29 grudnia 2013

[#1] Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - wyzwanie czytelnicze na 2014 rok

Witajcie!

Pamiętacie wyzwanie Przeczytam tyle, ile mam wzrostu? Było one prowadzone przez niecałe pól roku 2013 pod adresem http://wyzwanie2013.blogspot.com/. Prowadziła je na początku Wiktoria a następnie ja z Zaczytaną. Jednakże z powodu narzuconych przez siebie obowiązków po prostu nie sprostałyśmy wymaganiom (przede wszystkim liczenia i robienia statystyk). Pod koniec roku uznałam, że szkoda, by wyzwanie wygasło, dlatego za pozwoleniem ‘Matki Założycielki’ postanowiłam je uruchomić tutaj, u mnie na blogu. A oto kilka informacji:

Celem niniejszego wyzwania jest przeczytać tyle, ile mamy wzrostu, czyli: czytamy książkę, następnie mierzymy grzbiet pozycji, zapisujemy i sumujemy.

Zasady:
1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014.
2. Liczą się wszystkie książki przeczytane między w/w czasie, niezależnie od tego w którym momencie dołączyłeś/aś się do wyzwania.
3. Do wyzwania mogą przystąpić wszyscy i w każdym momencie, wystarczy skorzystać z niżej załączonego formularza. Osoby, które nie prowadzą bloga, mogą wkleić link do swojego profilu na którymś z portalów książkowych np. Lubimy Czytać czy Na kanapie (zależy to od tego, gdzie macie założone konto.
4. Każdy uczestnik (bloger) zobowiązany jest do zamieszczenia podlinkowanego bannera z wyzwaniem, który można pobrać poniżej.
5. Zapisy na 2015 rok rozpoczną się pod koniec grudnia 2014.
6. W razie niejasności, proszę pisać!


 WZIĘLI UDZIAŁ

1.
64.
127.
2.
65.
128.
3.
66.
129.
4.
67.
130.
5.
68.
131.
6.
69.
132.
7.
70.
133.
8.
71.
134.
9.
72.
135.
10.
73.
136.
11.
74.
137.
12.
75.
138.
13.
76.
139.
14.
77.
140.
15.
78.
141.
16.
79.
142.
17.
80.
143.
18.
81.
144.
19.
82.
145.
20.
83.
146.
21.
84.
147.
22.
85.
148.
23.
86.
149.
24.
87.
150.
25.
88.
151.
26.
89.
152.
27.
90.
153.
28.
91.
154.
29.
92.
155.
30.
93.
156.
31.
94.
157.
32.
95.
158.
33.
96.
159.
34.
97.
160.
35.
98.
161.
36.
99.
162.
37.
100.
163.
38.
101.
164.
39.
102.
165.
40.
103.
166.
41.
104.
167.
42.
105.
168.
43.
106.
169.
44.
107.
170.
45.
108.
171.
46.
109.
172.
47.
110.
173.
48.
111.
174.
49.
112.
175.
50.
113.
176.
51.
114.
177.
52.
115.
178.
53.
116.
179.
54.
117.
180.
55.
118.
181.
56.
119.
182.
57.
120.
183.
58.
121.
184.
59.
122.
185.
60.
123.
186.
61.
124.
187.
62.
125.
188.
63.
126.

170 komentarzy:

