1 maja 2017

[#60] Podsumowanie 04/2017

źródło: Pinterest
Witajcie kochani!

Pewnie większość z Was nadal korzysta z tzw. „majówki”, ja niestety dzisiaj musiałam wrócić z działki do domu, ponieważ jutro „radośnie” muszę iść do pracy… Jednak nie ma tego złego, ponieważ na działce było zimno (cały czas musiałam palić w piecu) i… mokro. Spokojnie mogłabym założyć plantację ryżu, tak „ładnie” stoi woda na terenie. Dobrze, że chociaż słońce świeci to wszystko trochę przeschnie i nie będzie gnić. Drugi plus powrotu? Mogłam na spokojnie przygotować to podsumowanie i… napisać 2 recenzje (szaleństwo z mojej strony!) Zatem wkrótce spodziewajcie się moich opinii odnośnie Niezwykłej wędrówki Harolda Fry Rachel Joyce oraz przedpremierowo (chyba jeszcze przedpremierowo ;)). Oczy wilka Alicji Sinickiej (nie wiem czemu uparcie wciska mi się imię „Aleksandra”, a nie „Alicja”. Muszę się bardzo pilnować!).

Jak wyglądają moje wyniki czytelnicze? Nie najgorzej, ale mogło być lepiej (jak zawsze… ;)).

Przeczytane - 4
     1. Agnieszka Walczak-Chojecka – Nie czas na zapomnienie
     2. Rachel Joyce – Niezwykła wędrówka Harolda Fry
     3. ALICJA Sinicka – Oczy wilka
     4. Cecelia Ahern – Love, Rosie (jestem szalenie ciekawa filmu!)

Nabytki - 11
     1. Hubert Haddad – Teoria niegrzecznej dziewczynki (zakup własny)
     2. Jane Borodale – Księga ogni (j. w.)
     3. Veronica Roth – Niezgodna (j. w. // upolowana w Biedronce za niecałe 10 zł! ♥)
     4. Charlee Fam – Ostatni pociąg do Babylon (j. w.)
     5. Susan Gloss – Vintage. Sklep rzeczy zapomnianych (j. w.)
     6. Josephine Angelini – Taniec w ogniu (j. w.)
     7. Josephine Angelini – Wiedźmi stos (j. w. // szkoda, że w antykwariacie były tylko 2 części tej serii – jak na złość nie mieli pierwszej… -.-)
     8. Jennifer Ryan – Chórzystki (prezent urodzinowy od Agaty CG ♥)
     9. Alicja Sinicka – Oczy wilka (przedpremierowy egzemplarz od wyd. Novae Res)
     10. John Boyne – Chłopiec na szczycie góry (egz. rec. od wyd. Replika)
     11. George du Maurier – Trilby. Iluzja miłości (j. w.)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 12,2 cm = 48,1 cm (173 cm)
     2. Z półki + 1 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 4 = 16 (52)

Tak wygląda mój czytelniczy kwiecień. Co w maju na blogu?
- recenzja Niezwykłej wędrówki Harolda Fry Rachel Joyce
- recenzja Oczy wilka Alicji Sinickiej
- zestawienie nowości z kwietnia
- przy dobrych wiatrach: recenzja książki Ceceli Ahern, Love, Rosie, oraz filmu nakręconego na jej podstawie.


Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...