18 stycznia 2014

[#5] Liebster blog ♥

Witajcie kochani!

Jakiś czas temu zauważyłam, że wraz z rozpoczęciem roku pojawiły się różne zabawy oraz wyróżnienia blogowe. Spieszę Was poinformować, że ja takowe otrzymałam, za sprawą Zuz oraz kochanej Jane Rachel, za które niezmiernie dziękuję.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego
blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”

Bardzo mnie to połechtało, ale to nie oznacza, że teraz będę stroszyć piórka, jak paw. Co to, to nie! ;). Czas zabrać się za odpowiedzi Zuz.

  1. Co uważasz za swój największy sukces jako bloggera?
- Chyba to, że wydawnictwa postanowiły mi zaufać.

  1. Jaki gatunek literacki króluje w twojej biblioteczce?
- Ojej. Na pewno przeważają obyczajówki i literatura młodzieżowa. Wśród obyczajówek wiele jest tych z II Wojną Światową w tle, a jeśli chodzi o lit. młodzieżową, to przede wszystkim fantastyka (anioły, wampiry i te sprawy ;)

  1. Czy udało Ci się spełnić chociaż jedno postanowienie w 2013 roku? Jeśli tak, to jakie?
- Zależy o jakich postanowieniach mówimy ;). Jeśli chodzi o czytelnicze, to udało mi się osiągnąć tylko wyzwanie 52 książki. W reszcie poległam (2013 był intensywnym rokiem i 2014 zapowiada się ponownie, co mnie martwi, bo okazuje się, że mam mało czasu (nawet niekiedy chęci) na zatopienie się w lekturze. A odnośnie osobistych, to raczej wszystkie spełniłam ;)

  1. Gdzie widzisz siebie za 5 lat? Czy nadal będziesz bloggerem?
- Trudno powiedzieć, gdzie widzę siebie za 5 lat. Na pewno chciałabym pracować wśród lub z książkami (w końcu kontynuuję studia na bibliotekoznawstwie ;). Czy będę bloggerem? Jeśli starczy mi sił, chęci, zapału to tak, ale wydaje mi się, że mój blog pewnie się zmieni – ba, już widzę te zmiany niedostrzegalne na razie dla innych ;)

  1. Ile książek czytasz miesięcznie? Jak znajdujesz na to czas?
- Ojej. Aktualnie staram się czytać 1 książę tygodniowo, ale różnie to z tym wychodzi. Na razie na moim koncie są przeczytane 2 pozycje i jestem na początku kolejnej. Można powiedzieć, że jeśli chce się czytać, to znajdzie się czas nawet wtedy, kiedy wydaje się być to niemożliwe – w drodze na uczelnię lub po nauce, jako >bajka na dobranoc< ;)

  1. Jaki jest przepis na idealną książkę dla Ciebie?
- Dobry styl, lekki język, szczypta duszy autora, garść emocji, ciekawe tło wydarzeń, wyraziści bohaterowie.

  1. Jaką książkę zawsze polecasz wszystkim wokół?
- Ostatnio stworzyłam zestawienie, w którym polecam (moje) perełki. Zainteresowanych odsyłam >TUTAJ<

  1. Czy natrafiłaś na książkę, którą wszyscy się zachwycali, a Tobie wcale się nie spodobała? Jeśli tak, to jaka to była?
- Hm… Aktualnie sobie nie przypominam.

     Świetne i pomysłowe pytania, dziękuję Zuz!

~*~

     A teraz odpowiedzi na pytania Jane Rachel:

  1. Domowe zacisze czy wypady ze znajomymi?
- Hm… zdecydowanie znajomi ;)

  1. Opisz siebie za pomocą sześciu słów.
- artystka (nie tylko jako plastyk)
- książkoholiczna
- zapominalska
- leniuch
- przyjacielska
- uparciuch

  1. Masz jedno książkowe życzenie i w związku z tym możesz wybrać jedną książkę, którą możesz dostać. Jaka by to była i dlaczego akurat ona?
- Jedną? Hm… Mój wybór padłby na „Złodziejkę książek”, albo „Szare śniegi Syberii”. Czemu? Bo nie mam funduszy na ich kupno.

  1. Wolałabyś się urodzić w przeszłości czy w przyszłości. Dlaczego?
- Patrząc na swoje życie, cieszę się, że urodziłam się w „moich czasach”. Trudno mi powiedzieć, kiedy wołałabym się urodzić. Jeśli chodzi o niepowtarzalny klimat, to w przeszłości, natomiast gdy chodzi o ratowanie zdrowia to zdecydowanie w przyszłości.