  1. Czekałam na to wyzwanie, bałam się, że nie zostanie wznowione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że jednak będzie te wyzwanie :) chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanwoię się ;) Zapisałam się już do trzech wyzwań, mam w planach jeszcze jedno i nie wiem, czy będzie mi się chciało ogarniać to wszystko... Ale książki czytać się będą i tak, więc... Podejrzewam, że się zapiszę, ale jeszcze nie na 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że reaktywowałyście wyzwanie :)
    sama nie wiem. jak już przeczytałam w 2013 tyle, ile mam wzrostu i wiem, że daję radę, to nie wiem czy jest sens znowu. ale pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że wezmę udział! Fajnie, że wznowiłaś to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam :) Książki z wszystkich innych wyzwań można pod to podciągnąć, więc dam z siebie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością. Chciałam dołączyć do tego wyzwania w ubiegłym roku, ale było już za późno, dlatego cieszę się, że udało mi się teraz. Baner już wstawiam i mam nadzieję, że ze swoim wzrostem (160cm) uda mi się osiągnąć ten wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, trzeba będzie się zabrać za siebie... :D Oczywiście biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz biorę w nim udział - mam nadzieję, że się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio szukałam ciekawych wyzwań na nadchodzący rok i natknęłam się na to wyzwanie, niestety bez kontynuacji a tu nagle miła niespodzianka :) Z przyjemnością wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dołączam z wielką chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko pytanie. Czy co miesiąc będziesz robiła jakieś podsumowania, tak jak zauważyłam, że działo się w poprzedniej edycji? Mamy przesyłać Ci comiesięczne wyniki czy samemu je zapisywać i ewentualnie przekazać Tobie na koniec roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będę się 'bawić' w żadne podsumowania, za dużo roboty. Po prostu bloggerzy niech się chwalą w swoich podsumowaniach jak im idzie, a pod koniec roku zapytam się Was jak Wam poszło. W listopadzie wszystkim uczestnikom wyślę email, by do 1-3 stycznia 2015 podesłali mi swoje wyniki i ja wtedy zrobię BIG podsumowanie. Z wyzwaniem na 2015 wystartujemy normalnie, w grudniu zrobię 'zapisy', a oficjalnie - z czystymi kontami - prawdopodobnie jakoś w styczniu ;) - Wyjdzie w praniu. :)

      Usuń
  13. Słyszałam wiele o tym wyzwaniu, więc gdy tylko zobaczyłam, że jest ponowione na 2014 rok zapragnęłam dołączyć! Zapisałam się już do listy na górze (Macy). Mam tylko pytanie: Czy to muszą być książki, które tylko zrecenzowaliśmy, czy też mogą być te niezrecenzowane? I czy trzeba w podsumowaniu miesiąca zliczać wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą się wszystkie książki, niezależnie od tego czy zostały zrecenzowane, czy nie. To wyzwanie raczej jest elastyczne i nie robię żadnych kłopotów. Uczestnik we własnym zakresie sobie liczy, zapisuje, jak chce w podsumowaniach chwali się ile zostało do końca i tyle. Przynajmniej ja tak robię - dla przykładu możesz zerknąć w moje podsumowanie 11/2013 :). Jeśli chodzi o to, czy 'w podsumowaniu każdego miesiąca trzeba zliczać wyniki' - zostawiam tutaj wolną rękę. Pod koniec 2014 roku poproszę - napiszę do uczestników emal - aby przelali mi swoje 'wyniki', a ja na początku stycznia 2015 opublikuję notkę podsumowująca. I tyle ;) Jak komuś się nie uda, to będzie mógł spróbować w 2015 :)

      Usuń
  14. Bu! I ja się zapisuję, mimo że w tym roku zamuliłam z czytaniem i miałam jedynie 41,3 cm... No, ale to był szalony rok, pełen dziwnych wahań nastrojów i innych jeszcze dziwniejszych wydarzeń. Powodzenia Ci życzę w prowadzeniu tego wyzwania i ekstra kolorowy banner!*_* <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wzięłabym udział, ale preferuję książki w wydaniu elektronicznym i nijak grzbietów nie zmierzę. Ale wątpie żeby cokolwiek mnie powstrzymało, żebym nie przekroczyła swojego wzrostu ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! Ostatnio dość szybko udało mi się osiągnąć wyzwanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisałam i siebie wraz z moim oszukiwanym 164 [w rzeczywistości mam ciut mniej, ale nakłamałam w papierach ;)].

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że to wyzwanie zostało wznowione. Liczę na to, że uda mi się je spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę się zgłosić w komentarzu? Bo formularz mi się nie wyświetla.. :)
    Link do bloga: http://nightmareandbookss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam Cię :) Powodzenia!

      Usuń
    2. Okej, a mam pytanie. Gdzie i kiedy mamy Ci zgłaszać te hmm wymiary grzbietów?

