1 kwietnia 2013

[#11] Podsumowanie 3/2013 + Liebster blog ♥

źródło: We Heart It


Informacja z Boskiego Biura Obsługi Klienta: Witam! Twoja reklamacja z 24.12.2012 roku została rozpatrzona pozytywnie. Wysłano do Ciebie świeżą porcję śniegu. Dziękujemy za cierpliwość i polecamy się na przyszłość! 
Bóg zapłać i Wesołych Świąt! 

Jak tam minął Wam marzec? Ja nie jestem zadowolona. Nie zrobiłam nic produktywnego, przez co teraz kajam się i biczuję. Ale, ale! Nowy miesiąc, nowe siły i nadzieja na poprawę. O tak! Obiecuję!



W marcu udało mi się nawiązać współpracę z trzema wydawnictwami, z czego ogromnie się cieszę. Mam nadzieję, że starczy mi czasu na wszystko (i chęci i sił :P) A jak się przedstawia tzw. Statystyka czytelnicza?

- Przeczytałam 9 książek!
     1. BLUBAUGH P.: Mrok kwiatów
     2. COELHO P.: Zwycięzca jest sam
     3. DESROCHERS L.: Demony. Pokusa
     4. PETTERSON P.: Na Syberię
     5. STARŻA-DZIERŻBICKI J.: Pod jaką gwiazdą urodziłeś się...
     6. MALZIEU M.: Mechanizm serca
     7. GORGOLEWSKA A.M.: Mrówki w śniegu
     8. KOROLEWICZ D.: Błękitne lato
     9. PEISERT M.: Chłopak z wakacji  

- Książka miesiąca: MALZIEU M.: Mechanizm serca

- Najgorsza: PEISERT M.: Chłopak z wakacji  

- W sumie przeczytałam 1 956 stron, co daje dziennie około 63.

- Nabytki: 7 sztuk ;):
     1. CZAPLIŃSKI M.: By schronić się w przeszłości (od wydaw. Novae Res)
     2. OKOŁO-KULAK D.: Pozłacany róg. (j.w.)
     3. PEISERT M.: Chłopak z wakacji (od wydaw. Lucky)
     4. KOROLEWICZ D.: Błękitne lato (j.w.)
     5. GORGOLEWSKA A.M.: Mrówki w śniegu (j.w.)
     6. CAMDEN E.: Sekrety róż (nagroda z LC)
     7. CAŁKA K.: Ciemno (z wymiany z samą autorką ;)


- Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle ile mam wzrostu: 25,1 cm + 13,6 cm = 38,7 cm
     2. 52 książki: 11 + 9 = 20
     3. Z półki (poziom 6. 26-30 książek): 3 + 4 = 7

Jest postęp ;)

Jakie plany na przyszłość? Czytam egzemplarze od Novae Res, czekam na książki z Papierowego Księżyca. I mam zamiar w końcu skończyć Trylogię Zatruty Tron oraz Pięćdziesiąt odcieni. Książki stoją i czekają na swoją kolej. I przede wszystkim skończyć pisać pracę licencjacką.



Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Award, dziękuję ślicznie Milko!  

1. Co Cię zainspirowało do stworzenia bloga?
Tak naprawdę to nic. Blog powstał od tak. Z mojej chęci.

2. Czy masz jakiegoś zwierzaka w domu? Jeśli tak to jakiego?
Mam rybki ^^.

3. Ile czasu prowadzisz bloga?
Hm, od 14 października 2011 roku. ;)

4. Co daje Ci czytanie książek?
Oderwanie się od rzeczywistości, przyjemne spędzenie wolnego czasu, pobudzanie wyobraźni oraz wzbogacanie słownika :D

5. Masz rodzeństwo?
Tak, mam starszego brata.

6. Jakiego głównego bohatera książkowego najbardziej lubisz?
Mam wielu i raczej nie będę ich wymieniać, bo zajęłoby mi to wieeele czasu.

7. Jakiej cechy charakteru najbardziej nie lubisz u ludzi?
Próżności. Nienawidzę, jak ktoś się wywyższa.

8. Czym dla Ciebie jest szczęście?
Rodzina, czas wolny, książki!

9. Czy jest książka, którą czytałaś kilka razy? Jeśli tak to jaka?
Jeszcze takiej nie mam, ale jest wiele, do których z pewnością kiedyś powrócę.

10. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
Mmmm….Śmietankowe.

11. Jaka jest Twoja ulubiona aktorka?
Mój damski guru – Kate Winslet.

Nie nominuję nikogo, ponieważ większość i tak już została Naznaczona tym tytułem ;)

Więc ja się zwijam, od jutra zabieram się ostro do roboty! Ale dzisiaj jeszcze sobie pochoruję.
Trzymacie się kochani! :*

10 komentarzy:

  1. Widziałam ostatnio Mechanizm serca przeceniony, ale nie wzięłam wyrażając w ten sposób bunt przeciwko pani ekspedientce namiętnie łażącej za mną po księgarni - byłam sama i kobieta strasznie mnie irytowała. No to nic nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię, jak za mną łażą, sępy jedne :P. I najczęściej tak atakują w Matrasie :P. Popieram Twój bunt, lecz jeśli Mechanizm był za mniej niż 10 zł to żałuj. :P

      Usuń
    2. A nie wiem za ile był, ale chyba nie mniej niz dychę. Owszem, owa sytuacja zdarzyła się w Matrasie.
      Dzięki za miłe słowa i Tobie też życze powodzenia z licencjatem i magisterką. Ja się tylko boje, że ta chwila "po maturze", kiedy nic nie będzie nade mną wisiało potrwa tylko kilka sekund i zaraz wszystko wróci do normy... Ale przynajmniej moment oddechu żeby był. Byle do czerwca!

      Usuń
  2. świetnie wyniki :)

    także i ja lubię Kate Winslet. np. teraz oglądam, ale raczej zerkam na "Rzeź". a do końca życia pozostanę pod wrażeniem tego, jak grała w "Titanicu".

    zdrowiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzec minąłą, bez żadnych komplikacji. Gartuluje wyników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik! :) I masz starszego brata, zazdroszczę! :D Zawsze chcialam mieć brata starszego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń

  7. Gratuluję wyniku!! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...