4 maja 2016

[#48] Podsumowanie 04/2016

źródło: Best Cover Pix
  
Witajcie kochani!

Jak tam minęła Wam makóweczka? U mnie ‘zacnie’, jednak przywiozłam z niej jakieś paskudztwo, które nie pozwala mi cieszyć się ‘świeżym powietrzem’ (zatkany nos), smakiem różnych cudowności (ból gardła), czyli krótko mówiąc - żyć (ogólne osłabienie organizmu). I przez to zostałam zmuszona przedłużyć sobie majówkę, chociaż (o dziwo) wolałabym iść do pracy. No, ale. Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń – jak to ładnie zauważył A. Za to mam chwilę na to, aby ponadrabiać zaległości wszelkiej maści. A więc piszę właśnie to podsumowanie (mam nadzieję, że zdążę je opublikować, zanim wyłączą mi prąd w domu – tak, właśnie u mnie leje i jestem świadkiem pierwszej burzy w tym roku).

Przeczytane – 1
     1. Kristen Simmons - Rebelianci

Książka miesiąca - brak

Rozczarowanie - brak

Przeczytane strony – 323

Nabytki - 8
     1. Kinga Tatkowska – Szukając tego (egz. od wyd. Novae Res)
     2. J. K. Rowling – Harry Potter i Czara Ognia (zakup własny – tak, bolało)
     3. J. K. Rowling – Harry Potter i Insygnia Śmierci (zakup własny – tak, to też bolało)
     4. Katherine Howe – Zaginiona księga z Salem (zakup własny, ale już tak nie bolało ;D - antykwariat)
     5. Theresa Revay – Ostatnie lato w Mayfair (j. w.)
     6. Celine Kiernan – Królestwo cieni (j. w. – w końcu udało mi się skompletować całą trylogię! <3)
     7. Colleen Hoover – Nieprzekraczalna granica (j. w.)
     8. Gaynor Arnold – Dziewczyna w błękitnej sukience (j. w.)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu – 2,5 cm = 16,4 cm (173 cm)
     2. Z półki – 0 = 4 (16-20)
     3. 52 książki – 1 = 8 (52)

Znowu w ubiegłym miesiącu poszalałam z kupowaniem książek… A w maju, obawiam się, że nie będzie lepiej z tego względu, iż wybieram się na Warszawskie Targi Książki (to już za niecałe trzy (!!!) tygodnie! Będę tylko w sobotę, więc jakby ktoś chciał powiedzieć mi „cześć”, to tylko wtedy będę osiągalna (do 16, bo o 18 mam powrotnego busa :D). Szczerze, to nie mogę się doczekać tych targów, będą to dla mnie nie tylko pierwsze targi w Warszawie, ale ogólnie pierwszy raz zawitam do 100-licy.

Czego możecie się spodziewać w najbliższej przyszłości? Na pewno zestawienia nowości wydawniczych z kwietnia, no i dwóch recenzji, w tym Rebeliantów Kristen Simmons (jak dla mnie udanej kontynuacji Paragrafu 5) i przedpremierowo Niebezpiecznych kłamstw Becci Fitzpatrick (autorki serii Szeptem, którą muszę w końcu skończyć…, oraz Black Ice, która jest jeszcze przede mną). Mogę powiedzieć tylko tyle, że mnie naprawdę wciągnęła :). To by było na tyle. Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...