      Usuń
    3. Przez cały rok sami liczycie i zapisujecie sobie wymiary (cm), a w grudniu puszczę do wszystkich email - by do 31.12.2014 lub do 01.01.2015. przesłali mi swoje wyniki, a ja zrobię takie mega podsumowanie i rozpoczniemy kolejny rok z wyzwaniem "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" :)

      Usuń
  20. Zgłosiłam się baner tutaj http://ksiazek-swiat.blogspot.com/2014/01/wyzwania-roku-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłosiłam się powyżej. Baner zamieszczę w zakładce Wyzwania, katalogi i spółka. W tym roku zdecydowałam się ambitnie łączyć wiele różnych wyzwań, dlatego dla wygody zrobię także listę z linkami na stronie głównej. Nie jestem wysoka, ale mam nadzieję, że nie będzie ciężko, tym bardziej, że mam jeszcze do pokonania liczbę przeczytanych książek: ponad 90 planuję na ten rok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłosiłam się!
    Baner na moim blogu, w zakładce 'Wyzwania'.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się przyłączam! Mam metr sześćdziesiąt, ale może uda mi się przeczytać tyle, ile zyskuję po założeniu najwyższych obcasów, czyli o trzynaście centymetrów więcej :)
    Baner podlinkuję, gdy (najpewniej jutro) będę robiła porządki na blogu i wymieniała zeszłoroczne banery na tegoroczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. W tamtym roku chciałam się przyłączyć niestety już nie można było. Także świetnie, że reaktywowałaś wyzwanie. Mam nadzieję, iż uda mi się przeczytać wystarczająco dużo książek na moje 172 cm :)
    Pozdrawiam
    P.S Baner w zakładce wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  25. Również postanawiam wziąć udział :) Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te x książek by osiągnąć 165cm :) Baner umieszcze gdzieś u siebie po prawej stronie no i oczywiście pod każdą nową recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałam się kiedyś zgłosić ale nie bardzo wiem jak to liczyć ;p mam 170 i jak mam dość do wniosku, że już przeczytałam tyle ile powinnam ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mierzysz grzbiet przeczytanej książki linijką (szerokość, nie długość :P) i sumujesz, aż wyjdzie ci 170 cm. :)

      Usuń
    2. Hmm okej ;d a co zrobić jak przeczytam książkę na czytniku ? xd

      Usuń
    3. Wtedy są dwie opcje: 1. Szukasz tej książki w bibliotece/księgarni i na oko (no chyba, że weźmiesz ze sobą linijkę :P) ją mierzysz lub 2. Sprawdzasz ile ta pozycja ma stron, szukasz w swojej biblioteczce książkę o takiej samej liczbie stron i mierzysz :)

      Usuń
    4. okej to zgłaszam się :D

      Usuń
  27. To będzie moje pierwsze wyzwanie czytelnicze, dołączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chyba sobie odpuszczę z moimi 180 cm....

    OdpowiedzUsuń
  29. Mierzę 157 cm, co oznacza, że muszę przeczytać ok. 25 tys. stron... Jakieś 2 tys. więcej, niż w 2013... Chyba podołam :)

    Mam pytanie - czy od każdą recenzją muszę wrzucać link do wyzwania, czy wystarczy, że będzie wyraźny baner podlinkowany tutaj? Biorę udział w jeszcze jednym wyzwaniu, a jak zacznę do niektórych recenzji dodawać po dwa banery, do tego jeszcze podziękowania dla wydawnictwa, czy autora, który podesłał książkę... to będzie więcej reklam niż treści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy podlinkowana adnotacja, że ta książka liczy się do wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". A banner wyzwania swoją drogą na stronie powinien być :).

