętym grafiku? Podaj tytuł.
Hm… Chyba Sagę o Ludziach Lodu.

 10.Czego się boisz, choć wiesz, że to lęk kompletnie irracjonalny?
Pająków, chociaż to nie jest irracjonalne. :P

 11.Jaka piosenka sprawia, że masz ochotę zatkać uszy, wyrzucić radio przez okno bądź nieźle nawrzeszczeć na jej autora?
4 osiemnastki. :P


Muszę przyznać, że pytania były bardzo ciekawe i z przyjemnością na nie odpowiedziałam. Mam nadzieję, że moje będą równie ciekawe i odpowiecie na nie równie twórczo. :)

1. Najszlachetniejsza rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłeś to…
2. Kim chciałaś/chciałeś być, jak byłaś/byłeś mały?
3. 3 ważne dla Ciebie słowa zaczynające się na literkę „D”
4. Jak siebie widzisz za 10 lat?
5. Jeśli miałabyś/miałbyś możliwość spotkać się ze zmarłą osobą (babcią, dziadkiem itp.), o co byś zapytał/a?
6. Potrafisz wybaczać?
7. Czy kiedykolwiek przywitałaś/eś się z nieznajomym myśląc, że to twój/twoja znajomy/znajoma?
8. Jeśli miałabyś/miałbyś możliwość podróży do miejsc z książek, to gdzie byś pojechał/a i dlaczego akurat tam?
9. Kino, czy teatr?
10. O czym w tym momencie myślisz?
11. Twój ulubiony cytat to…

A do zabawy zapraszam:

1. http://booksloovers13xd.blogspot.com
2. http://amazing-and-crazy-fashion.blogspot.com/
3. http://kolorowaksiazka.blogspot.com/
4. http://kinga42.blogspot.com
5. http://mojeksiazkoweniebo.blogspot.com/
6. http://sheti-shetani.blogspot.com
7. http://kto-czyta-ksiazki.blogspot.com/
8. http://i-tell-you-a-story.blogspot.com
9. http://wpapierowymswiecie.blogspot.com
10. http://esaczyta.blogspot.com

I chyba było by to na tyle. Trzymajcie się i miłego weekendu życzę! ;)

12 komentarzy:

  1. Miło mi, że pytania się podobały :) ja szablon bloga lubię zmieniac i zazwyczaj dość często to robię;) Ten, któy jest teraz i tak do końca mnie nie satysfakcjonuje i będe musiała coś pokombinować...
    Mag w czerni bardoz mnie wciągnął, ale w trzeci tom trochę nie mogę się wgryźć. Zajmę się tą częścią pod koniec wakacji. Aktualnie podczytuję Władcę pierścieni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego, dziękuję za nominację :)

    Życzę Ci aby wyniki czytelnicze w tym miesiącu były jeszcze lepsze, zazdroszczę książki „Angelfall” :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje! Ale jeśli pozwolisz odpowiem na pytania na fanpagu, ponieważ już czterokrotnie byłam nominowana do tej zabawy, a jest to trochę czasochłonne i wolałabym na fanpagu odpowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problemo ;) Ja też kilkanaście razy byłam nominowana, więc wiem, co czujesz ;)

      Usuń
  4. Angelfall zazdroszczę.
    sama czasem zapisuję sny jeśli są tego warte, a pamiętać to najczęściej pamiętam. zgadzam się, że to czasem lepsze niż książki ;D
    dzięki za nominację. jak znajdę czas (bo mam jakieś 4 nominacje do versatile blogger, może być krucho ; p), na pewno wezmę udział, chociaż doprawdy nie mam pojęcia jak odpowiem na pytanie o najszlachetniejszą rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak samo jak u mnie! :) W zabawie wezme udzial jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie za nominację :* Niestety nie bawię się w tego typu rzeczy,ale zaznaczam, że jest mi naprawdę bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah powinnam strzelić focha, bo po wakacjach znów mam lenia, no ale niech ci będzie ;D Odpowiem niebawem ;) A tak w ogóle zgadzam się co do 4 osiemnastek (w ogóle całe disco polo mnie boli!) i ta historia z cukierkami?! Rozkoszna <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyniki! Ja uwielbiam "Maga w czerni".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, dziękuję za nominację. Jest mi bardzo miło :) Wymyśliłaś ciekawe pytania więc odpowiem na nie jak tylko będę mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Angelfall i gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, tak samo jak moja poprzedniczka zazdroszczę Angelfall :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...