5 marca 2018

[#70] Podsumowanie 02/2018


Witajcie kochani!

Tegoroczny luty ładnie nas mrozem pożegnał, nie? Tyle dobrego, że mogliśmy przez ten czas (w sumie nadal możemy, a przynajmniej ja) cieszyć się piękną i słoneczną, aczkolwiek mroźną pogodą. Szczerze powiedziawszy już nie mogę się doczekać wiosny: tego przyjemnego ciepełka i leniuchowania na trawie z książką. Mam nadzieję, że w tym roku będzie ona dla nas naprawdę łaskawa…


Jak zauważyliście zmieniłam wygląd bloga: powróciłam do tego, który był przed zimową wersją Dzosefinn’s Books, mam nadzieję, że jest on przejrzysty, wszystko działa i się Wam podoba. Dla mnie może być ;).

Co u mnie? Jeszcze przez ponad połowę miesiąca byłam na tzw. L4. Mimo, że trochę mi się poprawiło od strony gastrycznej, to pod koniec zwolnienia przypałętała mi się angina (a jakżeby inaczej…), a od tygodnia mam powiększone i obolałe węzły chłonne… Jutro (znowu) idę do lekarza, by dowiedzieć się co to znowu mnie zaatakowało. Mówi się, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło: dzięki tej przewie udało mi się przeczytać naprawdę sporo książek, z czego jestem naprawdę dumna! Marzec raczej nie będzie taki zaczytany jak luty, ale nie ma co tego na razie roztrząsać :)

Przeczytane - 7
     1. Katarzyna Mak – Dwadzieścia minut do szczęścia
     2. Beata Mieczkowska-Miśtak – Fabryka wiatru
     3. K. N. Haner – Zakazany układ
     4. Paweł M. Zawada – Jedyna
     5. Colleen Hoover – Slammed
     6. Colleen Hoover – Point of retreat
     7. Amo Jones – Srebrny łabędź

Nabytki - 5
     1. Beata Mieczkowska-Miśtak – Fabryka wiatru
     2. Paweł M. Zawada – Jedyna
     3. Colleen Hoover – Slammed (czyli II wydanie Pułapki uczuć, debiutanckiej powieści Hoover)
     4. Georgia Hunter – My mieliśmy szczęście
     5. Philip Pulman – Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży (w końcu mam swój egzemplarz! )


Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 12,6 cm = 22,6 cm (173 cm)
     2. Z półki + 1 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 7 = 10 (52)

Tyle udało mi się osiągnąć w lutym. A co w najbliższym czasie pojawi się na blogu?
- nowości wydawnicze z lutego
- przy dobrych wiatrach recenzje: dwóch pierwszych części serii Slammed Colleen Hoover (Slammed i Point of retreat) oraz kontrowersyjnej, aczkolwiek mocno wciągającej powieści Amo Jonesa: Srebrny Łabęd. Stay tuned!

Do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...