10 grudnia 2012

[#03] II Salon Ciekawej Książki w Łodzi


źródło: SBP

I po 2 Salonie Ciekawej Książki. Byłam tylko w niedzielę i naprawdę nie żałuję przeznaczonego na ten cel czasu (choć powinnam pisać ten #@!$% pierwszy rozdział). Byłam jako wolontariusz przy wymianie książek, akcji zorganizowanej przez serwis moli książkowych Lubimy Czytać. I przyznam, że w tym roku było o niebo lepiej z organizacją. Nie było takiego chaosu jak w zeszłym roku i ponad to, udało mi się upolować dosłownie perełki. Ale zanim będę się chwalić stosikiem salonowym, najpierw inne zdjęcie:


Powyższe zdjęcie (jak widać) przedstawia identyfikator (wejściówkę), pin z „Igrzysk Śmierci” i taki katalog z II Salonu. Przepraszam za zdjęcie, jest trochę nie wyraźne.

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli stosik. I od góry:



1. COELHO P.: Zwycięzca jest sam
2. NEPOMUCKA K.: Dusza na skalpelu
3. ZAFÓN C.R.: Książę mgły
4. LOEVENSBRUCK H.: Wilczyca i córka ziemi
5. GOŁĘBIEWSKI Ł.: Xenna moja miłość
6. OSBORNE M.: Układ
7. SHAFFER M.A., BARROW A.: Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek
8. COELHO P.: Być jak płynąca rzeka
9. ASHER B.: Prowansalski balsam na złamane serca
10. CAST P.C.: Przepowiednia
11. GIFFIN E.: Sto dni po ślubie
12. DOSTOJEWSKI F.: Zbrodnia i kara
13. MODELSKI Ł.: Dziewczyny wojenne
14. BRASHARES A.: Nigdy i na zawsze*

* ksiązka jako podziękowanie za pomoc przy wolontariacie.

I tak to się przedstawia. Jestem baaardzo zadowolona nie tylko z kąsków upolowanych na wymianie, ale również z samego wolontariatu. Świetna sprawa. Dziewczyny – organizatorki powiedziały, że mamy się szykować na przyszły rok. Z przyjemnością!

A teraz zmykam! Trzymajcie się cieplutko! :*

5 komentarzy:

  1. Świetny stosik :D Co prawda większości tytułów niestety nie kojarzę, ale kilka znam i z chęcią podkradłabym się do Ciebie, schowała do swojej torby, a następnie cichutko, na paluszkach wyszła xD Zazdroszczę Ci, że byłaś na Salonie Ciekawej Książki! :D A jak wyglądała Twoja pomoc w wolontariacie?
    Czytałam książkę P.C. Cast "Przepowiednia" - mnie nie zachwyciła, wręcz przeciwnie - dobiła xD Ale to wszystko zależy do tego, czy lubisz takie klimaty ;)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh przepiękny stosik. Że też ja mam tak daleko do jakichkolwiek targów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie nie była organizowana taka książkowa wymiana :(
    A stosik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Chciałam Cię poinformować, że zostałaś wybrana do zabawy Christmas TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik:) Bardzo chciałabym przeczytać ,,Przepowiednie" P.C. Cast:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...