27 sierpnia 2014

!!! PRZYPOMINAJKA KONKURSOWA !!!

Witajcie kochani!

     Czy pamiętacie o Wakacyjnym konkursie fotograficznym, który trwa u mnie na blogu od 7 lipca? Jeśli nie, to przypominam, bo Wasza niska frekwencja mnie normalnie powaliła na kolana. Tyle gróźb słyszałam na temat zdjęć, a spełniło ją tylko kilkoro z Was. Muszę powiedzieć, że spośród nich już będę miała problem z wybraniem pierwszego miejsca… ;)

    Dla przypomnienia: Do zgarnięcia są dwie nagrody:

I miejsce – 2 książki: Śmieć Andy’ego Mulligana + Matylda Savitch Victora Lodato;
II miejsce - 1 książka: Śmieć Andy’ego Mulligana.


     Moje recenzje obu książek można znaleźć tu i tu.

     Wystarczy, że na mój adres email: dzosefinn.91@gmail.com wyślesz zdjęcie przedstawiające Twoje czytelnicze wakacje, na którym musi się znaleźć także karteczka z Twoim nickiem (jest to moje zabezpieczenie przed kradzieżą zdjęć z Internetu). Proste, prawda? Odsyłam Was po szczegóły do konkursowego posta >>klik<<

     Macie czas do 8 WRZEŚNIA, radzę się pospieszyć!

     Wydaje mi się, że warto powalczyć o Śmiecia, tym bardziej, że wkrótce ukarze się film nakręcony na podstawie niniejszej historii.


~*~

     Wkrótce kolejne zapowiedzi, a potem? Pewnie podsumowanie sierpnia i recenzja pierwszej księgi Łabędziego śpiewu autorstwa (ukochanego przeze mnie) Roberta McCammona. Powiem tylko tyle, że nie rozczarował mnie! ;) Do napisania wkrótce!

3 komentarze:

  1. Dziękuję, że przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm może wezmę udział, chociaż szczerze mówiąc zadanie konkursowe trochę wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdzie nie wyjeżdżam, i nigdzie nie wyjechałam, więc nie wiem czy jest jakiś sens brania udziału.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...