4 lipca 2018

[#74] Podsumowanie 06/2018



Witajcie kochani!

Pół roku za nami! Czas nieubłaganie pędzi do przodu. Co u mnie wydarzyło się w poprzednim miesiącu?

Szczerze powiedziawszy nie mam za wiele do napisania, oprócz tego, że znowu się przeziębiłam, a konkretniej złapałam zapalenie gardła. Myślałam, że samo mi przejdzie, ale niestety, wylądowałam na zwolnieniu z dwoma antybiotykami. A tu taka ładna pogoda za oknem, a ja nie mogę nic zimnego (nawet nie wiecie jak bardzo chodzą za mną lody… :()

źródło: Pinterest

Czerwiec i lipiec to przede wszystkim miesiące piłki nożnej. Jakby ktoś nie wiedział aktualnie trwa Mundial, w którym udział wzięła także reprezentacja Polski, ale niestety po kiepskich trzech meczach zawinęli się szybko do domu. Mimo, że biało-czerwoni nie grają to nadal śledzę rozgrywki, ponieważ  jest na co popatrzeć (nie tylko na samych piłkarzy, of course ;)). Moi faworyci? Chciałabym, aby w finale spotkali się Chorwaci z Urugwajem. Obie drużyny fenomenalnie grają i myślę, że byłby to piękne widowisko (chociaż ostatni mecz Chorwatów z Duńczykami był w ich wykonaniu słabszy, nawet w pewnym momencie zaczęłam kibicować Duńczykom, ale nieszczęsne karne zadecydowały, że to Chorwaci przejdą dalej).

źródło: FC Bayern Official na Instagramie 

W czerwcu ponarabiałam trochę filmów, które za mną chodziły od dłuższego czasu. Zaczęłam od drugiej części Strażników Galaktyki vol. 2, w którym moja miłość do Groota wzrosła do granic niemożliwości (z niecierpliwością czekam na trzecią część!), następnie obejrzałam fenomenalnych Pasażerów z Jennifer Laurence oraz Chrisem Prattem w rolach głównych (tak, on też gra w Strażnikach Galaktyki). Oba filmy mogą pochwalić się niesamowitą muzyką, szczególnie Pasażerowie. Pod koniec czerwca wzięło mnie na „starocie” i tak na pierwszy plan poszło Nad Niemnem nakręcone na podstawie powieści Elizy Orzeszkowej oraz Chłopi, którego twórcą jest Stanisław Reymont. Pierwszy z ich zrobił na mnie duże wrażenie, chociaż większość osób uważa, że Nad Niemnem jest nudne. Natomiast przy Chłopach mocno się wynudziłam. Miałam w planach lekturę obu tytułów, jednakże po obejrzeniu filmów nadal z chęcią przeczytam Nad Niemnem, natomiast Chłopów sobie odpuszczę.


Pod koniec czerwca na blogu wystartował drugi Book Tour Jej wysokość P. Joanne Macgregor, zainteresowanych odsyłam tutaj. ;)


Pod względem czytelniczym znowu szału nie ma, ale trzy książki udało mi się przeczytać. To i tak więcej niż statystyczny Polak, ale chciałabym móc więcej. Niestety moja doba nie wiedzieć czemu ostatnio mocno się skurczyła. Mam nadzieję, że niedługo ten stan szybko się zmieni :). A tak wygląda mój czytelniczy czerwiec w liczbach:

♦ Przeczytane - 3
     1. Cynthia Swanson – Wyśnione życie
     2. Veronica Roth – Spętani przeznaczeniem
     3. Susanna Tamaro – Tygrysica i Akrobata

♦ Nabytki – 6
     1. Agata Czykierda-Grabowska - Adam
     2. Agata Czykierda-Grabowska – Stand by me
     3. Anna Kasiuk - ­Andromeda
     4. Susanna Tamaro – Tygrysica i Akrobata
     5. Jessica Sorensen – Niepewność Violet i Luke’a
     6. Luke Allnutt – Niebo na własność


♦ Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 6,5 cm = 50,6 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 3 = 22 (52)

Co w lipcu?
- Zestawienie nowości z czerwca,
- przy dobrych wiatrach recenzje: Wyśnionego życia Cynthii Swanson, Spętanych przeznaczeniem Veronici Roth oraz Tygrysicy i Akrobaty Susanny Tamaro.

Trzymajcie się i do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...