15 września 2014

[#03] Wyniki konkursu


Witajcie kochani!

Trochę przetrzymałam Was w niepewności, ale jak zaznaczyłam w regulaminie konkursu, miałam tydzień na wybranie laureata (a raczej dwóch laureatów) od jego zakończenia. Powiem szczerze, liczyłam na naprawdę dużą frekwencję (bo moim zdaniem nagrody były warte zachodu ;)), ale 11 zgłoszeń w zupełności wystarczyły, abym miała porządny dylemat komu przyznać nagrody. Oczywiście o radę poprosiłam niezastąpioną midę189 i amirtę, bez których chyba płakałabym z bezsilności (dzięki kochane! ;*).

Jak wspomniałam wcześniej, moja skrzynka odebrała 11 cudownych i niezwykłych zdjęć z wakacji. Niektóre z nich wywołały na mojej buzi szeroki uśmiech, inne rozmarzyły, a jeszcze inne wzbudziły podziw. Ja i moje pomocnice byłyśmy pod wrażeniem Waszej pomysłowości, jednakże to jest konkurs i jak wiadomo, niestety nie wszyscy mogą wygrać. Zanim jednak ogłoszę laureatów przedstawiam Wam galerię pokonkursową:


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~



Trójosobowe jury zdecydowało, że nagrodę główną, czyli miejsce pierwsze otrzymuje…


mam namyszy


który swoim zdjęciem przeniósł naszą trójkę na ten kocyk (przyznaj się, co jest w tej butelce!). Z chęcią posłuchałybyśmy jak brzdękasz na tej gitarze ;)

Drugie miejsce zajmuje…


Tirindeth


której zdjęcie świadczy o tym, że:
a)      albo miała bardzo intensywne i wyczerpujące wakacje, albo
b)      zabrakło jej miejsca na trzymanie książek.
W każdym bądź razie popłakałyśmy się ze śmiechu ;)

Dziękuję ślicznie wszystkim za wzięcie udziału, dzięki tym zdjęciom mogłam (mogłyśmy) choć na moment oderwać się od swoich pracowitych wakacji. Po nadesłanych obrazkach wnioskuję, że były to niezapomniane i wyjątkowe chwile (szczególnie u tirindeth ;P), pewnie niestety również trwające zbyt krótko… Gratuluję zwycięzcom (zaraz wysyłam do Was sowę ;)), a ja już zapraszam na kolejny konkurs, który już za miesiąc (obiecuję, że nagroda będzie wyjątkowa, a zadanie proste ;)).

Trzymajcie się i do napisania wkrótce! 

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W butelce jest sok z gumi jagód :) Dziękuję :) Na moim blogu możecie sobie mnie posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Nie wierzę! Dziękuję bardzo i cieszę się, że moje zdjęcie wywołało na Waszych twarzach uśmiechy - o to chodziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się spodziewałam mnóstwa zdjęć, zwłaszcza że konkurs trwał długo...może nieco za długo i część osób o nim zapomniała (tak sobie próbuję wyjaśnić ;)).
    Gratulacje dla zwycięzców...nagrody w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie, ale mnie urzekło pierwsze zdjęcie. :) Świetny, nietuzinkowy pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły miały dziewczyny na zdjęcia. Wszystkie mi się niezmiernie podobają. Mnie osobiście powaliły zdjęcia nr 1 i 9.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom! Trochę żałuję, że przegapiłam ten konkurs.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...