3 czerwca 2013

[#13] Podsumowanie 5/2013

źródło: We Heart It

Witajcie kochani! Jak Wam minął ten pracowity maj? Mam nadzieję, że pozytywnie, a Wasze plany zostały przynajmniej w większości wypełnione. A jak z moimi?

W sumie w porządku. Pracę mam napisaną, tylko nanieść ostatnie poprawki, drukowanie i obrona. Trochę się obawiam, ale mam nadzieję, że będzie dobrze. Ba, będzie dobrze! W lipcu mam zamiar już być per lic., artystą-plastykiem Karoliną P. ;) (Ale to brzmi... :P Ha ha ha). A potem szybciutko składam papiery i idę na rekrutację na magisterium. Ale najpierw obrona, którą mam mieć 19 czerwca. Teraz zastanawiam się, czy chcę od kolejnego roku znów pisać pracę, a za dwa lata znów przeżywać ten stresie związany z obroną? Hm… Muszę się zastanowić. Ale powracając do rzeczywistości, lepiej skupić się na teraźniejszości, czyli podsumowaniu czytelniczego maja.

W tym miesiącu, z dumą mogę powiedzieć, że udało mi się przełamać złą passę z kwietnia, co za tym idzie przeczytałam trochę więcej i statystyka ta prezentuje się lepiej. Zobaczcie sami, jak to wszystko się prezentuje:

- Przeczytane - 7 książek:
     1. MORACZEWSKA E.: Jako w niebie 
     2. ASHTON B.: Podwieczność 
     3. SUSKA A.: Kłębek 
     4. HABA M.: Patchwork
     5. MARION I.: Ciepłe ciała 
     6. NESS P.: Siedem minut po północy 
     7. KIERNAN C.: Zbuntowany książę

Książka m-ca:  NESS P.: Siedem minut po północy (ukochana! <3).  

Rozczarowanie m-ca:  MORACZEWSKA E.: Jako w niebie (nie przypadła mi do gustu, choć wydawało mi się, że to strzał w tak zwaną 10). 

Przeczytane strony: 1 690, co daje około 54 stron dziennie.(nastąpił wzrost! ;)).

Nabytki - magiczna 11:
     1. BODZOŃ K.: Pionowe formy wyciszenia (od wydaw. Novae Res)
     2. BOOY S. van: Wszystko co piękne zaczęło się potem (kupno)
     3. FITZPATRICK B.: Crescendo (j/w)
     4. GREGORY P.: Odmieniec (od wydaw. Literacki Egmont) 
     5. JANOWSKI A.: Krzyż południa (od wydaw. Novae Res) 
     6. KARANDYSZ T.: Życie to iluzja (j/w)
     7. LEBRECHT N.: Pieśń imion (kupno)
     8. MAFI T.: Dotyk Julii (j/w)
     9. MORACZEWSKA E.: Jako w niebie (od wydaw. Novae Res)
     10. NAGIECKI J.: Krzywa gęba (j/w)
     11. ROTER F.: Pr-o-fil (j/w)


Pochwalę się też, że moja odpowiedź została wyróżniona w konkursie zorganizowanym przez portal Lubimy Czytać i wygrałam Teraz i zawsze Carolyn Egan. Czekam na paczuszkę, a książka ta, jak i inne (recenzenckie) pojawią się w kolejnym podsumowaniu.

Wyzwania:
1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 47,2 cm + 11,6 cm = 58,8 cm
2: 52 książki: 25 + 7 = 32
3. Z półki - poziom 6 (26-30 książek): 12 + 5 = 17 (małymi kroczkami do celu ;) 

W czerwcowych planach (oprócz rzecz jasna obrony) miałam zmianę szablonu, jednakże z powodu kłopotów ze stacjonarnym komputerem nie mam możliwości „odpicować” nowego wyglądu. Dlatego jeszcze przez jakiś (dłuższy czas) będzie gościć ten zielony.

Tak to się mniej-więcej przedstawia. Przede mną nadrabianie zaległości, przygotowywanie się do obrony i szukanie pracy na wakacje. Czyli wbrew pozorom czerwiec zapowiada się pracowicie. A co do kolejnych recenzji. Za dosłownie chwilę (jutro bądź pojutrze) pojawi się recenzja Krzyż Południa Aleksandra Janowskiego (powinnam dzisiaj skończyć ją czytać – pogoda jak widać bardzo sprzyja moim planom ;), który przeniósł mnie dosłownie w wakacyjny klimat i z pewnością możecie spodziewać się pozytywnej opinii tej książki. A co dalej w kolejce. Zastanawiam się nad Odmieńcem Philippy Gregory lub Pionowe formy wyciszenia Krzysztofa Bodzonia. Ale oczywiście to wyjdzie w tak zwanym „praniu”.

Tymczasem ja się zwijam i życzę sobie i Wam bardzo słonecznej pogody, bo chyba wkrótce będziemy mieli drugi biblijny potop. ;). Nie wiem czy moja działka i Wasze wille (;)) wytrzymają kolejne burze i deszcz. Oby!

Do napisania wkrótce! ;)

10 komentarzy:

  1. "Dotyk Julii" moja ukochana książka ! i "Crescendo" uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dotyk Julii" bardzo miło wspominam :)
    Bardzo dobre wyniki, oby czerwcowe były jeszcze lepsze!!
    Czekam na recenzje ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dotyk Julii" gorąco polecam, "Odmieńca" zazdroszczę. "Życie i iluzja" nie czytałam, ale wnioskując po recenzjach to wymęczysz się...
    gratuluję wyników i życzę powodzenia przy obronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz! Zresztą okaże się to w trakcie czytania, a trochę pozycji przed nią jest. :). Rzecz gustu, mam nadzieję, że to nie będzie przeprawa przez mękę. :P :) Niedziękuję za wszystko! :D

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę, aby kolejny miesiąc był jeszcze lepszy! :) Stos interesujący, podebrałabym "Odmieńca" i "Dotyk Julii".

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i przyjemnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzonka z licencjatem - mnie się udało z prezentacją z polskiego to i Tobie się uda ^^ O, Siedem minut po północy, chciałabym bardzo bardzo, ale chwilowo jest trochę za dużo premier kontynuacji moich ulubionych serii, żeby szarpać się na jakieś nadprogramowe tytuły ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nabytki ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy przyjdzie mi zmierzyć się z rzeczywistością i stresem i obroną i pracami... oh >.< Będą mnie zawozić ambulansem!
    Tobie jednak życzę dalszego progressu odnośnie czytania i POOOOWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...