12 listopada 2012

Liebster blog ♥

Witajcie! Na początku chciałabym podziękować Layli za nominację do Liebster blog. Jest to pierwsza taka typu akcja, gdzie mogę brać udział imiennie i jednocześnie Wy możecie mnie jeszcze dokładniej poznać. Ale może najpierw sprawy organizacyjne:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A oto pytania od Layli:

1. Czy pamiętasz tytuł książki, od której zaczęła się prawdziwa przygoda z czytaniem? Jeśli tak - pochwal się :)
- Oczywiście, że pamiętam! To chyba jest jedno z najwspanialszych wspomnień. A jest to książka Lucy Maud Montgomery Ania z Zielonego Wzgórza.

2. Wolisz pachnącą wiosnę, upalne lato, złotą jesień czy mroźną zimę?
- Nigdy nie lubiłam wybierać między porami roku, bo każda z nich jest piękna i wyjątkowa. Wolę pachnącą wiosnę, upalne lato, złotą jesień i mroźną zimę.

3. Gdybyś był/-a bohaterem/bohaterką jakiejś książki, jaki tytuł by ona nosiła?
- To będzie zabawne: Jak stąpać po rozżarzonych węglach i się nie poparzyć

4. Musisz ratować świat przed atakiem obcych, mając do dyspozycji jeden z czterech żywiołów: wodę, ogień, ziemię lub powietrze. Który wybierasz?
- Oj, trudne pytanie… Ale wybrałabym ogień, ponieważ też żywioł przypisany jest Barankowi (mojemu znakowi zodiaku) i nie bez przyczyny :D

5. Rzecz z dzieciństwa, którą masz do tej pory?
- Moja pierwsza przytulanka – zajączek :D

6. Gdybyś mógł/mogła urodzić się w innym wieku/epoce/erze/latach, to jaki dzień, miesiąc i rok wybrałbyś/-abyś na datę Twoich urodzin? Dlaczego?
- Zabawne, bo często mówiłam wokoło, że urodziłam się nie w tej epoce, w której powinnam. Ja raczej nadaję się do epoki wiktoriańskiej – gdzie panowie byli gentelmanami, kobiety damami i na każdym kroku było słychać szelest sukien… Mmm, rozmarzyłam się J

7. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc?
-  Oczywiście, że to jest miesiąc moich urodzin! :D

8. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
- Bliźniak, lub jednorodzinny, średni, z oszklonym salonem, przytulną sypialnią, ciepłą kuchnią i morską łazienką. I obowiązkowo balkon!

9. Jaki tytuł nosi piosenka, która ma dla Ciebie duże znaczenie ze względu na wspomnienia lub osoby?
- Rise Against – Worth dying for

10. Jakie jest Twoje hobby?
- malowanie, tworzenie biżuterii, rysowanie, lepienie, CZYTANIE i cudowanie! :D

11. Klasyka: łowisz złotą rybkę, ona krzyczy: "Wypuść mnie, a spełnię Twoje trzy życzenia!", po czym zgadzasz się na warunki rybki. O jakie rzeczy poprosiłbyś/-abyś?   
- zdrowie
- pokój na świecie
- miłość

A teraz moje 11 pytań:
  1. Dlaczego zaczęłaś/ zacząłeś blogować?
  2. Czym kierujesz się w życiu? Sercem, czy rozumem?
  3. Załóżmy, że jutro nastąpi koniec świata, Jak wykorzystasz ostatnie chwile?
  4. Trzy rzeczy, które zabrałbym/ zabrałabym na bezludną wyspę to:
  5. Jaką najlepszą książkę przeczytałeś/przeczytałaś w tym roku?
  6. Nie rozstaję się bez….?
  7. Jeśli miałbyś/miałabyś możliwość stać się jednym z celebrytów na jeden dzień, to kto to by był?
  8. Co masz do zrobienia teraz, a odkładasz to na później?
  9. Co teraz Ci chodzi po głowie?
  10. Co wymieniłbyś/wymieniłabyś w swoim wyglądzie i dlaczego?
  11. 3 rzeczy, które są dla ciebie ważne i rozpoczynają się na literę M...
I wybieram:


+ oraz wszystkich chętnych!
PRZYPOMINAM, JUTRO JEST OSTATNI DZIEŃ NA ZGŁASZANIE SIĘ DO KONKURSU -> kliknij tutaj

A tymczasem życzę miłego dnia! :)

4 komentarze:

  1. Yay! Ciekawe odpowiedzi :D A przy odp. do pytania 3 totalnie mnie zaskoczyłaś! Co do epoki wiktoriańskiej mamy to samo zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawiła się ogromna literówka... Piszę się Danway...

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za nominację. Też mam wrażenie, że urodziłam się w nieodpowiedniej epoce, i jakbym miałam taką możliwość, to albo do wiktoriańskiej Anglii;-) albo tej z przełomu XIX/XX wieku, aby spotkać Virginię Woolf:-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...