8 września 2015

[#40] Podsumowanie 8/2015

źródło: Teenage Fanatic

Witajcie kochani!

Wakacje przyszły i wakacje poszły... Niestety. W tym roku lato było niezwykle gorące i słoneczne, nie wiem jak Wam, ale mnie te upały dały się mocno we znaki. Z tego co wiem, to we wrześniu będziemy mogli odpocząć od upalnego sierpnia. Szczerze powiedziawszy nie mogę się już tego doczekać.

Jaki był dla mnie sierpień? Pracowity, w pracy – jak to zauważyła moja przyjaciółka – mogę się „wyżyć” artystycznie, bo jak (chyba) wspominałam robię figurki z modeliny. Przez okres studiów „odpoczywałam” od wszelakiej twórczości, nie robiłam/tworzyłam niczego non stop codziennie po 8 godzin. Czasami poświęcałam 3-4 godzinki na jakieś malowanie, robienie biżuterii, czy samego rysowania, ale to nic w porównaniu z pracą. Za to przynajmniej mi płacą ;) Z czytaniem niestety średnio, udało mi się napisać dwie zaległe recenzje (W otchłani i Przerwana lekcja muzyki), i z sierpnia mam dwie kolejne, czyli Włoską symfonię oraz Opowiadaj mnie zawsze od nowa. Nie wiem jak to będzie we wrześniu bo przede mną (mam nadzieję) ostatnie konsultacje z promotorem i obrona pracy magisterskiej. Mam nadzieję, że w podsumowaniu września będę mogła już pochwalić się „mgr” przed moim imieniem. :)

Jak wspominałam ostatnio, pod koniec sierpnia miałam wesele mojego kuzyna i z tejże okazji namalowałam dla nich obraz, którym chciałam Wam teraz pokazać :)

  

We wrześniu planuję także mały konkursik (dawno nie było, prawda? ;)), tylko muszę wymyślić jakieś kreatywne zadanie. Kto chętny? ;)

No dobrze, nie przedłużając oto wyniki czytelnicze sierpnia:

☼ Przeczytane:
     1. Włoska symfonia Agnieszki Walczak-Chojeckiej - recenzja
     2. Opowiadaj mnie zawsze od nowa Aleksandry Rychlickiej - recenzja

☼ Książka miesiąca: brak

☼ Rozczarowanie: brak

☼ Przeczytane strony: 508

☼ Nabytki: 11
     1. Tylko ciebie chcę (F.Moicca) - od Tirin <3
     2. Trzy metry nad ziemią (F. Moicca) - j.w.
     3. Pod kloszem (M. Wolitzer) - j.w.
     4. My (D. Nicholls) - j.w.
     5. Male cuda (H. Gudenkauf) - j.w.
     6. Cień i kość (L. Bardugo) - j.w.
     7. Szturm i grom (L. Bardugo) - j.w.
     8. Papierowe miasta (J. Green) - j.w.
     9. Szczurynki. Szczurzy żywot w opowiastkach u obrazkach (O. Gromyko) - od wyd. Papierowy Księżyc
     10. Las zębów i rąk (C. Ryan) - j.w.
     11. Na ostrzu noża (P. Ness) - j.w.

Dzisiejszy stosik prezentuje Dinuś, filcanka od kochanej Tirin <3.

☼ Wyzwania: 
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 3,9 cm
     2. Z półki – 0
     3. 52 książki – 2
     4. Książkowe wyzwanie na 2015 rok – 0

Im bliżej końca roku, tym coraz gorzej jest z moimi wyzwaniami. Obawiam się, że wszystkie, co do jednego obleję... Mam nadzieję, że chociaż jedno uda mi się zaliczyć ;).

To byłoby chyba na tyle. Do napisania wkrótce!

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby mgr poszło bezstresowo :)
    Piękny obraz! Czym malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Nie)Dziekuję ;). Obraz powstał na płótnie przy użyciu farb olejnych ;)

      Usuń
  2. Obraz jest przepiękny. Ja też w sierpniu przeczytałam 2 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz piękny ;) co do wakacji, u mnie też zwykle są mało owocne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wydaje się być taka twórcza praca :) Obraz z całą pewnością świetnie się sprawdził jako prezent. U mnie już po obronie mgr, ale pamiętam ile z tym pracy i konsultacji z promotorem jest potrzebnych by wszystko uzgodnić i zgrać.
    Stosik piękny! Widzę sporo tytułów, które już czytałam. Seria, którą rozpoczyna "Cień i kość", jest super! W te wakacje czytałam jej finał, więc gorąco polecam jako całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaki piękny obraz *-* Robisz to może zawodowo?
    Ja za to przeczytałam 7 książek, może nie za dużo, ale za to były bardzo ciekawe ;) Pozdrawiam cieplutko!
    coffeethebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;). Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie :). Skończyłam szkołę plastyczną, więc poniekąd jest to mój zawód, ale maluję gdy zbliżają się „większe” okazje, jak chociażby ślub. Ewentualnie jeśli ktoś zamówi :)

      Usuń
  6. Mam ten sam ból, o marzeniu, że to ostatnie spotkanie z promotorem :D A tu nie :D Piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obraz! A zdobycze to same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny obraz. Można gdzieś obejrzeć inne Twoje prace?
    Udanego września.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu wystawiałam na: digarcie -> anda91.digart.pl :) Jednak dawno tam nie zaglądałam... Brakuje zdjęcia obrazu dla mojego brata i bratowej, który „zmalowałam” 3 lata temu :P

      Usuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...