5 marca 2017

[#58] Podsumowanie 02/2017

źródło: Pinterest

Witajcie kochani!

Luty minął mi jak z bicza strzelił, i szczerze powiedziawszy cieszę się, że już minął. Miałam już dosyć tej przygnębiającej pogody, która wysysała ze mnie całą pozytywną energię. Pod koniec miesiąca mój świat ponownie zmienił się o 180 stopni, ponieważ 24 lutego przyszła na świat moja bratanica – Laura ♥. Ciocia już zadba o jej edukacją czytelniczą, tak samo jak jej starszego brata – Marcelka, który jest niezwykle czarującym chłopcem z zawadiackim uśmiechem (tutaj chwaliłam się jak przyszedł na świat, nie mogę uwierzyć, że od tego czasu minęło już ponad 2 lata!).


Ostatnio znowu mam zastój w pisaniu recenzji, ale mam nadzieję, że ta chwilowa „zaniecha” w końcu ustąpi i będę mogła się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat przeczytanych przeze mnie książek (w tym dwóch pierwszych części Darów Anioła Cassandry Clare oraz młodzieżówki autorstwa Elizabeth Craft i Shei Olsen, którą rekomenduje Dawid Kwiatkowski (kto to jest?). Trzymajcie kciuki za moją wenę!

W minionym miesiącu miałam także niezwykłe szczęście w antykwariatach: udało mi się upolować książki, które bardzo chciałam mieć i to za grosze ♥. Poniżej znajdziecie listę tytułów, które zasiliły moją domową biblioteczkę. Do tej pory nie mogę uwierzyć w to, że je mam!


Przeczytane - 4
     1. K. N. Haner – Na szczycie
     2. Kristin Hannah – Słowik
     3. Cassandra Clare – Miasto kości
     4. Cassandra Clare – Miasto popiołów

Nabytki - 11
     1. Gavriel Savit – Anna i Pan Jaskółka (zakup własny)
     2. Michelle Falkoff – Playlist for the death (j. w.)
     3. Brenna Yovanoff – Wyśnione miejsca (j. w.)
     4. John Boyne – Chłopiec w pasiastej piżamie (j. w.)
     5. Rainbow Rowell – Eleonora i Park (j. w.)
     6. Allie Larkin – Zostań (j. w.) 
     7. Stephanie Garber – Caraval. Chłopak, który smakował jak północ (niespodziewajka od OMG Books ♥)
     8. S. J. Kincaid – Diabolika (egz. recenzencki od Moondrive – recenzja przedpremierowa tutaj)
     9. Veronica Roth – Naznaczeni śmiercią (kolejna, wielka, niespodziewajka od wydawnictwa Jaguar ♥)
     10. Elizabeth Craft, Shea Olsen – Flower jak kwiat (egz. rec. od Wydawnictwa Literackiego - przy dobrych „wiatrach” za niedługo recenzja)
     11. Magdalena Knedler – Dziewczyna z daleka (egz. rec. od Novae Res)


Na zdjęciu brakuje Caraval oraz Naznaczeni śmiercią, ponieważ przyjaciółka wpadła do mnie wczoraj i mi je bezwstydnie zakosiła... :)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 14,3 cm = 26,5 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 3 (16-20)
     3. 52 książki + 4 = 9 (52)

Najbliższe plany związane z blogiem:
– Nowości wydawnicze z lutego
– recenzje: Miasta kości oraz Miasta popiołów Cassandry Clare oraz Flower jak kwiat Elizabeth Craft i Shei Olsen.

Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...