5 września 2014

[#28] Podsumowanie 8/2014

źródło: We Heart It
Witajcie kochani!

I już mamy wrzesień! Mam nadzieję, że większość z Was zaakceptowała fakt, że wakacje 2014 już za nami. Na szczęście nie dla wszystkich, ponieważ ja oraz pozostali studenci mamy jeszcze niecały miesiąc luzu ;). Co u mnie?

Tak, jestem na finiszu 1 rozdziału i w tym tygodniu mam zamiar go zamknąć. Ile stron? No cóż, sam tekst zajmuje 34 stron A4, jeszcze do tego dojdą zdjęcia i podsumowanie, więc mam nadzieję, że w ok. 40-45 się zamknę. ;) Poza tym znów byczyłam się na działce, szpiegując harcujące jeże i pilnując wiewiórkę, by nie zjadła mi wszystkich orzechów. Niestety nie udało mi się uchwycić tego rudzielca, ale jeża owszem (gardził kiełbaską, za to wsunął cały kawałek ciasta ze śliwkami roboty mamy :P)


     Ten miesiąc był udany również pod względem czytelniczym ;).

♦ Przeczytałam 5 książek:
     1. BERMAN S.: Dziewczyna, która pływała z delfinami - recenzja
     2. GRISSOM K.: Dom służących recenzja
     3. BOOY S. van: Wszystko, co piękne, zaczęło się potem recenzja
     4. STOVALL J.: Bezcenny darrecenzja
     5. McCAMMON R.: Łabędzi śpiewrecenzja

♦ Książki miesiąca: Dom służących Kathleen Grissom i Wszystko, co piękne, zaczęło się potem Simona van Booy’a

♦ Rozczarowanie miesiąca: Bezcenny dar Jima Stovalla

♦ Przeczytane strony: 1 747, dziennie ok. 56

♦ Nabytki: 1
1. STOVALL J.: Bezcenny dar (od wyd. Replika)


♦ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 12,6 cm = 95 cm
     2. 52 książki - 5
     3. Z półki - 2

     Jak zauważyliście w poprzednim miesiącu normalnie zostałam przytłoczona nabytkami ;3. W sumie się cieszę, bo dzięki temu mogę skupić się na książkach, które:
     a) zalegają na pólkach mojej domowej biblioteczki i
     b) mogę/mogłam zaszaleć w bibliotece uniwersyteckiej.

     We wrześniu również nie planuję szaleć z zakupami i egzemplarzami recenzenckimi, więc pojawią się recenzje książek raczej mało znanych i popularnych. Mam nadzieję, że wśród nich znajdę (i wy też) jakąś perełkę. Plany czytelnicze na wrzesień są wyjątkowo przewidziane, więc nic nie stoi mi na przeszkodzie by podać Wam tytuły książek, które chcę przeczytać w ostatnim miesiącu moich wakacji. Wkrótce możecie się spodziewać recenzji Następnej rzeczy na liście Jill Smolinsky (Videograf II 2007), a aktualnie pochłaniam drugą część Igrzysk Śmierci, czyli W pierścieniu ognia (Media Rodzina 2009). Przede mną lektura m.in.:
     1. Łabędziego śpiewu. Księga II Roberta McCammona (Papierowy Księżyc 2013),
     2. W zwierciadle, niejasno Josteina Gaardera (Jacek Santorski & Co1998) – autora fenomenalnej Dziewczyny z pomarańczami (Jacek Santorski & Co 2004),
     3. W cieniu arki Anne Proovost (EZOP agencja wydawnicza 2010) – autorki cudownej książki p.t. Upadki (EZOP agencja wydawnicza 2006) i
     4. Chłopiec w walizce Lene Kaaberbøl i Agnete Friis (Papierowy Księżyc 2012).

     Już tylko 3 dni zostało do końca Wakacyjnego konkursu fotograficznego. Cieszę się, że jeszcze kilkoro z Was postanowiło wziąć udział w moim konkursie. W dalszym ciągu tłoków nie ma, ale niestety i tak będę miała problemy z wybraniem zwycięzców. Kto jeszcze nie wziął udziału a chce, to zapraszam, a zainteresowanych odsyłam >>TUTAJ<< po więcej szczegółów ;).


     To na razie na tyle, trzymajcie się ciepło i do napisania wkrótce!

6 komentarzy:

  1. Wynik okej. Ja mimo wszystko z chęcią przeczytałabym "Bezcenny dar".

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wrzesień był wspanialszy :*

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało znane pozycje są w szczególności warte uwagi, dzięki akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają, w których uczestniczę, mogę odnaleźć tak cudowne perełki, które przeczytało zaledwie parę osób. Nie trzeba szukać cudownych powieści w bestsellerach by poczuć się spełnionym czytaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku, i trzymam kciuki za wrzesień. A jeż przesłodki. :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...