8 lutego 2013

LOEVENBRUCK Henri - "Wojna wilków"

źródło: Znak
Henri Loevenbruck
Wojna wilków
(La guerre des loups)

tł. Agnieszka Dywan

Otwarte, 2010
s. 336
978-83-7515-066-7

Wyzwania:
+ Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (2,5 cm)
+ 52 książki

Ocena: 8/10

~*~

„Wojna wilków” to druga część bestsellerowej trylogii „Mojra”, której pierwszy tom zachwycił polskich czytelników.

Według pradawnej legendy zbliża się koniec znanego świata i początek nowej ery.

Alea, obdarzona niezwykłą mocą, próbuje zrozumieć swoje przeznaczenie. Coraz trudniej znosi rozłąkę z ukochanym Erwanem. Wbrew sobie zostaje wplątana w sieć politycznych intryg.

Wybucha wojna. Dziewczyna musi zdecydować, czy może użyć magii, aby walczyć i zabijać.

Trylogia „Mojra” odniosła sukces nietypowy dla francuskich książek fantasy. Została przetłumaczona na dwanaście języków. W samej Francji sprzedano prawie pół miliona egzemplarzy.

~*~


„Wojna wilków” to druga cześć trylogii Mojra. Tym razem Alea musi odnaleźć w sobie siłę, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ją pytania oraz pokonać wrogów. Do przyjaciół dołączają nowe twarze, ale niestety kilku z nich polegnie w tej nierównej walce. A wszystko przez dziewczynę – cud. Alea Córka Ziemi, zostaje zmuszona szybko dorosnąć. Stać się osobą odważną, a przede wszystkim drogowskazem, do którego mają podążać jej zwolennicy. 

Druga część jest zdecydowanie lepsza od pierwszej, akcja nabiera tempa, więcej jest w tej historii magii, walki, oraz tego niepowtarzalnego klimatu dla takich powieści Fantazy. Jak tutaj odnajduje się wilczyca Imala? Jest przewodnikiem Alei, jest tam, gdzie dziewczyna nie może być.

Wiele przeplatających się emocji, radość, smutek, żal, ból, zemsta, tęsknota, nadzieja… Naprawdę „Wojna wilków” mnie urzekła i warto sięgnąć po pierwszą część (trochę słabszą od drugiej), by móc przy niej naprawdę odpłynąć do świata magii.

Z niecierpliwością zabieram się za ostatnią część trylogii.

~*~

W serii Mojra ukazały się:
Wilczyca i Córka Ziemi // Wojna wilków // Noc wilczycy

7 komentarzy:

  1. Wszedzie tylko wampiry, dla odmiany warto przeczytac cos o wilkolakach.
    pozdrawiam :-)
    sama zrobilas szablon? Jak nie to skad pobralas?
    odpowiedz na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena przesyłek jest według cennika poczty polskiej, mam w domu wagę, więc mogłabym orientacyjnie koszt podać:) Ale nie powinien przekroczyć więcej niż 8.50 (poleconym) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A oprócz tego myślę, że przy zakupie większej ilości książek będzie możliwy jakiś drobny rabat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie napisać emaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie zaciekawiła mnie ta książka. Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję ją przeczytać ; D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu książki, fantastyka to mój ukochany gatunek ;) Chętnie przeczytam drugą część, żeby zapoznać się już z drugą skoro piszesz, że jest jest jeszcze lepsza ;) Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...