13 września 2017

[#64] Podsumowanie 08/2017

Witajcie kochani!

Wrzesień przywitał nas zimną i deszczową pogodą (przynajmniej było tak u mnie) oraz… urlopem! Najlepszym dla mnie czasem na odpoczynek jest właśnie wrzesień. Słońce już tak bardzo nie pali, a w powietrzu powoli zaczynamy czuć nadchodzącą jesień. Lubię ten okres (jak chodziłam do szkoły to nie za bardzo lubiłam ten czas, ale teraz, kiedy jestem trochę starsza dostrzegam w nim pewien urok) i z wielką przyjemnością biorę w tym czasie dni wolne od pracy.

W minionym miesiącu poszalałam z czytaniem książek. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz przeczytałam siedem powieści w przeciągu miesiąca. Należą mi się z tego powodu gratulacje. Brawo ja! Oby wrzesień był równie owocny jak sierpień. I przydałoby się trochę weny przy tworzeniu recenzji. Tego nigdy za mało!

♦ Przeczytane - 7
     1. Krystal Sutherland – Chemia naszych serc
     2. Elżbieta Rodzeń – Przyszłość ma twoje imię
     3. Monika Gut-Bartosiak – Za głosem serca
     4. Stephanie Garner – Caraval. Chłopak, który smakował jak północ
     5. Agata Czykierda-Grabowska – Pod skórą
     6. Olga Gromyko – Wiedźma Opiekunka
     7. Kamila Całka - Ciemno

♦ Nabytki - 16
     1. Elżbieta Rodzeń – Przyszłość ma twoje imię (egz. rec. od autorki)
     2. John Green – Papierowe miasta (zakup własny)
     3. Elżbieta Rodzeń – Dziewczyna o kruchym sercu (j. w.)
     4. Elżbieta Rodzeń – Zimowa miłość (j. w.)
     5. Hanni Münzer – Miłość w czasach zagłady (j. w.)
     6. Annie Darling – Mała księgarnia samotnych serc (j. w.)
     7. Monika Gut-Bartosiak – Za głosem serca (egz. rec. do wyd. Novae Res)
     8. Julian Fellowes – Czas przeszły niedoskonały (nagroda za zatwierdzanie książek od portalu Lubimy Czytać ♥)
     9. Victoria Hislop – Pocztówki z Grecji (j. w.)
     10. Aida Amer – Kroniki z życia ptaków i ludzi (j. w.)
     11. Hanni Münzer – Marlene (j. w.)
     12. Anna Karpińska – Rozważna i romantyczna? (j. w.)
     13. John Green – 19 razy Katherine (zakup własny)
     14. Jessica Sorensen – Na zawsze razem. Ella i Micka (j. w.)
     15. Jessica Sorensen – Przeznaczenie Violet i Luca (j. w.)
     16. Jessica Sorensen – Przyszłość Violet i Luca (j. w.)

Książki z zakupu własnego. Poszalałam w ubiegłym miesiącu...

Jeden egzemplarz recenzencki: Za głosem serca (brakuje Przyszłość ma twoje imię Rodzeń) oraz książki od portalu Lubimy Czytać, za pomoc w zatwierdzaniu i edycji książek w serwisie :).

♦ Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 15,3 cm = 89,2 cm (173 cm)
     2. Z półki + 1 = 5 (16-20)
     3. 52 książki + 7 = 32 (52)

Wkrótce na blogu pojawią się:
- recenzja Wiedźmy Opienkunki Olgi Gromyko (Len! ♥)
- zestawienie nowości wydawniczych
- recenzja Ciemno Kamili Całki
- przy dobrych wiatrach recenzje: Czwartki w parku Hilary Boyd, Naznaczeni śmiercią Veronici Roth  oraz Klub filmowy Meryl Streep Mii March


To by było na tyle. Do napisania! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...