6 czerwca 2018

[#73] Podsumowanie 05/2018


Witajcie kochani!

Czerwiec już na dobre zadomowił się na naszych kalendarzach, jednak maj nadal tłucze mi się po głowie, dlaczego?

Maj to przede wszystkim miesiąc długich weekendów: najpierw tzw. „majówka”, która w moim przypadku wyglądała nie najgorzej, a następnie Boże Ciało. Trzeba podkreślić, że długich i niezwykle pięknych weekendów, ponieważ pogoda nas bardzo rozpieściła w tym roku. Mnie dodatkowo trochę rozleniwiła, ale o tym trochę niżej…

Jeż działkowy ;)

Maj to także Warszawskie Targi Książki, które są obowiązkowym wydarzeniem dla wszystkich książkoholików. Miały one miejsce od 17 do 20 maja na Stadionie Narodowym, ja pojechałam na nie dopiero w sobotę. Coraz bardziej podobają mi się organizowane tam targi, jednak nadal nie darzę Warszawy zbyt dużą sympatią. Moją dosyć obszerną relację z tego wydarzenia znajdziecie pod tym linkiem. Ci, którzy nie mieli możliwości dotrzeć na nie, a chcieliby odrobinę poczuć się jakby tam byli, to zapraszam również do relacji z poprzednich WTK (tu i tu). Mam nadzieję, że uda mi się w przyszłym roku znowu pojechać do Warszawy (może w końcu polubię to ogromne miasto…).



W tym miesiącu kiepsko szło mi z czytaniem, pogoda niesamowicie mnie rozleniwiła, mam nadzieję, że pogoda w czerwcu sprawi, że w końcu wezmę się w garść i nadrobię zaległości (w tym kilka recenzji oraz obiecany, kolejny Book Tour). Myślę, że zapisy do niego ruszą pod koniec czerwca, akurat na wakacje ;). A tak przedstawia się mój czytelniczy maj w tzw. „pigułce”.

♦ Przeczytane - 2
     1. Jacek Głowiński – Dziewiczy rejs
     2. Colleen Hoover – This girl

♦ Nabytki - 14
     1. Laini Taylor – Dni krwi i światła gwiazd
     2. Laini Taylor – Sny bogów i potworów cz. 1
     3. Laini Taylor – Sny bogów i potworów cz. 2
     4. Josephine Angelini – Próba ognia
     5. Olga Gromyko – Wiedźma Naczelna
     6. Veronica Roth – Spętani przeznaczeniem
     7. Krystal Sutherland – Prawie ostateczna lista najgorszych koszmarów
     8. B. N. Toler – Tam dokąd zmierzamy
     9. Louisa Morgan – Tajemna historia czarownic
     10. Abby Geni – Strażnicy światła
     11. Heather Morris – Tatuażysta z Auschwitz
     12. Catherine Banner – Dom na skraju nocy
     13. Meredith Jaeger – Posag szwaczki
     14. Chloé Duval – Czas ukradziony


W tym miesiącu dosyć sporo przywędrowało do mnie książek. Wszystkie tytuły Laini Taylor oraz pierwsza część trylogii Worldwalker Josephine Angelini kupiłam na stronie księgarni internetowej Rema za grosze (dzięki temu mam skompletowane obie serie, zastanawiam się, kiedy po nie sięgnę…). Z kolei Wiedźmę Naczelną Olgi Gromyko i Spętani przeznaczeniem Veroniki Roth otrzymałam do recenzji. Aktualnie czytam zwieńczenie dylogii Naznaczeni śmiercią, jestem szalenie ciekawa jak potoczą się losy Akosa i Cyry, no i OCZYWIŚCIE z czym musi borykać się moja ulubienica Wolha i seksowny Len ♥. Niestety Wiedźma Naczelna musi jeszcze trochę poczekać na swoją kolej :(.


Drugi stosik to nabytki z WTK, który opublikowałam w relacji z IX Warszawskich Targów Książki.

♦ Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 5,1 cm = 44,1 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 2 = 19 (52)

To by było na tyle, jeśli chodzi o to podsumowanie. Co w czerwcu na blogu?
- tradycyjnie nowości wydawnicze z maja
- recenzje (przy dobrych wiatrach): Dziewiczego rejsu Jacka Głowińskiego, This Girl Colleen Hoover oraz Wyśnione życie Cynthi Swanson, która zrobiła na mnie całkiem dobre wrażenie.
- Podsumowanie Book Touru ze Slammed Colleen Hoover. Książka jest już u ostatniej uczestniczki i mam nadzieję, że pod koniec czerwca uda mi się przygotować takie mini podsumowanie zabawy i… rozpocząć kolejny Book Tour.


Mam nadzieję, że plany na czerwiec wypalą i znajdę wolną chwilę na nadrobienie tych wszystkich zaległości i zrealizowanie wyżej wymienionych planów. Trzymajcie się ciepło i do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...