20 października 2016

[#07] Wyniki konkursu


Witajcie kochani!

Niecałe trzy tygodnie temu, z okazji premiery książki Anny BellonUratuj mnie (moja recenzja) wystartował na moim blogu konkurs, w którym uczestnicy musieli napisać list do siostry od zmarłego brata. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się aż tylu zgłoszeń (chyba jeszcze w żadnym konkursie nie zgłosiło się więcej niż 20 osób! W tym udział wzięło 19! :)). Odpowiedzi okazały się naprawdę przemyślane, napisane z lekkim humorem oraz dużą dawką emocji (przy kilku nawet zakręciła mi się łezka w oku).

Tak jak w poprzednim konkursie (klik), przy wyborze laureatów pomagało mi „grono” zaufanych ludzi (w tym przypadku 4 osoby łącznie ze mną), i każde z nich przyznało każdej konkursowej pracy punkty: od 1 do 5 (w sumie można było zgarnąć 20 pkt). Podobnie jak poprzednio bez większego bólu udało się wyłonić dwie szczęśliwe laureatki.

Ex aequo pierwsze „miejsce”, z liczbą 16 pkt. zajęły:

Katarzyna Gnacikowska oraz Moon Light Pati

Oto zwycięskie listy


~*~



Gratuluję dziewczyny i czekam 5 dni na wasze dane kontaktowe. Resztę równie dobrych i emocjonalnych listów możecie znaleźć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...