19 lipca 2012

[#02] Podsumowanie 6/2012

źródło: Pinterest

I już jestem znowu w Łodzi, jednak nie na długo. Za moment znowu wracam na działkę, by dalej móc leniuchować i intensywnie pracować! Przecież książki, same się nie przeczytają, prawda? A na dodatek muszę skończyć malować obraz. :) A więc teraz do rzeczy:

W czerwcu przeczytałam: książek:
     1. CROSS D.W.: Papieżyca Joanna
     2. MEYER S. i in.: Bale maturalne z piekła
     3. ALPSTEN E.: Caryca
     4. ONICHIMOWSKA A.: Hera, moja miłość
     5. BRIAN K.: Tylko dla wybranych
     6. HANAUER C.: Jędza w domu
     7. FIELDING H.: W pogoni za rozumem
     8. ROSLUND A. i in.: Bestia
     9. PÖTZSCH O.: Córka kata

♦ Książką miesiąca (po burzliwych kłótniach samą z sobą): ALPSTEN E.: Caryca

♦ Ilość przeczytanych stron: 3.097

♦ Nabyte/ kupione/ w prezencie (książki):

     1. BERMAN S.: Dziewczyna, która pływała z delfinami
     2. CRUZ M. de la: Zapach spalonych kwiatów
     3. D'AVENIA A.: Biała jak mleko, czerwona jak krew
     4. KAY T.: Świetlista dolina

Tak oto przedstawia się czerwiec. Więcej przeczytanych stron, lecz mniejsza ilość książek niż w maju. Cóż, w lipcu się podgoni ;D. 


A teraz zmykam, mieszkanko samo się nie sprzątnie. Trzymajcie się! :* :)

2 komentarze:

  1. Żyjesz? Czytałam Hera, moja miłość, dosyć trudna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wracaj jak najprędzej, bo blog sam się nie poprowadzi:P Udanego wyjazdu w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...