19 stycznia 2013

Życie, życie...

źródło: We Heart It

(zostajemy wciąż w zimowym klimacie ;))

Witajcie :)

Jakoś przez ostatni czas trudno było mi się zabrać do jakiejkolwiek aktywności blogowej (chodzi mi tu o pisanie postu). Ale na szczęście znalazłam chwilkę czasu i weny, więc postanowiłam napisać do u mnie.

Przede wszystkim od poniedziałku zaczynam sesję. Czy się martwię? Nie zbyt, raczej mi to lata :P. Ostatnio do wszystkiego podchodzę z ogromnym dystansem i mam nadzieję, że jeszcze ten okres „na luzie” potrwa. Dzięki niemu mniej się denerwuję, stres mnie nie zjada (jak zazwyczaj w takich chwilach) i mam czas na wszystko! Bardzo się z tego cieszę :)

W zeszłym tygodniu (jakiś szczęśliwy ten styczeń) mój komentarz został wyróżniony w zabawie fb „Książka na zimowe wieczory” przez księgarnię Matras i zgarnęłam książkę „Córka Wokulskiego” Romana Praszyńskiego. :D „Lalkę” Prusa po prostu uwielbiam i od momentu pojawienia się wyżej wymienionej pozycji wiedziałam, że muszę ją mieć. Jestem bardzo ciekawa, jak Praszyński poradził sobie z kontynuacją „Lalki”. Trochę na ten temat czytałam, nawet w Gazecie Wyborczej był artykuł dotyczący tego tematu. A kto ciekawy mojego wyróżnionego komentarza zapraszam TUTAJ (Moje inicjały KP :P).

Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie Versatile Blogger od Leaniki. Bardzo dziękuję za nagrodę!


Zasady:
Każdy nominowany Blogger powinien:
podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu;
ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

  1. Do tej pory mam mojego pierwszego pluszaka i kocyk <3
  2. Mam na nazwisko Pająk i arachnofobie :P
  3. Mam tytuł Artysta Plastyk ze specjalnością formy użytkowe-wyroby unikatowe
  4. Moja wada wzroku osiągnęła -9!
  5. Pierwszy raz morze zobaczyłam w 3 lata temu
  6. Jestem nocnym markiem ;)
  7. Prowadziłam kiedyś blogi, na których zamieszczałam opowiadania fan fiction dotyczące Harryego Pottera (Do tej pory  na swoim dysku przechowuję te teksty :D, jak byłam nastolatką to chciałam napisać książkę. To marzenie jeszcze wewnątrz mnie się tli. Mam napisane ze 3-4 rozdziały, lecz opuściła mnie wena i chyba w najbliższej przyszłości z niczym nie ruszę :()
Z powodu tego, iż większość blogów brało udział w tej zabawie, więc zapraszam wszystkich bętnych do wzięcia udziału ;).

Kolejną nowinką jest fakt, iż ostatnio zostałam jedną z koordynatorek wyzwania Przeczytam tyle ile mam wzrostu. Głównodowodzącej potrzebna była pomoc, więc ja i jeszcze jedna osoba zgłosiłyśmy się, by jej w tym przedsięwzięciu pomóc. Powoli wprowadzamy nasze pomysły i usprawniamy działalność wyzwania i mamy nadzieję, że wszystko w końcu się unormuje.

Dzisiaj takie lanie wody, może następna notka to będzie już jakaś kolejna recenzja. Mam nadzieję. 
Trzymajcie się gorąco! (U mnie stacja pogodowa wskazuje -5 stopni!) 

4 komentarze:

  1. W takim razie gratuluje sukcesów i powodzenia w sesji.
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję :)
    Ciekawe odpowiedzi, również jestem nocnym markiem :P A szczególnie gdy znajdę baardzo wciągającą książkę :p Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!

    Też trzymam swoje pluszaki w pobliżu, mam do nich sentyment. :D
    Tak poza tym, ciekawych informacji dowiedzieliśmy się o Tobie ;D. Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...