3 lutego 2018

[#69] Podsumowanie 01/2018

źródło: LoveThisPic
Witajcie kochani!

Pierwszy rozdział książki o tytule 2018 mamy już za sobą. Dla mnie początek miesiąca okazał się naprawdę intensywny i… mogę go uznać za okres „pierwszych razów”.

Mam tu na myśli przede wszystkim badania, które po raz pierwszy w życiu musiałam wykonać i chyba zapamiętam je do końca moich dni. Myślałam, że wizyta u dentysty jest dużym przeżyciem, ale uwierzcie mi na słowo: nie chcielibyście mieć gastroskopii.

Niestety nadal borykam się z problemami zdrowotnymi (a jakżeby inaczej), ale jestem na dobrej drodze do pełnej diagnozy i oczywiście leczenia. Po drodze przypałętała się angina i do końca przyszłego tygodnia będę a antybiotyku… Jak to mój tato ładnie ujął: jak nie urok to przemarsz wojsk. Czasami tak jest, że jak się coś wali, to od razu hurtowo. Może to i dobrze, bo w ten sposób możemy sprawdzić jacy jesteśmy silni, chociaż ja nie uważam się za siłaczkę (a może powinnam?). No nic, w każdym razie mogę jeszcze cieszyć się z tego, co mi daje życie, czyli możliwość CZYTANIA! A nic tak nie odstresowuje jak dobra książka, prawda?

W styczniu niestety nie przeczytałam zbyt wiele (chociaż myślałam, że uda się więcej), ale przynajmniej „wyrabiam” swoją normę: minimum 3-4 książki miesięcznie :).

♦ Przeczytane - 3
     1. Marissa Meyer – Bez serca
     2. Nanna Foss – Spektrum. Leonidy
     3. Alyxandra Harvey – Córka medium

♦ Nabytki - 9
     1. Marissa Meyer – Cinder (zakup własny)
     2. Kamil Janicki – Damy Polskiego Imperium (j.w.)
     3. Jessica Shirvington – Między życiem, a życiem (j.w.)
     4. Alexandra Bullen – Życzenie (j.w.)
     5. Brigid Kemmerer – Listy do utraconej (j.w.)
     6. Jandy Nelson – Oddam ci słońce (j.w.)
     7. Colleen Hoover – Ugly love (j.w.)
     8. Katarzyna Mak – Dwadzieścia minut do szczęścia (egzemplarz recenzencki)
     9. K. N. Haner – Zakazany układ (j.w.)


Jeśli chodzi o wyzwania to kontynuuję te z zeszłego roku. Może w 2018 uda mi się je zaliczyć ;)

♦ Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 9,4 cm (173 cm)
     2. Z półki - 3 (16-20)
     3. 52 książki - 3 (52)

Jakie plany na luty?
- zestawienie nowości wydawniczych ze stycznia,
- recenzje książek: Spektrum. Leonidy Nanny Foss, Córki medium Alyxandry Harvey oraz Dwadzieścia minut do szczęścia Katarzyny Mak. Wszystkie te tytuły mam za sobą i mam nadzieję, że wkrótce będziecie mogli zapoznać się z moimi wrażeniami po ich lekturach.
- Możliwe, że pod koniec miesiąca pojawi się konkurs ambasadorski z pierwszą częścią Serii Mafijnej od K. N.Haner, czyli z Zakazanym układem, którą miałam okazję już czytać (przed ostateczną korektą) i szczerze powiedziawszy z chęcią jeszcze raz sięgnę po ten tytuł, ponieważ jestem szalenie ciekawa jak historia Nicole i Marcusa wygląda po poprawkach.


To chyba byłoby na tyle. Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...