  1. Moim największym marzeniem jest...
- operacja laserowa, innymi słowy - korekta wzroku

  1. Pierwsza myśl, po przeczytaniu tego pytania?
- Eee?

  1. Gdybyś mogła ukształtować swoje życie od początku, to co chciałabyś robić, kim być i dlaczego?
- Gdybym mogła… Przecież mogę! Jestem młoda, życie przede mną!

  1. Mam w planach...
- naukę na egzaminy… :P

  1. Twoja największa pasja? (Rzecz jasna oprócz książek :D)
- Malowanie, rysowanie, bawienie się grafiką, pisanie do szuflady, robienie biżuterii… ;) Robienie coś z niczego ;D

  1. Też jesteś zła o to, że jeszcze nie ma śniegu?
- U mnie jest, ale się topi. Czy jestem zła? Nie, bo wiem, że spadnie na Wielkanoc ;)

  1. Na sam koniec: co powiedziałabyś osobie, która opowiedziała Ci zakończenie książki, którą teraz czytasz i którą bardzo pokochałaś?  
- Że @#$%^^%$#@!@#$%^&*^%$ !!! Tam są drzwi.

Pewnie większość z Was brała udział w takich wyróżnieniach, dlatego nie będę nikogo nominować (choć mam 3 typy, które z chęcią bym nominowała, ale z powodu natłoku nauki i innych zdarzeń losowych po prostu nie mam weny na wymyślanie pytań – przykładowo, dzisiaj o 12 miałam egzamin z prawa, a 22.01 mam egzamin z angielskiego). Jeśli pozwolicie, powrócę do nauki – sesja się rozpoczyna, a raczej dla mnie kończy… - i mam nadzieję, że wkrótce poznacie moje zdanie na temat kolejnego polskiego debiutu Widok zza rogu życia pani Biedroń. Muszę przyznać, że zapowiada się interesująco i już mam dwa ciekawe cytaty, które znajdą się w recenzji. Recenzji? No dobrze, jeden zdradzę Wam dzisiaj ;)

     […] człowiek sam dla siebie bywa zagadką, kiedy staje w obliczu nowych, nieznanych okoliczności […]  [1]

~*~

PS: Tak, nagłówek bloga inspirowany Krainą Lodu, którą obejrzałam wczoraj i po prostu się w niej zakochałam! Oprócz powyższego cytatu pozostawiam Wam piosenkę "główną" z Disney'owskiej produkcji ;)


___
[1] BIEDROŃ H.: Widok zza rogu życia. Gdynia: Novae Res, 2012, s. 16.

13 komentarzy:

  1. Cuuuuudoooowny nagłówek! Znów się zakochałam (w poprzednim też się zakochałam xD) Ahhh a "Krainę Lodu" uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny nagłówek <3
    Faktycznie odpowiedź na 11 pytanie mnie rozwaliła XD Co do tego miałaś rację! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączę się z Tobą w bólu... - sesja :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania nawet zabawne. Szczególnie pytanie szóste w drugim zestawieniu. xD
    Ciekawa jestem czy na studiach te egzaminy to dużo dużo więcej nauki niż w liceum, bo ja właśnie dopiero co do szkoły ponadgimnazjalnej pomaszerowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jakie studia wybierzesz. Ja np. "spinam się" jak nadchodzi sesja. ;) Przez resztę czasu to luzik ;)

      Usuń
  5. Świetne pytania i odpowiedzi :)
    11 - true story ;-; Ale ja już teraz jak tylko ktoś zaczyna mi coś opowiadać o książce to uciekam :DD

    Nagłówek jest boski *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że jesteś artystką. Co ciekawego malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie wszystko po troszeczku ;) Ostatnie moje dzieło - http://www.digart.pl/praca/7575049/0237.html ;)

      Usuń
  7. Ta odpowiedź najbardziej do mnie przemawia :)
    Że @#$%^^%$#@!@#$%^&*^%$ !!! Tam są drzwi.
    http://monweg.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. pod 6 też się podpisuje. Kraina lodu oglądałam w kinie, ale ja i moje dzieci byliśmy bardzo rozczarowani animacją - muzyka w wersji angielskiej bardziej mi się podoba :)

    Zapraszam także do siebie i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się pytania ! A te odpowiedzi to już w ogóle! :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi.
    Widziałam twoje rysunki. Są przepiękne. Masz talent dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny nagłówek, podzielam zdanie reszty *.*
    Te sześć słów, które podałaś, idealnie opisują też mnie, a ostatnie pytanie w drugim zestawieniu - padłam :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...