5 lutego 2017

[#57] Podsumowanie 01/2017

źródło: Pinterest
Witajcie kochani!

Wczoraj w swoich planach miałam opublikować podsumowanie czytelnicze, ale dopadł mnie okropny leń i mój plan wziął w łeb. W sobotę kończyłam czytać debiut literacki K. N. Haner i po nim, oprócz naprawdę skrajnych emocji, dopadło mnie tzw niechcemisię. Stąd przygotowanie tego posta odłożyłam na dzisiaj – na spokojną i niestety pochmurną niedzielę.

Co u mnie się działo w styczniu?


Chyba nie napiszę nic odkrywczego, ale pierwszy miesiąc 2017 minął mi jak z bicza strzelił. Pod koniec miesiąca dopadła mnie… angina i zostałam skazana na antybiotyk i kilka innych leków. Dawno nie czułam się tak osłabiona jak właśnie w trakcie anginy. Wysokiej temperatury nie miałam, lecz za to niską – wahała się między 35,6 ºC a 36,3 ºC. A żeby nie było mało, moje ciśnienie szalało, miałam wrażenie, że serce wyskoczy mi z piersi. Teraz powinnam muszę co kilka dni mierzyć je, by zobaczyć czy dalej mi ono nie wariuje. Na szczęście czuję się już lepiej, ale i tak jutro pędzę do przychodni by sprawdzić czy moje migdałki wyglądają już tak jak powinny... Szczerze to nie uśmiecha mi się brać kolejnego antybiotyku…

W tym miesiącu naprawdę poszalałam z czytaniem oraz publikowaniem opinii. Do tej pory jestem w szoku, że tak dużo udało mi się naskrobać tekstów… Tak wygląda mój czytelniczy styczeń:

Przeczytane - 5
     1. Beth Revis – Milion słońc recenzja
     2. Jeanne Ryan – Nerve recenzja
     3. Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle – W śnieżną noc recenzja
     4. S. J. Kincaid – Diabolika recenzja
     5. Jesse Anderws – Earl i ja i umierająca dziewczyna 

Nabytki - 3
     1. Anne Kaufman, Megan Spoon – W ramionach gwiazd (nagroda z konkursu u Niebieskiej zakładki ♥)
     2. Rita Golden Gelman – Zawsze o tym marzyłam (j. w.)
     3. Jessie Burton – Muza (egzemplarz finalny od Wydawnictwa Literackiego ♥) – recenzja


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 12,2 cm (173 cm)
     2. Z półki + 3 (16-20)
     3. 52 książki + 5 (52)

Plany blogowe na najbliższy czas?
- post z nowościami książkowymi ze stycznia
- jak dobrze pójdzie to recenzja książki Jesse Anderwsa – Earl i ja i umierająca dziewczyna oraz…
- recenzja debiutu K. N. Haner – Na szczycie

Ciekawi? Mam nadzieję, że tak! Zatem do napisania wkrótce! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...