29 stycznia 2014

[#2] Zapowiedzi

Witajcie kochani!

Życie jest jedną wielką zmianą. Planujemy wiele, ale tak naprawdę ile z tych planów ziszcza się w określonym czasie i miejscu? Dzisiaj miała pojawić się recenzja Co zrobisz, gdy umrę Nicci French, jednakże przez niespodziewany 'zwrot akcji' moje plany się trochę pozmieniały. Owszem, dzisiaj będzie również o książkach, nie jednej, a kilku, które pojawią się na początku kolejnego zimowego miesiąca, a mianowicie w lutym. Czyli co? Zapowiedzi! A jak to się stało, że życie znowu mnie zaskoczyło? Już tłumaczę…


Na Facebooku Wydawnictwo Replika stworzyło wydarzenie „Premiera książki "Uśpione marzenia" Natalii A. Bieniek już niebawem!~klik~, w którym poszukiwali chętnych osób do recenzji w/w książki. Oczywiście, jak to ja, postanowiłam do nich napisać… I oto tym sposobem zasiliłam szeregi recenzentów tegoż wydawnictwa. Szczerze, nie zamierzałam podejmować nowych współprac, ale jak wyciągają do Ciebie dłoń, to wstyd ją odrzucić. Tym bardziej, że jednak musieli coś dostrzec, że postanowili mi zaufać. Otrzymałam kolejny kredyt zaufania i zrobię wszystko, by nie utracić tego zaufania!


Dziękuję ślicznie!

Wspominałam o jakiś zapowiedziach, nieprawdaż? ;)

~*~

Natalia A. Bieniek 
Uśpione marzenia

♦ Wydawnictwo: Replika
♦ Premiera: 4 lutego 2014
♦ Strony: 320
♦ Cena: 34,90 zł

Niesamowita opowieść o kobietach, którym przyszło żyć w nowej erze, erze narcyza.

Anka jest przedsiębiorczą bizneswoman, dla której słowa: sukces i samorealizacja brzmią jak przykazania. Stworzyła idealną rodzinę z przystojnym, bogatym Piotrem i dwójką udanych dzieci. Posiada dom, o którym większość może tylko pomarzyć, ale czy to życie rzeczywiście jest jak z bajki?

Ewa wciąż nie może znaleźć swojego miejsca na ziemi. Po skończonych studiach filologicznych ciągle pracuje tylko dorywczo. Pragnie jednocześnie stabilizacji i beztroski. Dążenie do wzoru kobiety niezależnej nie pozwala jej związać się z Michałem. Kryzys gospodarczy przewraca jej życie do góry nogami.

Anna i Ewa są jak dwie strony tej samej monety. Jednak nigdy się nie rozumiały. Jakże odmienne są marzenia wicedyrektor banku od pragnień jej niesamodzielnej finansowo, pozbawionej stałego zatrudnienia siostry.

Czy postawione przez los na tak innych pozycjach osoby będą potrafiły w ogóle znaleźć ze sobą wspólny język? Śmierć matki sprawia, że siostry zbliżają się do siebie. Dokonują szokującego odkrycia z przeszłości, które pozwoli im odnaleźć uśpione dotąd marzenia...

~*~

Alice Peterson 
Mężczyzna od poniedziałku do piątku


♦ Tytuł oryginału: Monday to Friday Man
♦ Tłumaczenie: Kinga Kwaterka
♦ Wydawnictwo: Replika
♦ Premiera: 4 lutego 2014
♦ Strony: 348
♦ Cena: 34,90 zł

Gilly Brown - niespełna trzydziestopięcioletnia właścicielka psa Ruskina - szuka prawdziwej miłości. Po tym, jak Edward zostawił ją tuż przed ślubem, doszła do siebie tylko dzięki pomocy i wsparciu wspaniałych przyjaciół. Mimo że jej życie legło w gruzach, postanawia jeszcze raz spróbować odnaleźć szczęście. Za radą znajomego Gilly zaczyna szukać współlokatora od poniedziałku do piątku i w końcu znajduje odpowiedniego – Jacka Bakera, przystojnego producenta reality show. Dodatkowe dochody bardzo się przydają, ale Gilly cieszy też nowa znajomość.

Przyjaciele i rodzina uważają, że Jack to doskonały balsam dla jej duszy. Innego zdania jest jedynie Guy, najnowszy członek grupy psiarzy. Co takiego widzi i dlaczego tak bardzo nie podoba mu się Jack?

