20 czerwca 2013

Ogłoszenia ;)


    Witajcie kochani! Mam nadzieję, że czerwiec mija Wam pozytywnie i bezproblemowo. Piszę, bo mam do ogłoszenia dwie ważne informacje. Po pierwsze – wczoraj obroniłam swoją pracę licencjacką, co oznacza, że w końcu mam wakacje! :D Tak bardzo się obawiałam tego, można rzec egzaminu… Ale to już za mną i mogę się w końcu skupić na tym, co sprawia mi największą przyjemność – czyli czytaniu! Przez ten szalony czerwiec nazbierało się trochę różnych zaległości, nie tylko czytelniczych, ale mam nadzieję, że do końca tego miesiąca się z tym wszystkim ogarnę i panie z wydawnictw, z którymi współpracuję nie ukręcą mi mojego zdolnego i kochanego łebka ;)
.
     Drugą sprawą, z którą piszę, jest to, że postanowiłam zrobić sobie dwutygodniowe wakacje od wszystkiego. W piątek wyjeżdżam na działkę i zamierzam na niej siedzieć do końca czerwca, a nawet jeszcze jeden tydzień lipca. I oczywiste jest to, że znikam na chwilę z sieci, co nie oznacza, że będę się obijać. Co to, to nie! Z dwutygodniowego odpoczynku zamierzam przywieść worek recenzji książek, trochę zdjęć z mojego leniuchowania i oczywiście z samej działki (mam nadzieję, już nie takiej zalanej, jak była. :))

     To chyba wszystko z ogłoszeń parafialnych. Więc na jakiś czas zmykam. Do zobaczenia wkrótce, jak wrócę, to odwiedzę Wasze blogi. ;) I życzę Wam powodzenia w zaliczaniu roku szkolnego, sesji i wytrwałości w pracy w oczekiwaniu na upragniony urlop. Trzymacie się!

Wasza lic. K.Pająk ;p 

     Więcej grzechów nie pamiętam  ;). Do napisania wkrótce!

8 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku :) Czekam na twój powrót i recenzje.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc czekamy na Twój powrót i recenzje. :) Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłego leniuchowania :) Dam znać o wynikach matur i gratuluję obronienia licencjatki! Ja z polskiego miałam 65%, z angielskiego 80 :) Zatem odpoczywamy teraz, tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania oraz leniuchowania. Również zamierzam wypocząć sobie na działce.. świeże powietrze, grillowanie, czas z rodziną. Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zaliczenia i miłego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie! Teraz pozostaje Ci jedynie się obijać - rób to pełną piersią na działce;) Ja bronię się w czwartek i wtedy również rozpocznę prawdziwe leniuchowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog
    http://valkotukka.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego odpoczynku. Pogoda chyba dopisuje wszędzie w Polsce, więc obyś wróciła ogrzana i z paczką recenzji dla nas! ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...