14 marca 2018

[#01] BOOK TOUR – „Slammed” Colleen Hoover

Witajcie kochani!

Chciałabym Was zaprosić do pierwszego (i mam nadzieję, że nie ostatniego) Book Touru ze Slammed – debiutu literackiego Colleen Hoover, który niedawno został wznowiony przez Grupę Wydawniczą Foksal, a konkretniej Wydawnictwo YA!

Do organizacji tej akcji zainspirowała mnie Katherine z bloga About Katherine, autorka Book Touru z Chłopakiem, który bał się być sam Marieke Nijkamp, w którym wzięłam udział. Pomyślałam, że jest to fajna inicjatywa, gdzie nie tylko promuje czytelnictwo i wybrany tytuł, ale także zbliża do siebie ludzi z różnych zakątków kraju. Myślę, że jeśli nie będzie niemiłych niespodzianek, to w przyszłości pomyślę nad kolejnym (już nawet mam konkretny tytuł, ale na razie o tym cicho sza… ;)).

Jak pisałam w recenzji Slammed (zainteresowanych odsyłam tutaj), jest to wznowienie debiutu Colleen Hoover, który pojawił się w Polsce w 2014 roku pod polskim tytułem: Pułapka uczuć. To niezwykła historia przede wszystkim o tym, by kłaść nacisk na życie. Kto jeszcze nie miał okazji poznać tej powieści może dzięki temu Book Tourowi się z nią zapoznać, oczywiście pod kilkoma warunkami. Spójrzcie na przygotowany przeze mnie regulamin (przygotowując go inspirowałam się Katherine).

Regulamin BOOK TOURU ze Slammed:
1. W Book Tourze mogą wziąć udział wszyscy chętni, którzy:
     - posiadają bloga // fanpage na Facebooku // profil na Instagramie lub kanale You Tube (możecie mieć sam Instagram, by wziąć udział w akcji ;))
     - mieszkają na terenie Polski
     - po lekturze powieści podzielą się w swoich mediach społecznościowych opinią oraz zdjęciami Slammed
     - wyślą książkę kolejnemu uczestnikowi LISTEM POLECONYM PIORYTETOWYM, zapakowaną w kopercie bąbelkowej i podadzą mi numer nadania jako potwierdzenie wysłania.
2. Zgłoszenia przyjmuję pod adresem email: dzosefinn.91[at]gmail.com, zatytułowane „BOOK TOUR ze Slammed”. W wiadomości podajecie:
     - Imię i nazwisko
     - link do mediów społecznościowych (adres bloga // facebooka // instagramu // You Tube’a)
     - adres do korespondencji
Zgłoszenia będą przeze mnie weryfikowane! Nie chcę, aby książka zaginęła w „akcji”.
3. Zgłoszenia przyjmuję od 14 marca 2018 do 23 marca 2018 do godziny 23:59. Książka w trasę wyruszy 26 marca, w poniedziałek.
4. Na przeczytanie książki i wysłanie do kolejnej osoby macie 10 dni. Jeśli okaże się, że nie dacie rady przeczytać jej w wyznaczonym terminie lub się nie wyrobicie to dajcie mi znać, abym wiedziała, co się dzieje ze Slammed. Nie będę za kilkudniowe spóźnienia urywać głowy ;).
5. Po otrzymaniu książki:
     - dajecie znać, że powieść do Was doszła
     - wpisujecie się na listę Book Tourową
     - czytacie, zaznaczacie ciekawe fragmenty i je komentujecie – jeśli oczywiście macie na to ochotę ;)
     - po skończonej lekturze dajecie mi znać, że możecie książkę przesłać dalej, ja podaję Wam adres kolejnego uczestnika
     - książkę wysyłacie LISTEM POLECONYM PIOTYTETOWYM w kopercie bąbelkowej, a po puszczeniu jej dalej podajecie mi numer nadania
     - opisujecie swoje wrażenia, robicie zdjęcia książki i dzielicie się nimi w swoich mediach społecznościowych.
6. Traktujcie książkę tak, jakby była ona Wasza: uważajcie na nią, aby się nie poplamiła, kartki nie fruwały oraz nie została skonsumowana przez Wasze kochane zwierzaki, dobrze? :)

Mam nadzieję, że w tym regulaminie uwzględniłam wszystkie najistotniejsze rzeczy. Fajnie by było, gdy już będziecie udostępniać swoje recenzje i zdjęcia na kanałach społecznościowych pamiętali o oznaczeniu mnie (podlinkowanie do tego postu // na facebooku – „Dzosefinn’s Books” // na instagramie - @dzosefinn) oraz Wydawnictwa YA!, które wyraziło zgodę na zorganizowanie przeze mnie tego Book Touru. To byłoby na tyle :)

Aha, o kolejności lektury Slammed zadecyduje ślepy los ;). 

Pamiętajcie, zgłoszenia przyjmuję do 23 marca 2018!

 !!! UWAGA !!!

Jeśli ktoś wyrazi chęć udziału w zabawie po terminie zgłoszeń (czyli 23 marca), a książka nadal będzie wędrować po Polsce, to może jeszcze się do mnie zgłosić :). Oczywiście drogą elektroniczną → dzosefinn.91[at]gmail.com

Do napisania wkrótce!


UCZESTNICY:
3. nie.wiola 
5. little black 


Aktualizacja: 19 czerwca 2018 r.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...