22 grudnia 2012

Świat Ksiązki


Chyba każdy wie o tym, co się dzieje w niemieckim koncernie Weltbild. I ja również przyłączam się do akcji, by Świat Książki nie zniknął z rynku wydawniczego. Chyba w każdym domu znajduje się choć jedna publikacja z ich charakterystycznym logiem. Ja pod swój dach przygarnęłam aż 14 pozycji z tego wydawnictwa:


I jest jeszcze cała masa innych tytułów, które chciałabym by znalazły u mnie swój kąt… Mam nadzieję, że upór czytelników pozwoli by Świat Książki jednak przetrwał burzliwy czas, który nieuchronnie nadchodzi.

Okres świąt, porządków i przygotowań. Chyba każdy z nas  ma teraz głowę zaprzątniętą Bożym Narodzeniem. Z tej okazji chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, mnóstwa czasu na czytanie książek i stosy do nieba, zero zmartwień, wiele słodyczy. :) Żeby ten nadchodzący rok był lepszy od odchodzącego.

A na koniec, oto moje drzewko świąteczne:


I zapraszam wszystkich do zabawy! Tytuł brzmi Moja choinka. Zabawa polega na tym, by na bloga wstawić zdjęcie SWOJEJ choinki. (Nie ściągniętej z Internetu, ale własnej). Jak wstawisz, to zaproś innych do zabawy (jak ktoś nie ma jeszcze ubranej, to nic nie szkodzi! Wstawicie jak będzie już zdobiła Wasz pokój)! I niech Nasze Blogi poczują Magię Świąt! :)

Zapraszam do zabawy:
Midę189
Amirtę90
Laylę

4 komentarze:

  1. a ja nie ubieram w tym roku choinki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej :D Ale świetne książki! Genialny stosik ^^ Zdjęcie choinki dodam jutro ;) U mnie w domu jest taka tradycja, że choinkę ubiera się dzień przed Wigilią lub w Wigilię ^^ Dzięki za nominowanie mnie do zabawy :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja choinka tonie w czerwieni i granacie, więc zdjęcie może być ciemne i niezbyt ładne (zwłaszcza gdy się ma powalony aparat fotograficzny :P). Co do Świata Książki - smutna sprawa. Moja koleżanka pracuje u nich w księgarni i prawdopodobnie zostanie bez pracy :( miła wiadomość na Święta, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe książki *.* I śliczna choinka :) Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale zostanę na dłużej ;) Również mam w domu wiele świetnych utworów właśnie ze Świata Książki, dlatego mam nadzieję, że jednak nie zakończy on swojej działalności i nadal będzie nas zadowalał nowymi wydaniami :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...