1 lutego 2013

[#09] Podsumowanie 1/2013

źródło: All Cover Pics

Witajcie kochani!

I już mamy luty! W końcu koniec sesji! Jaaaj! Można powiedzieć, że w tym semestrze wyszłam obronną ręką, jednak niestety oblałam jeden egzamin z Historii Literatury Polskiej (ha ha ha, nie mam zamiaru rozpisywać się dlaczego nie udało mi się, oraz wysłuchiwać Waszych komentarzy typu ”Jak to nie zaliczyłaś tego przedmiotu?”, „Przecież to prawie język polski”, „Co jest trudnego w tym przedmiocie?”. ) Powiem tylko tyle – za każdą ZŁĄ odpowiedzieć -1 pkt., za dobrą +1 pkt, za brak odpowiedzi 0 pkt (p. doktor tłumaczyła się tym, że nie chce, byśmy strzelali) Tja, dobra… Jak ktoś nie odpowiedział na pytanie, to chyba wiadome, że nie strzelał? Don’t matter. Wczoraj dowiedziałam się, że taka guła i ciamajda językowa zaliczyła egzamin z angielskiego! Aaa….!!! A tak się martwiłam (Tak, tak, dziękuję za oklaski! Kłaniam się w pas :D)


Po za tym u mnie w porządku. Jak co miesiąc, przedstawiam pierwsze w tym roku podsumowanie czytelnicze.

- W styczniu  przeczytałam 5 książek:
1. NILSSON J.: Sztuka bycia Elą
2. FRENCH N.: Złap mnie, nim upadnę
3. BELITZ B.: Pożeracz snów
4. SIWEK A.: Powiedz, że mnie kochasz
5. BIDWELL G.: Bunt długich spódnic

- Książki miesiąca: 1 + 2

- W sumie przeczytałam 1 675 stron, co daje na miesiąc 54.

- WYZWANIA
a) Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: (0 cm) 11,5 cm
b) 52 książki 2013: (0) 5
c)  Z półki: (0) 2
d) Wyzwanie rocznikowe: (0) 1

- Nowości w DB (Domowej Biblioteczce): 15 (!)

1. CHEVALIER T.: Dziewczyna z muszlą
2. DELINSKY B.: Nie moja córka
3. GUTOWSKA-ADAMCZYK M.: Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie
4. GUTOWSKA-ADAMCZYK M.: Cukiernia pod Amorem. Hyrcikowie
5. GUTOWSKA-ADAMCZYK M.: Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy
6. GUTOWSKA-ADAMCZYK M.: Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich
7. GUTOWSKA-ADAMCZYK M.: Serenada
8. LEE M.: Matka Pearl
9. LUPTON R.: Potem
10. LUPTON R.: Siostra
11. MURGIA M.: Accabadora. Ta, która pomaga odejść
12. PARKKINEN L.: Ty pierwszy, Max
13. REVAY T.: Biała wilczyca
14. SCHOENEWALDT P.: Nieznajoma
15.ZAFÓN C.R.: Światła września


Większość to zakup własny (dziękuję Weltbild), a książki pani Gutowskiej-Adamczyk, to nagroda wigilijna (Matras), która przybyła do mnie na początku stycznia. Tak to się wszystko przedstawia. Cóż, to byłoby na tyle.

Trzymajcie się ciepło i do napisania!

8 komentarzy:

  1. Ale piękne nowe nabytki :) Czytałam "Pożeracza słów". Miło wspominam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedzialam, ze sesja jest, az tak trudna. Zaczelam sie bac.
    Ladna bibloteczka.
    Pozdrawiam :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przeczytałabym "Pożeracza snów".
    świetne wyniki biorąc pod uwagę trwającą wtedy sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojej uczelni wykładowcy uwielbiają testy wielokrotnego wyboru z punktami ujemnymi, dlatego doskonale rozumiem Cię. Na szczęście dzisiaj udało mi się zdać (na 5! :)) ostatni egzamin, zatem mam wolne. Życzę Ci, abyś poprawiła niezdany egzamin - będę trzymała kciuki!
    Stos świetny, zazdroszczę wszystkich pozycji, oprócz "Siostry", którą posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, graty zdania egzaminu z angielskiego! :)

    Nie będę ukrywać, ze podebrałabym Ci kilka (ewentualnie wszystkie) książek ze stosiku. ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki w stosiku. Mogłabym mieć je u siebie nie półce.
    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki Pani Małgosi najlepsze! :))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...