      Usuń
    2. Ok :) Baner już na stronie jest, a info o wyzwaniu też będę dopisywać :)

      Usuń
  30. Natknęłam się kiedyś na to wyzwanie i wzięłam udział. Jak zniknęło to też mierzyłam książki. Ostatecznie kolejny rok z rzędu nie udało mi się przeczytać tyle, ile ma wzrostu, ale może "do trzech razy sztuka":) Zgłaszam się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe wyzwanie :)
    Biorę udział :)
    Pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanie; jeśli szerokość grzbietu wynosi. np.: 2cm 3mm, to zaokrąglamy do 2cm 5mm (czyli do "najbliższego" pół centymetra), czy zostawiamy 2cm 3mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zaokrąglamy, po prostu dodajemy ~ 2,3 + 3,5 it. :) Zdecydowanie zostawiamy. :)

      Usuń
  33. Zobaczymy, czy mi się uda, bo mam nie lada wyczyn :P

    Banerek tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/p/wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłosiłam się! Trochę późno, ale trudno. :p
    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. też się zgłaszam, banner jest na moim blogu: http://my-blueberry-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszędzie szukałam, czy ktoś wznowił te wyzwanie i na szczęście udało mi się w końcu znaleźć! Dobrze, że jeszcze na początku stycznia, a nie gdzieś w połowie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekałam na wyzwanie, a pod koniec 2013 roku kompletnie o nim zapomniałam. Dobrze, że przynajmniej teraz je odnalazłam! :)
    Oczywiście się zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogowie, za pierwszym razem wkleiłam zły link x.x Przepraszam bardzo

      Usuń
  38. Zgłaszam gotowość :) Aśka

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny pomysł na wyzwanie:D Zaczynam zbierać centymetry:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogłabym się zgłosić w komentarzu:
    http://mylovelybookshelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszyscy zachwalają to i ja się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nigdy nie mierzyłam grzbietów książek.
    Ale uznam, że 1 książka = 1 cm to w 2012 roku i w 2013 roku osiągnęłam wyzwanie, bo przeczytałam po 160 książek (razem 320).
    W tym roku przeczytałam 7 książek, nie mierzyłam grzbietów...

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyłączam się i zaczynam mierzyć grzbiety ;) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozumiem, że wyzwanie jest całoroczne, więc to co przeczytałam w tym roku mogę doliczyć nawet zgłaszając się teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli dzisiaj dołączę, to czy mogę podliczyć książki przeczytane wcześniej, ale też w styczniu?
    monweg.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już umieściłam :)

      Usuń
    2. Liczą się wszystkie książki przeczytane od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 :)

      Usuń
  46. Zapisana jako 69 ^^
    To cóż pozostaje mi tylko czytać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dopisałam się - tak z ciekawości. Przy moim wzroście powinnam przeczytać 84 książki. Mam tylko pytanie - w jaki sposób zliczacie wyniki? Widziałam na jakimś blogu, że przy bannerku pokazuje się wynik, ale sama nie wiem, jak to zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę sposób liczenia zależy od Ciebie. Możesz albo dodawać do siebie wymiary grzbietów (czyli: 1,5 + 2,3 ... tak aż uzyskasz wynik odpowiadający Twojemu wzrostowi) lub odejmować od swojego wzrostu (np. 170 - 1,3 - 2,5...) Jak będzie ci wygodniej. :)

      Usuń
  48. Mam pytanie: czy mój udział byłby brany pod uwagę choć czytam tylko e-booki? Znalazłam w sieci takie oto pomocnik-przelicznik:http://bookznami.pl/przeczytaj-tyle-ile-masz-wzrostu/
    Licznik przelicza wzrost na strony i podaje przybliżoną ilość książek.
    Jeśli taka forma "liczenia wzrostu" byłaby zaakceptowana to ja chętnie się zgloszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że taki przelicznik jest raczej niedokładny, ale oczywiście możesz tak liczyć wzrost, choć bardziej "wiarygodne" jest liczenie cm z grzbietu :).

      Usuń
    2. Oczywiście książka książce nierówna, ale tam na tej stronce jest takie supernowe narzędzie - wpisujesz ilość stron i wylicza Ci wynik w cm nawet do trzeciego miejsca po przecinku :). To jest miarodajne i będę tylko stratna o grzbiet książki, ale jesteśmy to przeżyć :). Zatem zgłoszę się i wirtualnie będę mierzyła moje książki.

