27 lutego 2018

[#09] Wyniki konkursu


Witajcie kochani!

Na samym wstępie, jak zawsze przy tego typu „okazjach”, chciałabym bardzo serdecznie podziękować uczestnikom za wzięcie udziału w tym, co tu ukrywać, wymagającym konkursie. Nigdy nie byłam zwolenniczką organizowania łatwych zabaw, ponieważ bardzo lubię czytać odpowiedzi na pytania konkursowe. Kreatywne, zaskakujące i bardzo wciągające wypowiedzi uczestników, dzięki którym przenoszę się o ICH świata. Niestety ostatnimi czasy nastała moda na łatwe i szybkie rozdania, gdzie liczy się tylko szczęście, a nie umiejętności, co mnie bardzo zmartwiło, ponieważ bałam się, że nikt nie będzie chciał wziąć udziału w moim konkursie. Tym bardziej, iż w tym samym czasie ruszyło wiele innych, o wiele łatwiejszych, gdzie również można było zgarnąć Zakazany układ K. N. Haner (mój błąd, nauczka na przyszłość). Na szczęście znalazła się garstka osób, które postanowiły powalczyć o najnowszą powieść Królowej Dramatów i jak zwykle miałam dylemat przy wyborze zwycięzcy. Niestety jedna z uczestniczek zgłosiła się po czasie i niestety nie brałam jej wypowiedzi pod uwagę, chociaż była to jedna z naprawdę dobrych alternatyw poznania się Nicole i Marcusa… A regulamin jest od tego, by go przestrzegać. Zatem...


Zakazany układ K. N. Haner wraz z oryginalną bransoletką nawiązującą do treści wygrywa:

Lex May


Zwyciężczyni gratuluję, a reszcie dziękuję jeszcze raz za wzięcie udziału! Mam nadzieję, że nie zniechęcicie się do tego typu konkursów i spróbujecie swoich sił w następnym rozdaniu :).

Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...