27 grudnia 2016

[#04] Przeczytam tyle, ile mam wzrostu – wyzwanie czytelnicze na 2017 rok (ZMIANY)


Witajcie kochani!

I kolejny rok za nami! Matko, jak ten czas pędzi!

Wyzwanie Przeczytam tyle, ile mam wzrostu powoli dobiega końca, jestem ciekawa, czy wszystkim uczestnikom udało się go ukończyć. Ja (oczywiście) ponownie nie podołałam, lecz od czego jest nadchodzący nowy rok – 2017?

Teraz trochę statystyki wyzwania:

I edycja (2014): Uczestnicy – 188 osób

II edycja (2015): Uczestnicy – 156 osób

III edycja (2016): Uczestnicy – 105 osób

Tendencja jest spadkowa, ale cieszę się, że są osoby, które tak jak ja dzielnie próbują to wyzwanie zaliczyć. Również i w tym roku dochodziły mnie słuchy, że niektórzy z Was zadanie wykonali już w połowie roku 2016, co mnie niezwykle cieszy!

 ZMIANY

W tej edycji – VI postanowiłam odrobinę zmienić sposób zapisu, czyli:
- Zapisy będę przyjmować pod tym postem, a uczestników zapisywać w niniejszym poście.
- Każdy uczestnik pod swoim zgłoszeniem będzie zobowiązany zawiadomić mnie, że wyzwanie ukończył, a ja to uwzględnię na liście. Wprowadzam to, ponieważ jestem ciekawa jak uczestnicy radzą sobie z tym wymagającym zadaniem (czy większości udaje się je zaliczyć, czy nie).

To na tyle, jeśli chodzi o zmiany.


Dla przypomnienia:

 CEL WYZWANIA

Celem niniejszego wyzwania jest przeczytać tyle, ile mamy wzrostu, czyli: czytamy książkę, następnie mierzymy szerokość jej grzbietu, zapisujemy i sumujemy. 

 ZASADY 

1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017.
2. Liczą się WSZYSTKIE książki przeczytane między w/w czasie, niezależnie od tego:
     a) w którym momencie dołączyłeś/aś się do wyzwania,
     b) czy napisało się jej recenzje, czy nie,
     c) czy książkę czytasz drugi, trzeci, piąty czy setny raz.
3. Do wyzwania mogą przystąpić wszyscy i w każdym momencie, zgłaszając się w komentarzu pod niniejszym postem w komentarzu. Osoby, które nie prowadzą bloga, mogą podać link do swojego profilu z wirtualnej biblioteczki np. Lubimy Czytać czy Na kanapie (zależy to od tego, gdzie macie założone konto).
4. Przeczytane centymetry mierzymy we własnym zakresie.
5. Jak mierzymy e-booki, m-booki i audiobooki:
     a)  szukamy tej książki w bibliotece, księgarni (etc.) i mierzymy szerokość jej grzbietu,
     b)  sprawdzamy ile taki „book” ma stron, szukamy w swojej biblioteczce książkę o takiej samej liczbie stron i mierzymy jej grzbiet,
     c) korzystamy z przelicznika, który znajdziecie pod tym linkiem.
6. Nie zaokrąglamy szerokości grzbietu (jeśli wychodzi nam np. 2,3 cm to tak zostawiamy).
7. Każdy uczestnik (bloger) zobowiązany jest do zamieszczenia podlinkowanego banera z wyzwaniem, który można pobrać poniżej.
8. Można w każdym momencie zrezygnować z wyzwania, jednakże nie popadajmy w skrajny pesymizm ;).
9. Uczestnik zobowiązany jest poinformować w komentarzu (najlepiej pod swoim zgłoszeniowym komentarzem), że zadanie ukończył.
10. Zapisy na 2018 rok rozpoczną się pod koniec grudnia 2017.
11. W razie niejasności, proszę pytać!

Tradycyjnie poniżej znajdują się dwa rodzaje banerów – tęczowy i czarno-biały oraz lista do zapisów.
~klik~

~klik~


Gotowi?
.
.
.
.
.
.
START!


!!! P O W O D Z E N I A !!!


 UCZESTNICY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...