8 kwietnia 2018

[#71] Podsumowanie 03/2018



Witajcie kochani!

W tym miesiącu podsumowanie czytelnicze pojawiło się z lekkim opóźnieniem, a to za sprawą nie tylko świąt Wielkanocnych (które w całości poświęciłam rodzinie), ale także… jelitówce, która wyssała ze mnie całą energię. Dopiero dzisiaj znalazłam chwilę na przygotowanie tego postu, chociaż myślałam, że nie dam rady, bo… miałam bliskie spotkanie z roletą (a konkretniej mój nos, spadła mi ona przy otwieraniu okna w pokoju brata, gdzie przechowuję połowę moich książek…) i nadal trochę mnie twarz pobolewa. Mam nadzieję, że skończy się tylko na bólu. Tak, brawo ja. Ostatnio jak otwierałam to samo okno, niestety ucierpiał nie tylko nos, ale i okulary, które musiałam zanieść do optyka na prostowanie… Więc chyba dzisiaj trochę mi się poszczęściło. Jestem ciekawa co musi się stać, żebym w końcu zapamiętała, by nie otwierać jego górnej części…

W marcu moją głowę zaprzątały nie tylko święta Wielkanocne, ale również… moja trzecia już polecajka, która pojawiła się na skrzydełku Fabryki wiatru Beaty Mieczkowskiej-Miśtak! To kolejny mój mały sukces, który mogę dopisać do mojej „blogowej” kariery. :)


Z tej okazji wydawnictwo Novae Res przesłało mi dwa egzemplarze, w tym jeden na konkurs, który przy odrobinie szczęścia możecie zgarnąć na moim fanpage’u. Po więcej szczegółów odsyłam Was tutaj.


W marcu wzięłam udział również w Book Tourze z Chłopakiem, który bał się być sam Marieke Nijkamp zorganizowanym przez Katherine z bloga About Katherine i powiem Wam, że była to kolejna niesamowita książka oraz świetna zabawa. Mam nadzieję, że znajdę czas na podobne akcje, aktualnie zgłosiłam się do Book Touru z Nauczycielem tańca Anny Dąbrowskiej, który organizuje Michalina Miśka na swoim blogu Książkowy Świat. Książka przywędruje do mnie przy dobrych wiatrach w czerwcu, więc powinnam do tego czasu wyrobić się z moimi czytelniczymi zaległościami. U mnie na blogu również trwa Book Tour ze Slammed Colleen Hoover. Jeśli ktoś chciałby wziąć jeszcze w nim udział, to ma jeszcze szansę, po więcej informacji odsyłam tutaj.  


A oto moje czytelnicze „osiągnięcia” z marca. W minionym miesiącu przywędrowało do mnie dużo egzemplarzy recenzenckich i mam nadzieję, że szybko uda mi się je przeczytać :). Najbardziej cieszę się z dorwanej w antykwariacie Trylogii Czasu Kerstin Gier (za całe 55 zł!) w starej szacie graficznej . Zależało mi na tym wydaniu, ponieważ nowe nie przekonują mnie do siebie. ;)

Przeczytane - 3
     1. Lissa Evans – Celwony klólik
     2. Marieke Nijkamp – Chłopak, który bał się być sam
     3. Agata Czykierda-Grabowska – Pierwszy raz

Nabytki - 18
     1. Colleen Hoover  Slammed
     2. Colleen Hoover – Point of retreat
     3. Colleen Hoover – This girl
     4. Lissa Evans – Celwony klólik
     5. Andy Jones – Kłopot z Henryk, problem z Zoe
     6. Małgorzata Kasprzyk – Rodzinne rewolucje
     7. Hubert Fryc – Szeptać
     8. Kelly Oram – Cinder i Ella
     9. Agata Czykierda-Grabowska – Pierwszy raz
     10. Joanna MacGregor – Jej wysokość P.
     11. Amo Jones – Srebrny łabędź
     12. Julian Tuwim – Najpiękniejsze wiersze
     13. Cynthia Swanson – Wyśnione życie
     14. Kerstin Gier – Czerwień rubinu
     15. Kerstin Gier – Błękit szafiru
     16. Kerstin Gier – Zieleń szmaragdu
     17. J. K. Rowling – Harry Potter and the Philosopher’s Stone
     18. Whitney Barbetti – Dziesięć poniżej zera



Harry Potter and the Philosopher’s Stone dostałam od kochanej Tirindeth, jest to wydanie Hufflepuffu i powiem Wam, że jest zaje*iste ! Zakochałam się w nim! Szkoda tylko, że wydawnictwo Bloomsbury nie przygotowało wersji „Hogwartckiej” (z opisem założycieli i wszystkiego tego, co znajduje się w poszczególnych wydaniach z okazji 20-lecia wydania pierwszej części Harry’ego Pottera).

Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 7 cm = 29,6 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 3 = 13 (52)

Co w kwietniu na blogu?
- zestawienie nowości wydawniczych z marca
- recenzje dwóch całkiem niezłych tytułów: Pierwszego razu Agaty Czykierdy-Grabowskiej, który swoją premierę będzie miał 4 maja oraz Dziesięć poniżej zera Whitney Barbetti.

To byłoby na tyle. Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...