      Usuń
  49. Hej.
    Wpisałam się i miałam nadzieję, że będę miała czas na uczestnictwo w tym wyzwaniu, jednak nie udało mi się znaleźć czasu.
    Chciałam się wypisać, ale nie udaje mi się (ups?), więc mam małą prośbę, abyś nie uwzględniała mojego nicka w tym wyzwaniu (nick: Weronine, 59 miejsce).
    Dziękuję Ci bardzo :)
    Pozdrawiam Serdecznie,

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią się zgłaszam ;) Zobaczymy czy podołam. Pozdrawiam sierpniowy-piatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział w wyzwaniu :) [studium-obsesji]

    OdpowiedzUsuń
  53. Również się zgłaszam :-)
    Jestem 88.
    Ale mam jedno pytanie - czy jeżeli teraz (tj. 30.01) dołączam do wyzwania na rok 2014 to przeczytane przeze mnie książki liczą się od początku roku czy od momentu przystąpienia do wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą się wszystkie książki przeczytane od 01.01.2014-31.12.2014 :)

      Usuń
  54. Czy jeszcze mogłabym dołączyć do wyzwania? Bo nie widzę formularza..

    OdpowiedzUsuń
  55. Również się zgłaszam! Ciekawe wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się. Mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Również się zgłaszam. Bardzo nietypowe i interesujące wyzwanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Zaczęłam już jakis czas temu, ale podłączam się :) Świetna akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłasiłam się - mam 180 cm wzrostu :) - zobaczymy czy się uda. Baner w zakładce Wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  60. dołączam, bo zabawne, ciekawe i fajne :) poza tym, że mogę nosić największe szpilki, to drugi plus mojego niskiego wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super pomysł, dołączam się! :) 175 książek w rok, super!

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne! Dołączam :) Baner w podstronie "książkowo".

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowny pomysł! oczywiście się dołączam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeśli chodzi o czytanie to zawsze się pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny pomysł - dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dołączam :) Chociaż teraz nie mam zbyt wiele czasu na czytanie ale po maturze to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej,
    Chciałabym poinformować, że zmieniam adres bloga na http://wonderlandof-books.blogspot.com/.
    Przepraszam za kłopot,
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  68. Również się zgłosiłam :) Trochę późno, ale mam nadzieję, że dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłoszona :) no to będzie zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Da się edytować wpis? :) Podałem stary adres, na którym nie ma przekierowania, pozycja nr 70, powinien być adres http://zpiorem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  71. mega ciekawe wyzwanie, biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wchodzę w to! Dopiero teraz, ale wchodzę! Banerek jest u mnie, podlinkowany a ja bloga obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wchodzę w to :) Pomysł jest świetny i bardzo motywujący!

    OdpowiedzUsuń
  74. może i glupie pytanie ale mierzymy na dłg czy szer.? Chętnie przystąpię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba szer bo już większość by doszła do wzrostu:)

      Usuń
    2. Jak napisałam - mierzymy grzbiet = szerokość. :)

      Usuń
  75. W takim razie baner zamieszczony:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Genialny pomysł ! Biorę udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dołączam się! Super inicjatywa, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, musiałam zmienić adres bloga, więc dodałam się po raz drugi.

      Usuń
  78. Hah chociaż raz mój wzrost się do czegoś przydać. Mam cale 150 cm wzrostu, wiec mam nadzieje, ze podolam, chociaż z chęcią pobije swój wzrost i nie dlatego, ze go nie Lubie. W końcu male jest piękne :) trunosc sprawi mi jedynie fakt, ze czytam ebooki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dołączam trochę późno, ale na pewno dam radę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  80. Chciałabym dołączyć, mam tylko dwa pytania:
    1. Czy spóźnieni mogą dodać książki przeczytane od początku roku (recenzje dodane do bloga po 1 stycznia więc nie ma mowy o oszustwie).
    2. Jak rozumiem e-booki się nie liczą? A może można dodać grubość czytnika ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę przeczytać ze zrozumieniem w/w punkty.
      1. Liczą się WSZYSTKIE przeczytane książki od 01.01.2014-31.12.2014 niezależnie od tego, w którym momencie się zapisało do wyzwania.
      2. jeśli e-book ma wersję papierową to mierzysz ile ma cm. Jeśli nie, to się nie liczy.
      3. Proszę nie wklejać linków z recenzjami - liczymy we własnym zakresie.

