22 czerwca 2012

Stosik wakacyjny...

źródło: We Heart It

Wczoraj dostałam ostatni wpis do indeksu, co oznacza, że od wczoraj mam upragnione wakacje! Praktyki również już odrobione, więc mogę zająć się tym, co sprawia mi najwięcej przyjemności i frajdy. Na jakiś czas wyjeżdżam na działkę i na łonie natury będę ładować bateryjki przed trudną przyszłością. - wesele brata (nie wiem czy to można nazwać trudnością - raczej przyjemnością, lecz dla pary młodej mam zamiar namalować obraz - jak skończę, to może się tutaj pochwalę zdjęciami ^^), ostatni rok licencjacki... Ale przed rym wszystkim jeszcze znajdę czas na chwilę relaksu z książką na hamaku - mój brat kupił hamak i będę mogła bujając się czytać :D A potem wyjazd do Jastrzębiej Góry, spotkania z przyjaciółmi, więc nie będę się raczej nudzić. A teraz stosik, który przygotowałam sobie na dwa tygodnie leniuchowania na działce :)


1. POTZCH O.: Córka kata
2. NEGGERS C.: Wodospad
3KRENTZ J.A.: Białe kłamstwa
4. PALM A.J.K.: Córki malarzy
5. KNOBLOCH I.: Perfumiarz 
6. REID B.: Dom z pyłu i snów 
7. ROSLUND A., HELLSTROM B.: Bestia

I na sam koniec wakacyjna nutka :) Buziaki!


2 komentarze:

  1. Ja właśnie też jestem w trakcie przygotowań stosikowych na działkę :)Miłego leniuchowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tam ci idzie "pożeranie" tego stosiku? jak tam było na działce?

    p.s. zmieniłam blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...