Czy Gilly odnajdzie szczęście i miłość u boku nowego współlokatora?
Jaką tajemnicę skrywa rozrywkowy Jack Baker?
Kto zostanie z Gilly nie tylko od poniedziałku do piątku, ale i na całe życie?

~*~

 Robert Cichowlas, Łukasz Radecki
 Pradawne zło  

♦ Wydawnictwo: Replika
♦ Premiera: 4 lutego 2014
♦ Strony: 280
♦ Cena: 29,90 zł

Kiedy dwóch mistrzów makabry łączy siły, efekt musi być mocny. Kiedy obaj postanawiają złożyć hołd Howardowi Phillipsowi Lovecraftowi, Stefanowi Grabińskiemu i Jamesowi Herbertowi, efekt jest wstrząsający.

W piwnicach jednej z przedwojennych kamienic lęgną się szczury. Mieszkańcy są bezradni. I przerażeni, bo gryzonie przedostają się do mieszkań. Właściciel zatrudnia szczurołapa, ale czy to wystarczy, by rozwiązać niewygodny problem?

Jak wiele kobieta jest w stanie poświęcić dla mężczyzny swego życia, szczególnie, gdy ten już ma wybrankę? Pakt z demonem wydaje się równie nieprawdopodobny, co kuszący. Jaka jest jednak cena? A jaka rzeczywista nagroda?

Do jednego z kościołów w centrum stolicy trafiają członkowie mafii z zamiarem dokonania zuchwałej kradzieży cennej statuetki. Nie wiedzą jednak, co ich czeka po przekroczeniu progu Domu Bożego.

Trzy nowele zawarte w tomie łączy jedno – ukazują pradawne zło, w starciu z którym śmiertelnicy stają się bezradni i śmiertelnie przerażeni.

Robert Cichowlas i Łukasz Radecki śnią we dwóch takie koszmary, jakie nie przydarzają się innym polskim autorom horrorów. Czytajcie ich... i krzyczcie ze strachu! - GRAHAM MASTERTON

~*~

Znaleźliście coś dla siebie? ;) Mnie, jak wspomniałam wcześniej, zaintrygowały Uśpione marzenia i to właśnie one jako pierwsze zostaną przeze mnie zrecenzowane dzięki uprzejmości Wydawnictwu Replika.

A już niedługo wypatrujcie recenzji Co zrobisz, gdy umrę Nicci French. Ciekawi? ;)

14 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie książka: "Mężczyzna od poniedziałku" do piątku, no ale zobaczymy, bo póki co jej nie kupię, bo muszę uzupełnić kolekcję Piekary na swoim regale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawią dwie pierwsze pozycje. Może jak już wreszcie uporam się z napisaniem pracy licencjackiej to sięgnę po te książki, bo aktualnie doba ma dla mnie za mało godzin ;)
    Gratuluję nawiązania nowej współpracy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej współpracy. Jeżeli jakoś Cię to pocieszy, to moje plany czytelnicze też mocno wzięły w łeb, koniec pierwszego semestru studiów mi je pokrzyżował :( ALe niebawem sesja (dziecko wierzy w cuda i sądzi, że zda wszystko w pierwszym terminie), więc mam nadzieję, że potem będzie troszkę oddechu :> A z propozycji oczywiście mój wzrok przyciągnęła ta pierwsza. Pozdrawia - zaczytany w czymś, co musi - student przed sesją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z powodu nowej współpracy!
    Mam nadzieję, że znajdziesz dla siebie jak najwięcej ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowej współpracy z tak ciekawym wydawnictwem :)
    A co do książek, to dwie pierwsze jak najbardziej mnie zainteresowały :) - na pewno jak tylko czas pozwoli, to je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kochana. A "Uśpione marzenia" również bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pradawne zło" zdecydowanie dla mnie :)
    monweg

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wszystkie tytuły brzmią ciekawie ; )

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy ! ;)
    Wszystko brzmi naprawdę super, ale najchętniej zabrałabym się za "Pradawne zło" c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Może mi się spodobać Prawdawne zło.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie dla mnie chyba nie ma żadnej ciekawej pozycji. Gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak moi poprzednicy również gratuluję Ci nowej współpracy ;)!
    Nie ukrywam, że z tej listy najbardziej ciekawi mnie "Pradawne zło", jednak jedynym minusem, który mnie na razie odciąga od tej pozycji jest jej obrzydliwa okładka... normalnie jak sprzed 10... wtedy robili takie dziadostwo :D.

    Pozdrawiam ciepło :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...