12 października 2015

[#41] Podsumowanie 9/2015

źródło: Pinterest

Witajcie kochani! ;)

Ostatnio zupełnie nie miałam głowy (ani czasu) na bloga. Cała moja uwaga została skupiona na kilkunastu różnych rzeczach, które (poniekąd) zmieniły nie tylko mnie, ale także moje funkcjonowanie w życiu. Zacznę od najważniejszej rzeczy, jaką udało mi się osiągnąć we wrześniu: obroniłam tytuł magistra (!). Jestem wolna od nauki i mogę po godzinach robić to, co sprawia mi najwięcej przyjemności, w tym czytać książki ;).

prezent od brata i bratowej za obronienie się ;)

Drugą istotną rewolucją ostatnich dni była zmiana starego (i szwankującego) laptopa na nowego (zarobionego własnymi rękoma - co za przyjemne uczucie... ;))) - Lenny'ego (Lenovo) - dzięki tej, bardzo potrzebnej zmianie pisanie recenzji i robienie innych rzeczy związanych z  blogiem stało się prostsze, wygodniejsze i szybsze (choć na razie na takie to nie wygląda, zważywszy na datę ostatniego posta... Ale postaram się to zmienić ;). Tak więc Lenny stał się jakoby moim oknem na wirtualny świat ;).

Wyniki czytelnicze niestety nie powalają na kolana, a pisanie recenzji też leży i kwiczy (jednakże wczoraj rozpoczęłam pracę nad Opowiadaj mnie zawsze od nowa, więc przewiduję, że za jakiś czas - trudno mi teraz napisać kiedy - na pewno się ona pojawi. Łatwiej chyba pójdzie mi ze Szturynkami Olgi Gromyko, która idealnie spełniła swoją rolę jako "odstresowywacz" po obronie ;)). Teraz, gdy mam Lenny'ego (zaczęłam go traktować jako członka rodziny, może dzięki temu będę lepiej o niego dbała i w związku z tym dłużej mi posłuży... ;P) wszystko wydaje się być prostsze i jakoś bardziej osiągalne... :)

♠ Przeczytane - 1
     1. Olga GROMYKO - Szczurynki. Szczurzy żywot w opowiastkach i obrazkach - recenzja

♠ Książka miesiąca - brak

♠ Rozczarowania - brak

♠ Przeczytane strony - 223

♠ Nabytki - 8
     1. Trixi van BURLOW - I wtedy to się stało (kupiona na promocji w Biedronce ;D)
     2. Jojo MOYES - Zanim się pojawiłeś (j. w.)
     3. Mia MARCH - Filmowy klub Meryl Streep (j. w.)
     4. Caroline LEAVITT - Gdzie jesteś, Jimmy? (j. w.)
     5. Linda GREEN - I wtedy to się stało (j. w.)
     6. Vanessa GREENE - Klub porcelanowej filiżanki (j. w.)
     7. Agnieszka WALCZAK-CHOJECKA - Dziewczyna z Ajutthai (od autorki :))
     8. Alex CAMPUS - Leon i Luiza (kupiona)


♠ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 2 cm = 54,1 cm (173 cm)
     2. 52 książki + 1 = 24 (52)
     3. Z półki + 0 = 6 (16-20)

Jak napisałam, wyniki nie są powalające, ale i tak przeczytałam więcej, niż przeciętny polak! ;D Za jakiś czas możecie się spodziewać relacji z kolejnego festiwalu światła, czyli Light Move Festwival 2015, który po raz piąty odbył się w moim rodzinnym mieście, czyli w Łodzi, a następnie - jak dobrze pójdzie, to opublikuję kilka słów na temat książki p. Aleksandry Rychlickiej - Opowiadaj mnie zawsze od nowa

Aha, przypominam o KONKURSIE, w którym możecie zgarnąć Przerwaną lekcję muzyki Susanny Kaysen!


To byłoby na tyle. Do napisania wkrótce! ;)

12 komentarzy:

  1. Kolekcja z Biedronki - mistrzostwo świata! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak zarobić na coś własnymi rękami - użytkowanie od razu robi się przyjemniejsze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wtedy bardziej się docenia i dba o to (rzecz ;). Ja również serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ale się w Biedronce obkupiłaś Kochana. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobycia magistra! :D I życzę miłych chwil spędzonych z tymi ślicznymi zdobyczami na zdjęciu wyżej :)

    Czy przypomnienie o konkursie oznacza, że można jeszcze wysłać opowiadanie? Nie zdążyłam swojego dokończyć na czas przez nawał pracy i myślałam, że mi przepadło :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, zapomniałam, że był do 11.10 :P. Wszystkie dotychczasowe konkursy odbywały się w przeciągu miesiąca, dlatego zapomniałam, że jest on krótszy :P. Ale przyjmę Twoje zgłoszenie, bo mało zgłoszeń było :) - będę miała w czym wybierać ;D

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  5. Gratuluję obrony ;) Ciekawe zdobycze i życzę żeby ten miesiąc był bardziej owocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja magistra bronię jutro, więc też mam później ochotę na chwilę oddechu ;) I piona! Też mam lenovo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie mocno kciuki. Dookoła mówili mi przed obroną, że to "TYLKO formalność", ale nerwy i tak były.... :)

      Usuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...