4 września 2016

[#52] Podsumowanie 08/2016

źródło: Sprinkle of Glitter

Witajcie kochani!

Koniec sierpnia to dla mnie „laba”, ponieważ od tygodnia lenię się na urlopie. Ten czas (to znaczy miniony tydzień) spędziłam na działce z dala od cywilizacji, gdzie mogłam odciąć się od wszystkiego i porządnie wypocząć na łonie natury. Oczywiście w tym czasie musiało się przypałętać do mnie jakieś świństwo (tzn. katar), które uprzykrzało mi (i w dalszym ciągu uprzyksza) upragniony wypoczynek. Przez ten czas udało mi się (fanfary proszę ;)) naskrobać kilka słów na temat przeczytanych w sierpniu książek, czyli Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman oraz Papierowe miasta Johna Greena, wraz z tym podsumowaniem.


Jeśli chodzi o moje „czytelnictwo”, to aktualnie czytam przedpremierowo Uratuj mnie Anny Bellon (premiera jej planowana jest na 28 września), i szczerze powiedziawszy nie mogę się od niej oderwać. Czuję, że to będzie kolejny hit wydawnictwa po Jak powietrze Agaty Czykierdy-Grabowskiej. Śmiało mogę napisać, że będzie o niej głośno.


A oto moje skromne wyniki czytelnicze:

Przeczytane - 4
     1. Gayle Forman – Wróć, jeśli pamiętasz
     2. John Green – Papierowe miasta
     3. Richard Paul Evans – Bliżej słońca
     4. Jenny Colgan – Spotkajmy się w kawiarni

Książka miesiąca - brak

Rozczarowanie - brak

Przeczytane strony - 1489

Nabytki - 5
     1. Marcus Zusak – Złodziejka książek
     2. Katarina Bivald – Księgarnia spełnionych marzeń
     3. Teresa Monika Rudzka - Bibliotekarki
     4. Ava Dellaira – Kochani dlaczego się poddaliście?
     5. Emery Lord – Początek mnie i ciebie



Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 9,8 cm = 49,4 cm (173 cm)
     2. Z półki + 3 = 10 (16-20)
     3. 52 książki + 4 = 22 (52)

Tak jak wspomniałam wcześniej, w najbliższej przyszłości na pewno pojawią się dwie recenzje oraz zestawienie nowości wydawniczych z sierpnia. No i… prawdopodobnie pod koniec września (jeśli nie wcześniej) pojawi się kolejny konkurs ;). Ale do tego jeszcze trochę. Trzymajcie się ciepło i do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...