18 kwietnia 2013

Jeden taki dzień w roku... ;)

źródło: We Heart It
Witajcie :) 

Chciałabym się z Wami podzielić pewną informacją. Dnia 18 kwietnia, czyli 22 lata temu Dzosefinn przyszła na ten wspaniały świat. Przez ten czas życie wielokrotnie mnie wystawiało na próbę i hartowało mego ducha, dzięki czemu dzisiaj jestem silną kobietą (przynajmniej na taką siebie uważam ;)). Z tejże okazji chciałabym sobie życzyć kolejnych pięknych i pouczających 22 lat, wytrwałości w tym co robię, bym nigdy się nie poddawała i żebym nigdy nie zapomniała o osobach, które pojawiły się na mojej drodze i sprawiły, że na moim niebie pojawiła się tęcza. Bo nadzieję i wiarę zawsze miałam w sobie, ale dzięki spotkanym osobom uwierzyłam w to, że warto wierzyć i ufać.

Nic nie dzieje się bez przyczyny. Nawet jeśli coś idzie nie tak i wylewam morze łez to we mnie siedzi takie  przeczucie, że obróci się to na dobre. Często się to sprawdza, więc wiem, co piszę. ;). A teraz idę moi drodzy świętować, bo już nigdy nie będę miała 22 lat. 

Trzymajcie się! :)

11 komentarzy:

  1. Kochana, po pierwsze wszystkiego najlepszego, spełniania marzeń życzę :)

    Po drugie 22 lata to niemalże początek dorosłego życia. Na swojej drodze spotkasz jeszcze wielu cudownych ludzi, a masz rację nie można zapominać...

    A dzisiaj baw się i idź szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słonka nie tylko w ten piękny dzień, ale zawsze - jak nie na niebie to chociaż w duszy :)
    Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co może życzyć jeden mol książkowy drugiemu? Dużego stosiku a poza tym wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stóweczka kochana :) Mam podobne podejscie do życia, tez uwazam, ze nic nie dizeje sie bez powodu i to pozwala mi jakos życ :)
    Nowy wygląd bloga jest cudowny :) jestem zachwycona, dzieki szblonowi nikt o tobie nie zapomni i bedzie tu chetnie wracał.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę wieeeeelu książek i jeszcze większej ilości czasu na czytanie :3
    100 lat i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, spełnienia marzeń, dużo zdrówka i wiecznego uśmiechu na twarzy, jak najmniejszej ilości problemów i wszystkiego, czego tylko pragniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego ! Przede wszystkim spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego nie tylko w dniu urodzin! :)
    Mamy urodziny blisko siebie, bo ja 20go będę świętowała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Samych dobrych książek na drodze!:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...