24 sierpnia 2012

[#03] Podsumowanie 7/2012

źródło: Pinterest

Witajcie. Na chwilę powróciłam do życia blogowego, by za moment ponownie oddać się błogiemu lenistwu na działce.


20 sierpnia wróciłam z nad morza. Jastrzębia Góra jest miejscem magicznym – szczególnie po zapadnięciu zmroku. Wieczorem gdy słońce schowa się za horyzont, ludzie przychodzą na plażę i stamtąd puszczają lampiony szczęścia. Na tle granatowego nieba wygląda to wręcz magicznie. Niestety nie mam zdjęć lampionów, ale za to mam inne.




Rybek najadłam się za cały rok. Poniżej zdjęcie fragmentu wędzarni. Bardzo dobre mieli tam rybki.


Niestety w trakcie pobytu na wakacjach dowiedziałam się, że moja sunia odeszła do nieba dla piesków. Miała 14 lat i bardzo ją kochałam. Była upartym, czasami złośliwym, ale jednak wspaniałym przyjacielem. Nigdy nie pomyślałabym, że człowiek może tak mocno przywiązać się do zwierzęcia.


Teraz, gdy jej nie ma jest pusto. W nocy, gdy wstaję za potrzebą, ciągle mam odruch, żeby nie podeptać jej – w nocy szorowała na swojej poduszce prawie po całym korytarzu. Ale nie musi się już męczyć i na pewno tam, gdzie teraz jest na pewno jej lepiej. Może spotkała tam swojego pierwszego pana?

Więc u mnie sporo przyszło zmian. Jedne lepsze, inne gorsze, ale wciąż będą odgrywać ważną rolę w moim życiu. Przede mną jeszcze wyjazd z przyjaciółkami na działkę.
A na sam koniec małe podsumowanie czytelnicze za miesiąc lipiec.

W lipcu przeczytałam 10 książek:
     1. URSU A.: Złodzieje cieni
     2. MATTHEW C.: Klub miłośniczek czekolady
     3. ALBOM M.: Pięć osób, które spotykamy w niebie
     4. AW T.: Faktoria jedwabiu
     5. CALDWELL L.: Na rozstaju dróg
     6. REID B.: Dom z pyłu i snów
     7. NEGGERS C.: Wodospad
     8. KNOBLOCH I.: Perfumiarz
     9. PALM A.K.: Córki malarzy
     10. ALBOM M.: Jeszcze jeden dzień

Książką miesiąca zostaje: Dom z pyłu i snów Brendy Reid. Najbardziej zapadła mi w pamięć, historia po prostu mnie urzekła, autorka dosłownie przeniosła nas w tropikalny klimat. I postacie wyraziste i ciekawe. Gorąco polecam.

W sumie przeczytałam: 3.214 nie jest źle.

W lipcu moja biblioteczka wzbogaciła się w 4 tytuły:
     1. BARRY B.: Wróżby z koronek
     2. CAST P.C. & K.: Przeznaczona
     3. JESS-COOKE C.: Zawsze przy mnie stój
     4. WARMAN J.: Pomiędzy światami

Tak wygląda lipiec. Jak będzie w sierpniu? Krucho. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...