3 czerwca 2018

[#10] Wyniki konkursu



Witajcie kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z wynikami konkursu, jaki miał miejsce przez ostatnie dwa tygodnie. Niestety wzięło w nim udział niewiele osób, ale plus jest taki, że im miej osób bierze udział w takich akcjach, tym większe prawdopodobieństwo zwycięstwa (przynajmniej u mnie). Myślę, że zadanie, jakie wymyśliłam do najłatwiejszych nie należało, dlatego… postanowiłam nagrodzić dwie osoby. Jeden egzemplarz sponsoruje Wydawnictwo Kobiece, za co bardzo serdecznie dziękuję, a drugi ja.  Obiecuję, że następne organizowane przeze mnie rozdanie będzie łatwiejsze! I mam nadzieję, że tym, którym nie udało się zgarnąć Jej wysokości P. Joanne Macgregor nie zrażą się do moim konkursów i jeszcze kiedyś wyrażą chęć uczestnictwa w nich. Nie przedłużając…

Pierwszy egzemplarz Jej wysokość P. zgarnia…

Bożena Osowiecka


Drugi wygrywa…

Tirindeth


Gratuluję z całego serca i czekam na Wasze dane kontaktowe!

To by było na tyle. Jeszcze raz dziękuje tym, którzy wzięli udział w konkursie. Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...