5 czerwca 2014

[#25] Podsumowanie 5/2014

Źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

Moje wyrzuty sumienia są tak szerokie i głębokie jak Ocean Spokojny… Przede wszystkim chcę Was przeprosić za zastój na blogu oraz za to, że w ogóle nie bywam na Waszych blogach. Musicie mi wybaczyć, ale studia dają mi się nieźle we znaki i muszę to jakoś przetrwać – wyznaczyć priorytety. Jednakże pamiętam o każdym z Was i postaram się moją nieobecność jakoś Wam zrekompensować. Mam nawet delikatny zarys tej rekompensaty, ale jeszcze z miesiąc musicie być cierpliwi.


Dzisiaj przychodzę z podsumowaniem czytelniczym. Po weekendzie chcę opublikować recenzję Zerwanych więzi (które skończyłam czytać w Dzień Dziecka – btw. wszystkiego dziecięcego! :*). Aktualnie w wolnej chwili (czyt. w tramwaju) Gwiazd naszych wina (bo film lada moment wchodzi do kina, co okazało się być rewelacyjnym motywatorem) i zaczynam odkrywać czar Greena… :)

Źródło: We Heart It

Nie przedłużając przechodzę do podsumowania:

¨ Przeczytane: 2 książki:
     1. GALBRAITH R.: Wołanie kukułki - recenzja
     2. MULLIGAN A.: Śmieć - recenzja

¨ Książka miesiąca: Śmieć Andy’ego Mulligana

¨ Rozczarowanie: Wołanie kukułki Roberta Galbraitha (J. K. Rowling)

¨ Przeczytane strony: 704, co daje dziennie ok. 23.

¨ Nabytki: (zacne ;D) 3:
     1. GAARDER J.: Dziewczyna z pomarańczami (kupno – w końcu ją mam! <33)
     2. SEBOLD A.: Nostalgia anioła (wymiana LC – j.w. <33)
     3. HARASIMOWICZ C.: Święty chaos (niespodziewajka od Grupy Wydawniczej Publicat)


¨ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 5,6 cm = 125,7 cm
     2. 52 książki – 2
     3. Grunt to okładka – 0
     4. Z półki – 1

Trzymajcie się! :)

13 komentarzy:

  1. Już "Święty Chaos" przeczytałam :D
    Jestem ciekawa twojej opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nostalgię Anioła czytałam i jest świetna, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gwiazd naszych wina" zapowiada się ciekawie i też mam ochotę przeczytać najpierw oryginał. :D 2 książki to zawsze coś. Lepszy rydz niż nic .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wołanie kukułki" bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, sesja to coś co każdy student uwielbia... Co do Nostalgii Anioła to widziałam film. Był po prostu straszny, nie dało się oglądać, a książki nie czytałam i chyba sobie podaruję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem twojej opinii na temat "Zerwanej więzi".

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nostalgia anioła" to bardzo wzruszająca lektura:) "Wołanie kukułki" mam, ale nie mam motywacji, żeby się za nią zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem tak jest, że nie wychodzi nam czytanie takiej ilości książek, jaką byśmy chcieli. No a wiadomo - sesja raczej nie sprzyja czytania "Dla przyjemności". Odbijesz sobie w wakacje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to, sama miałam niedawno zastój na blogu.. Ale już się trochę odbiłam i nadrabiam zaległości.. Czekam na recenzję :D
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz aż boję się sięgnąć po "Wołanie kukułki" ;)
    Książki Greena nie dają o sobie zapomnieć, oj nie dają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwiec będzie lepszy!! Bo to już wakacje się zbliżają ;p
    Pozdrawiam ciepło :*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie w tym miesiącu również nie poszło najlepiej... Ale od czego jest czerwiec? :)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie "Nostalgia anioła". :-) Powodzenia w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...