10 sierpnia 2016

[#06] Wyniki konkursu - Jak Powietrze


Witajcie kochani!

Konkurs, który niedawno – bo prawie trzy tygodnie temu – zorganizowałam nie był łatwy. Uczestnicy musieli zmierzyć się z nie lada wyzwaniem, ponieważ zadaniem było napisanie jednostronicowej kontynuacji do podanego przeze mnie fragmentu z książki Jak powietrze Agaty Czykierdy-Grabowskiej. Jak sobie poradzili? Całkiem nieźle jeśli mam być szczera. Bardzo podobał mi się fakt, że próbowali w te swoje króciutkie fragmenty wpleść motyw powietrza. W ogóle jestem bardzo szczęśliwa, że są jeszcze osoby, które nie chodzą na łatwiznę, i podejmują wyzwania, chociażby takie jak moje. I przy tym chciałabym podziękować tej magicznej 12-stce, która odważyła się, i przysłały swoją pracę konkursową. Niestety nie mogę nagrodzić wszystkich, ale obiecuję, że za jakiś czas znowu zorganizuję konkurs, i postaram się, aby zadanie było odrobinkę łatwiejsze :).

Każda nadesłana praca została oceniona w skali od 1-5 pkt, i punkty przydzielałam ja, Agata Czykierda-Grabowska – autorka Jak powietrze oraz Tirindeth, którą poprosiłam o ocenienie prac konkursowych. Tym sposobem udało się – bez większego bólu wyłonić trzy zwyciężczynie.



Pierwsze miejsce z liczbą 12 pkt zajęła – Jagoda G.

Drugie miejsce z liczbą 10 pkt zajęła – Ujrzeć Słowa – Adriana Bączkiewicz

Trzecie miejsce z liczbą 9 pkt zajęła – Megan



Gratuluję dziewczyny, czekam 5 (pięć) dni na Wasze adresy kontaktowe.


Na koniec zapraszam do lektury zwycięskich prac. Najpierw fragment z Jak powietrze, a następnie w kolejności prace Jagody G., Adriany Bączkiewicz i Megan. 

~*~
~*~
~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...