14 grudnia 2012

Christmas TAG i Atlas Chmur

źródło: Pinterest
Witajcie! To już za moment święta zagoszczą u nas w domach. Przygotowania idą pełną parą? Mam nadzieję, że tak, Ja mam tyle na głowie, że nie wiem w co mam włożyć ręce. Ale po kolei. Na wstępie dziękuję Layli, za włączenie mnie do zabawy Christmas TAG. Z przyjemnością odpowiem na pytania. A następnie podzielę się z Wami wrażeniami po Atlasie Chmur. W czwartek miałam przyjemność z przyjaciółkami wybrać się na seans. Czy żałuję,,,? Dowiecie się na samym końcu postu.

Przejdę więc do moich odpowiedzi:

   1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
 Kiedyś zaczynałam tydzień przed. A teraz? Od wtorku. :P

    2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie…

    3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Oczywiście wszystkie Kevina i W krzywym zwierciadle: Witaj święty mikołaju

    4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Każde święta są dla mnie wesołe ;)

    5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Przede wszystkim u babci, z najbliższymi. Jak leci Kelvin, to z Kelvinem. Potem spacerek do pobliskiego lasu. Ogólnie rzecz ujmując – rodzinnie.

    6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
To, że jestem z najbliższymi.

    7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Nie

    8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
Jingle bells rock
Last Christmas
I wiele innych, których w tym momencie nie pamiętam.

    9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Żywą. Już stoi na balkonie i czeka na przyszłą sobotę ;)

    10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mmmm mandarynki!

    11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Tęczowe, migające! :D

    12. Odliczasz dni do świąt
 Jak byłam mała, owszem odliczałam, teraz nie. Żyję dniem dzisiejszym.

    13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci
Francuski :P

    14. Ulubiony zimowy napój?
Owocowa herbatka, ewentualnie babciny kompot :D

    15. Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Yyyy przed świętami, czy w momencie świąt? Przed – chaos, w trakcie – w miarę ład.

   I nominuję Nessie, Amirtę, oraz innych chętnych. :)

Atlas chmur jest specyficzną produkcją. Nie jest typowym filmem, lecz wielowarstwowym. Trzeba się w niego wgryźć i nie starać się na siłę go interpretować i łączyć z wątkami, które w nim występują. Bardzo podobała mi się akcja, humor, przepiękna muzyka i przede wszystkim zdjęcia. Przecudne. Jeśli macie ochotę pokombinować z łączeniem faktów (które wbrew pozorom trudno jakoś zinterpretować i ogarnąć), zgadywać, kto to jest (jaki aktor gra) i pośmiać, to z pewnością ten film jest dla Was. Ale ostrzegam! Jest bardzo chaotyczny. Łamie pewne stereotypy, co sprawia, że jest taki unikatowy. 


2 komentarze:

  1. Ja właśnie czytam "Więzień nieba" i jestem zakochana w twórczości Zafóna :) Mam zamiar przeczytać wszystkie jego książki i jak dobrze pójdzie mieć je na półce na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cały cykl "Cmentarz Zapomnianych Książek" i poluję na resztę książek :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...