5 stycznia 2016

[#05] Wyniki konkursu


Witajcie kochani!

Dzisiaj króciutko, bo przychodzę z wynikami świątecznego konkursu na życzenia dla… osoby, która cię zraniła i skrzywdziła. Do konkursu zgłosiło się 14 osób, z czego się niezmiernie cieszę, bo zadanie okazało się chyba łatwe, nie? :) Wszystkie nadesłane odpowiedzi kryły w sobie wiele bólu, ale także chęci przebaczenia i zapomnienia doznanych krzywd.

Jak zawsze przy wyborze pomagały mi dwie niezastąpione duszyczki, czyli mida189  oraz Monika P. Nasze typy okazały się podobne, z czego się cieszę, bo pokazuje to, że podoba nam się (prawie) to samo. Zatem nie przedłużając.

Nagrodę-niespodziankę nr I otrzymuje:

Monika W.

Moja Kochana,
Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział, że nasza przyjaźń zakończy się w taki sposób nie uwierzyłabym, wyśmiała i zarzekała się, że to niemożliwe, że to się nigdy nie zdarzy.
A jednak... Nie zbadane są ludzkie losy i nasze decyzje...
Nie widziałam Cię już lata całe, a nasz kontakt w zasadzie jest żaden.
Czterdzieści wspólnych lat od dziecka razem spędzonych to dziś już tylko wspomnienie.
Ale za chwilę mamy Święta, kolejne Boże Narodzenie...
Dlatego chciałam Ci życzyć pomimo, że dusza boli
Byś była zawsze szczęśliwa, byś nie doznała niedoli.
Oby Cię nikt tak nie zranił, jak Ty zraniłaś mnie
I żebyś wciąż pamiętała wspólnie spędzone dnie.
Aby ten Nowy Rok, który już czeka za progiem,
przyniósł mnóstwo radości i nie stał się Twoim wrogiem.
Niech Cię prowadzi przez życie po jak najprostszej drodze,
Tak, byś się uśmiechała i nie zawiodła się srodze.
Moje życzenia są szczere, takie tylko dla Ciebie,
A ja, choć jestem daleko, nie zawiodę w potrzebie.
Bo mimo tego co było, jesteś w mym sercu na zawsze
I mam nadzieję, że życie będzie dla nas łaskawsze.
Monika


Nagrodę-niespodziankę nr II otrzymuje:

kaja

Dla Ciebie K .
Ciężkie chwile miałyśmy, ale lepszych dni wytrwałyśmy, 
bo chociaż życie stawia nam kłody pod nogi, to życzę Ci w Święta wiele osłody.
By każdy dzień był dniem radości,
a smutek niech już w twym sercu w Nowym Roku nie gościł.
Byś nie była bojaźliwa,
tylko życiem się radowała i każdego pozytywną energią zarażała.
Byś sukcesy odnosiła i uśmiechem się już na zawsze ' otuliła'.
Życzę Ci też noworocznej miłości,
która nie będzie zwracać uwagi na Twe słabości. 
Aby każdy poranek był piękniejszy,
ale i również skromniejszy. 
Mały Jezusek niech Cię prowadzi
i z ciężkich chwil zawsze, szybko wyprowadzi. 
Czegóż mogłabym Ci jeszcze życzyć ? 
Może byś się nigdy nie rozczarowała 
a ludziom bardziej zaufała.
By ludzie Cię szanowali i 
przyjaźń z Tobą zawierali. 
No i życie niech Ci leci zdrowo i kolorowo.
Byś z rodziną ten Świąteczny czas spędziła
i marzenia w Nowym Roku wszystkie spełniła.
Jeszcze życzyć Ci będę tego, żebyś magię Świąt ujrzała 
i nadzieją na lepsze życie się 'otulała'.
Moja droga przyjaciółko więc głowa do góry, 
wybaczaj ludziom swe dnie ponure
bo ja to już dawno zrobiłam 
i miejsce w sercu na Twój powrót zrobiłam. 
Więc niech Święta to czas oczyszczenia i Boskiego uwielbienia. 
Żebyś się do mnie w końcu odezwała 
i życie w miłej atmosferze już na wieki spędzała.
Uśmiecham się teraz do Ciebie 
choć na świecie dalej źle się dzieje,
to my to zmieńmy i spokój w Święta wnieśmy, by ludzie zobaczyli, że Święta to czas wybaczania i życzeń sobie składania 
ale i szczerych, prawdziwych uczuć sobie okazywania. 
Wiesz o tym bardzo dobrze, że nigdy bym Ci źle nie życzyła
mimo tego co mi zrobiłaś.
Te życzenia więc są naprawdę szczere i 
pisząc je niezmiernie się wesele.
PS. Pamiętaj też o tym, że czas szybko płynie i nie wiadomo czy smutek nas od wewnątrz nie zabije. Więc ściskam Cię serdecznie i wierzę, że teraz będzie w Święta magicznie. 
Zdjęcie choinki Ci przesyłam, więc i Ty teraz już na zawsze bądź szczęśliwa. :*:)


Nagrodę-niespodziankę nr III otrzymuje:

JoAnna Polska

Do Wszystkich tych, którzy mają coś (względem mnie) na sumieniu,
Może wiecie, że to o Was tu mowa. Jest też możliwość taka, że nie macie o niczym pojęcia, robiąc dalej to, co uczyniliście już wcześniej. Są Święta - moment, który nas przemienia. Cóż mogę powiedzieć? Zapomnieć o tym wszystkim (co między nami było i jest) już nie można. Wybaczyć nie jest łatwo. Życie to jednak wciąż niewiarygodny dar - każdy jego dzień - sensu pozbawione jest więc tracenie tego cennego czasu na rozpamiętywanie dawnych (albo i mniej) win. 
Życzę Wam zatem tego, co dla Was najlepsze. Wybierzcie sami. Wybierajcie lecz mądrze. To nie groźba, to przestroga - kiedy jest szansa, należy próbować być lepszym. Jeśli zaś o mnie chodzi, wszystko wybaczone. Będę się starała złe wspomnienia zastąpić o wiele lepszymi. 
Najlepszego w Nowym Roku! Nie zapomnijcie o swoich życzeniach o północy! Może i moje życzenie się spełni i spotkam Was już jako zupełnie inne osoby? ;)
Joanna P.


Gratuluję dziewczyny, e-maile już do Was poleciały, czekam na Wasze odpowiedzi.

Dziękuję Wam wszystkim za udział, mam nadzieję, że wkrótce znowu pojawi się jakiś prościutki konkurs, taki na dobre rozpoczęcie roku 2016 ;).


Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...