16 grudnia 2015

[#05] Konkurs – Życzenia Na Święta


Witajcie kochani!

Tak, to właśnie to od jakiegoś czasu dla Was przygotowywałam. Pierwotnie miał mieć on inną formę, ale życie i inne zawirowania losowe sprawiły, że jest taki, a nie inny :). Ale do rzeczy.

Każdy lubi dostawać prezenty (szczególnie książki, nie? ;)), ale równie wielką frajdę sprawia ich przygotowywanie, to znaczy: wymyślanie, kupowanie - ewentualnie tworzenie ich własnoręcznie, pakowanie w te bajeczne papiery z motywami świątecznymi oraz na samym końcu – dawanie ich i patrzenie na reakcję obdarowanego. Ja to kocham, mam nadzieję, że Wy także ;)

Konkurs, z którym do Was dzisiaj przychodzę jest bardzo świąteczny, ale nagroda-prezent, trafi do zwycięzcy dopiero po nowym roku. Osoba ta będzie miała przedłużone Boże Narodzenie ;).

Nagrodą jest po prostu prezent-niespodzianka, do którego oprócz książek-niespodzianek dorzucę troszkę świątecznych dodatków i słodyczy, które umilą rozkoszowanie się lekturą w te zimowe wieczory ;)

Zadaniem Waszym jest po prostu napisanie życzeń do osoby, która Cię zraniła, skrzywdziła lub rozczarowała.

Czas macie do końca 2015 roku, czyli do 31 XII 2015.

Może się okazać, że wybiorę także kilka wyróżnień, które również obdaruję jakimś małym upominkiem. ;).

Teraz zasady w pigułce:

1. Organizatorką konkursu jest Dzosefinn, autorka niniejszego bloga, tj. dzosefinn.blogspot.com.
2. Nagrody sponsoruje Dzosefinn oraz wydawnictwo Novae Res.
3. Konkurs trwa od 16.12.2015 do 31.12.2015.
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do tygodnia od zakończenia konkursu.
5. Zadaniem uczestnika jest napisanie życzeń świątecznych do osoby, która Cię zraniła, skrzywdziła lub rozczarowała. Oczywiście zgłoszenia przyjmowane są pod niniejszym postem.

WZÓR ZGŁOSZENIA:

 Nick
adres e-mail
odpowiedź

6. Nadesłane prace będą oceniane przeze mnie, oraz moje doradczynie. Decydujący głos oczywiście należy do mnie.
7. Do konkursu mogą przystąpić osoby mieszkające tylko na terenie Polski.
8. Zwycięzcę o wygranej poinformuję drogą elektroniczną.
9. Laureat ma 5 dni na przesłanie danych do wysyłki. W przypadku braku kontaktu zostanie wyłoniony inny zwycięzca.
10. Nagroda zostanie wysłana do dwóch tygodni od otrzymania danych korespondencyjnych.
11. Nie jest to wymagane, ale byłoby mi miło, gdybyście umieścili baner konkursowy na swoich blogach i stali się obserwatorami mojej strony. :)


Zatem do dzieła moje kruszynki! Powodzenia!


Czas
.
.
.
.
.
START!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...