      Usuń
  81. Ja również dołączam:) Trochę późno, ale lepiej później niż wcale hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Długo zastanawiałam się czy dołączyć do tego wyzwania, ale w końcu poległam :D Oczywiście w pozytywnym znaczeniu :)
    Także zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam 164 cm wzrostu :)
    A że zaczęłam od "Makbeta", który na tylko 0,9 cm, to do pokonania zostało mi tylko 163,1 cm :)
    A mam jeszcze pytanie: Czy linki do recenzji mam dodawać tutaj? :)
    Bo jak tak to dodaję od razu, aby nie zapomnieć:
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2014/03/william-shakespeare-makbet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Liczycie we własnym zakresie. :)

      Usuń
    2. Aaa no to fajnie, dzięki za szybką odpowiedź :D

      Usuń
  84. ja się zapisuje !! Zapewne nie dam rady , ale co tam :D Zawsze można spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bannerek jest w mojej oddzielnej zakładce na blogu " Czytam!" :)

      Usuń
  85. Ja również biorę udział, trochę za późno się zorientowałam, ale zawsze warto próbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Szkoda, że tak późno się zorientowałam. Teraz czeka mnie latanie po bibliotekach i mierzenie książek przeczytanych w tym roku ^^
    Powodzenia kochani!

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej :)
    Zgłosiłam się do wyzwania, aczkolwiek bloga prowadzę razem z chłopakiem (http://nieznanemiejsca.blogspot.com/) i niestety nie dotyczy on książek :(
    Ale tutaj jest link do mojego konta na lubimyczytac.pl: http://lubimyczytac.pl/profil/132134/babblequeen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cześć!
    Dołączyłam do wyzwania, już dodaję banner na blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. To ja też dołączam. Banerek jest :>

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja też <3 Na dodatek jako 150 osoba :D Jupi jey! :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Super idea! Dołączam się!

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo mi przykro, ale zdecydowałam, że muszę nieco ograniczyć mój udział w różnego rodzaju wyzwaniach czytelniczych, więc chciałabym wypisać się z wyzwania ,,Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". Dziękuję za wspólną zabawę i życzę wielu sukcesów w przyszłości (pomysł na wyzwanie jest świetny!) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Dołączam do wyzwania. Mam nadzieje, że mi się uda bo mam aż 180 cm wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się ;)


    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja z takim pytaniem: czy jest możliwość zmiany linku?
    W razie czego, podaje: http://twenty-secrets-of-love.blogspot.com/p/autorka_7236.html
    Pozdrawiam,
    Kadu.

    OdpowiedzUsuń
  96. Udało mi się osiągnąć cel, a nawet go przekroczyć. Teraz będę dodawała z czystej przyjemności i miłości do książek.
    monweg.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję serdecznie! :) Reszta (w tym ja) musimy się jeszcze troszkę "pomęczyć" :)

      Usuń
  97. Dopiero teraz się zapisałam, ale podołam! :D Świetny pomysł :)
    [zanim-przeczytasz.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  98. Propagujecie na blogspocie tą akcję: http://bookznami.pl/przeczytaj-tyle-ile-masz-wzrostu/
    Czy tworzycie jej własną kameralną wersję? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy siak - zgłosiłem się i mam nadzieję, że zgłoszenie doszło ;)

      Usuń
  99. Uff dobrze, że to znalazłam! dołączam, zgłoszone <3

    http://aniapiotrowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. http://szelest-przewracanych-stron.blogspot.com/p/wyzwania.html
    baner tutaj

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja nie wiem czy dobrze rozumiem xD trzeba przeczytać tyle, ile ma się wzrostu tzn. mamy składać książki w stosik i mierzyć? :D nie jestem w temacie, a wyzwanie mi się podoba, więc poproszę o szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest wyjaśnione, aż trudno mi uwierzyć, że nie rozumiesz.. Nie masz składać książki w stosik, tylko jak czytasz konkretną książkę mierzysz szerokość jej grzbietu. Sumujesz wszystkie grzbiety przeczytanych książek i tyle. Ma wyjść tyle cm, ile masz wzrostu.

