1 stycznia 2017

[#08] Wyniki konkursu


Witacie kochani!

Dzisiaj będzie zwięźle, krótko i na temat. Na początku chciałabym podziękować wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału w konkursie. Cieszy mnie to, że macie pasje, coś tworzycie, wypełniacie czymś czas, a nie bezmyślnie go marnujecie przed telewizorem czy komputerem.  Przechodząc do rzeczy. Tym razem laureatki wybierałam sama, a nagrody zdobyły te wypowiedzi, które trafiły do mojego serducha. Po egzemplarzu książki Anna. Nowe życie Justusa Pfaue zdobywają:

Gab riela  oraz Monika Knopczyk


















Gabrysiu – zauroczyła mnie Twoja wypowiedź, i wiele z tego co napisałaś dostrzegam nawet u siebie. Nie zajmuję się fotografią tak bardzo jak ty, lecz jako artystka również dostrzegam (staram się dostrzegać) w swoim otoczeniu piękno, których zdjęcia „zapisuję” w swojej głowie, by w chwilach kryzysu sobie je przypomnieć. A Twoje zdjęcia są niesamowite!








Moniko – Twoja wypowiedź również podbiła moje serce, szczególnie opis wybierania herbat do filmu. Ja nie jestem smakoszem herbat, ale jak zaczęłaś opowiadać o ich rodzajach, to normalnie zachciało mi się spróbować czegoś egzotycznego, jakiejś magicznej mieszanki, która by mnie pozytywnie naładowała energią na ten Nowy 2017 Rok. ;)

Dziewczyny, gratuluję i spodziewajcie się wkrótce wiadomości na mailu ode mnie. ;)

___
* Jutro postaram się wrzucić na bloga podsumowanie czytelnicze grudnia i minionego roku. Dzisiaj się regeneruję jak większość ludzi na świecie ;). Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...