      Usuń
  102. Dołączam, zgłoszone, tu bannerek : http://ksiazkowniaa.blogspot.com/p/wyzwania-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  103. Właśnie robiłam comiesięczne podsumowanie i mi wyszło, że już mój cel osiagnęłam !!!! Miało być 168 cm, a na dzień dzisiejszy mam ponad 172 cm :). Cieszę się niezwykle i dalej planuję liczyć - zobaczymy ile uda mi się do końca roku przeczytać. Szczegółowa lista tu:
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/p/przeczytam.html
    Pozdrawiam ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluję! Kolejna szczęściara zaliczyła zadanie! :)

      Usuń
  104. Nie mierzę co prawda grzbietów książek, ale czytam całkiem sporo, na urządzeniach elektronicznych głównie. Akcja podoba mi się bardzo, więc się przyłączam http://akantbiz.pl/Akantbiz/Blog/Wpisy/2014/8/11_Czytelniczo.html Moja strona i blog, a zwłaszcza strona na razie dotyczy raczej innych, choć równie pięknych jak czytelnictwo rzeczy, które są moimi pasjami, ale o książkach też zamierzam pisać ;-) pozdrawiam serdecznie, Bogna
    aha, ponieważ czytam maniacko nie liczę książek które już przeczytałam, zakładam, że do końca roku dam radę stanąć godnie w szranki :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Szkoda, że wcześniej o tym wyzwaniu nie słyszałam! No nic, jak się w tym roku nie uda to postaram się w następnym :D

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się,chociaż trochę późno. Mam nadzieję,że naprawdę niewielki staż loga Ci nie przeszkadza. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze chciałam spytać...Książki przeczytane dwukrotnie się liczą?

      Usuń
    2. Tak, wszystkie książki :)

      Usuń
  107. Ja również się zgłosiłam. Zacznę liczyć, ile już przeczytałam od stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Dopisuję się i ja :) Wcześniej omijałam wyzwanie szerokim łukiem, bo do czytania używam czytnika, ale ostatnio uzbierał mi się pokaźny stos papierowych książek, które aż się proszą o przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Nie wiem dlaczego, ale od miesiecy biorę udział w tym wyzwaniu, a byłam niewidoczna na liście ;)
    ps. Wszystkie książki - z ebook'ami włącznie?
    http://recenzje-wedlug-natalii.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania.html
    <- bannerek

    OdpowiedzUsuń
  110. Już mogę się pochwalić, mój stos przeczytanych w tym roku książek, już mnie przerósł :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Podoba mi się to wyzwanie. Myślę, że motywuje mnie to do czytania w większej ilości. Kocham czytać, ale niestety brakuje mi czasu... Więc to wyzwanie będzie dobrym rozwiązaniem. ;)
    Zaczynam od stycznia 2015 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  112. To ja w takim razie zapisuję się na rok 2015! :)
    Super pomysł!


    OdpowiedzUsuń
  113. Ja również startuję w 2015 roku. Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Kiedy dostaniemy od Ciebie maile, w których będziemy się mogli pochwalić naszymi osiągnięciami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chani nie dostaniecie ode mnie takiego maila, jeśli chcesz pochwalić się wynikiem, to odsyłam Cię tutaj -> http://dzosefinn.blogspot.com/2014/12/2-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu.html Do wyzwania zgłosiło się 186 uczestników, zanim wysłałabym do wszystkim emaile, to skończyłabym w 2015. :)

      Usuń
    2. Dzięki, już się chwalę :)
      No i muszę pochwalić Ciebie - świetne wyzwanie, o czym świadczy choćby liczba biorących udział. Ja już się za chwilę zapisuję na kolejny rok!

      Usuń
  115. jak najbardziej wezmę udział! Być może sprostam temu wyzwaniu, bo za wysoka nie jestem xD baner już na moim blogu i biorę się do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  116. Wchodzę w to :) świetny pomysł :) baner wkleiłam, czytam i liczę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...